Ja gewoon 2 seizoenen achter elkaarquote:Op maandag 19 november 2007 23:09 schreef dapluiz het volgende:
maar maar maar .... Mochten ze alles uitstellen tot februari 2009, krijgen we dan wel een seizoen van 32 afleveringen ?
Er is een commercial op tv geweest. Ik hoorde trouwens dat de staking bijna over is. Ze gaan waarschijnlijk meer geld krijgen. Er van uitgaand dat dit gebeurd, zou alles nog steeds op plan liggenquote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij 24 werd met veel bombarie de eerste trailer geïntroduceerd, hoe zit dat eigenlijk bij Lost? Ik heb een hoop season 4 gezien maar dat zijn allemaal compilaties van de eerste 3 seizoenen (gemaakt door fans denk ik).
Dan moeten geen pauzes tussen zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil mijn nieuwe lost seizoen!!
[..]
Ja gewoon 2 seizoenen achter elkaar
HAHA, LOL!quote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef satecl het volgende:
Huh waarom een staking..?
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:37 schreef chansadres het volgende:
Ze gaan waarschijnlijk meer geld krijgen.
Einde schrijversstaking Hollywood in zicht bijv.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja joh? [afbeelding]. Waar hoorde jij dat dan? Leuk dat je dat roept maar, kom op met je bron.
Je moet niet alleen op titels afgaan, de onderhandelingen worden alleen maar hervat.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Einde schrijversstaking Hollywood in zicht bijv.
Verdoriequote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je moet niet alleen op titels afgaan, de onderhandelingen worden alleen maar hervat.
Ik was net even aan het zoeken naar een trailer, maar na deze en dit lijkt er nog niks nieuws te zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij 24 werd met veel bombarie de eerste trailer geïntroduceerd, hoe zit dat eigenlijk bij Lost? Ik heb een hoop season 4 gezien maar dat zijn allemaal compilaties van de eerste 3 seizoenen (gemaakt door fans denk ik).
Dat mag ik wel hopen ja, maar voordat LOST uitgezonden wordt moet het natuurlijk ook geschreven en opgenomen worden, dat zouden ze dus nu moeten doen zodat we in februari lekker kunnen genieten van LOST. Maar door de staking die nu gaande is loopt de uitzending mogelijk ook vertraging op. Alle series die de komende maanden weer zouden beginnen lijden daarom onder deze staking.quote:Op maandag 26 november 2007 16:53 schreef janimie het volgende:
Lost komt toch pas ergens volgend jaar ???
Dan zijn de stakingen allang voorbij!
Dat zijn nog afleveringen die gemaakt zijn voor de staking begon.quote:Op maandag 26 november 2007 17:28 schreef janimie het volgende:
ik heb begrepen dat de eerstvolgende afleveringen van heroes/greys A. op 13 december weer starten
Dat zijn dus maar 3 weken qua achterstand
Februari is nog veel verder weg, 3 weken langer of korter wachten in die periode maakt dan ook niet meer uit, lijkt me.
Sickoquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef G-Mart het volgende:
Afgelopen weekend heel het eerste seizoen in 1 ruk bekeken. Zaterdag begonnen en ik was zondagochtend rond 5 uur klaar met kijken. Daarna had ik hoofdpijn. M´n vriendin vond het ook niet zo cool
.
HELDquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef G-Mart het volgende:
Afgelopen weekend heel het eerste seizoen in 1 ruk bekeken. Zaterdag begonnen en ik was zondagochtend rond 5 uur klaar met kijken. Daarna had ik hoofdpijn [afbeelding]. M´n vriendin vond het ook niet zo cool [afbeelding].
Heb jij seizoen 3 gezien? Zo ja, wel met je ogen open?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef EvilMarc het volgende:
[afbeelding]
Maar wtf.. die trailer, als ik die zo zie lijkt het net alsof er een nieuwe groep mensen op het eiland komt. En the gang de plek van 'the others' inneemt [afbeelding]
Zover mijn theorie.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef EvilMarc het volgende:
Maar wtf.. die trailer, als ik die zo zie lijkt het net alsof er een nieuwe groep mensen op het eiland komt. En the gang de plek van 'the others' inneemt![]()
Zover mijn theorie.
Welke nieuwe groepquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:44 schreef EvilMarc het volgende:
Maar wtf.. die trailer, als ik die zo zie lijkt het net alsof er een nieuwe groep mensen op het eiland komt. En the gang de plek van 'the others' inneemt![]()
Zover mijn theorie.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke nieuwe groep [afbeelding] Ik zie niemand nieuw in het filmpje eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |