Ow ja! Toen was ie aan het janken bij de paardenbak... Dat die klootzakken zich niet aan afspreken hielden...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Hij hield Huub vast, dat moest van achter omdat Huub dan zou ingrijpen. Toen heeft jaap een boete gekregen en daar was hij het uiteraard niet mee eens omdat dit de afspraak was met het Hokje
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. OMG. Iets over het backfiren van het plan van de redactie van DGK.
Het punt is dat Brian eraan meedeed en ze haar samen richting slaapkamer sleepten en op de vloer vasthielden om haar uit te kleden (voor ons oog). Amanda deed daar allesbehalve aan mee, ze spartelde ook tegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Nathasia wilde haar onder de douche hebben en Brian ging er in mee.
En Amanda trouwens.
Wat ik al eerder zei, dit script was eigenlijk voor Nadia bedoelt (het briefje in de prullenbak) en nu gaat Jaap er mee oop de loop.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap denkt dat dit het backfiren is van een plan de DGK redactie
Streamlock
Ja dat plan van Nadia waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. OMG. Iets over het backfiren van het plan van de redactie van DGK.
Precies, hij moet dit nu zo lang mogelijk volhouden om geloofwaardig te blijven tegenover de groep. Het gaat hem sowieso niet lukken om de 10.000,- binnen te slepen. Ik denk dat hij ook bang is om Huub en Lieke tegen zich in het harnas te jagen als hij het op zou biechten.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vergis mij schijnbaar in Jaap? Dat zou mij verbazen en nog meer tegenvallen. Ik denk dat dit zijn plan B is. Hij weet nu door die 48 uur dat hij het niet kán krijgen en speelt nu alsof het echt zijn bedoeling is om te vertrekken, wetend dat hij het toch niet zal krijgen.
Ik lach me dood! Ze worden steeds stommer daar, jammer dat de acteurs niet meewerkenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, dit script was eigenlijk voor Nadia bedoelt (het briefje in de prullenbak) en nu gaat Jaap er mee oop de loop.
Vandaar opeens de 48 uur bedenktijd. Tijd om het weer om te draaien naar Naad.
Jezus, dat kan ook nog. Gewoon door en door gescript, met medeweten van iedereen?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, dit script was eigenlijk voor Nadia bedoelt (het briefje in de prullenbak) en nu gaat Jaap er mee oop de loop.
Vandaar opeens de 48 uur bedenktijd. Tijd om het weer om te draaien naar Naad.
goeiequote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat had Huub ook alweer tegen Brian gezegd?"Als je serieus iets gedaan wilt krijgen moet je gewoon je 24 uur aanvragen"
Jaap zal ook wel weten dat het zo werkt. Dus door dit nu zo te spelen en wat info over de streams te gooien denk ik dat Jaap niet alleen zijn medebewoners in de zeik neemt, maar ook de redaktie onder druk zet!
Jaap denkt vaak verder, dus dit was voor hem een goeie gelegenheid om beide te doen. En hij maakt ook gelijk nog een beetje TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |