quote:Some people started getting upset, others were drawn to it and this all lead to a dialogue where so much was revealed, including by the other posters that it can be studied for years to come
Natuurlijk heb ik het gelezen voordat ik op reageer. Wat begrijp jij niet aan mijn verhaal over proxies en dat er voortdurend tegenstrijdigheden in Insider zijn verhaal zit.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:11 schreef diinero het volgende:
@ Devolution , Buschetta
hebben jullie dit uberhaupt wel gelezen voordat jullie tot deze conclusies kwamen ??
@ UncleScorp
Ik heb nog geen overtuigend bewijs (of argument) gehoord om dit zeker weten als een hoax af te doen.
@ Boswachtertje
Ik denk dat jij de basis begrijpt. Lees in je eigen tijd (tempo) nog eens door. Er is waarschijnlik nog meer dan je de eerste keer hebt gelezen...
Dat is toch zever?quote:Christianity is about idolising a human called Jesus of Nazareth first,.
Ik heb het nu niet gelezen, maar een paar maanden terug kwam ik via Fok op een zelfde soort (waarschijnlijk hetzelfde) uit. Gaat toch over zo'n figuur uit een geheime groepering die boven de normale mensen staat, en de mensen bestuurt zonder dat ze het weten.. En dat alles wat wij kennen (geloof, geldstroming etc.) door die groepering bedacht is om ons te besturen?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:11 schreef diinero het volgende:
@ Devolution , Buschetta
hebben jullie dit uberhaupt wel gelezen voordat jullie tot deze conclusies kwamen ??
Zoals ik het begrijp is er maar 1 pdf in de OP, met meerdere links.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het gelezen voordat ik op reageer. Wat begrijp jij niet aan mijn verhaal over proxies en dat er voortdurend tegenstrijdigheden in Insider zijn verhaal zit.
Dat proxy verhaal doet t hem natuurlijk.
Noem mij daarnaast 1 ding wat zogenaamd "insightful" is en wat niet elke gek uit z'n mouw kan schudden ?
enquote:Statement by Insider which is about testing the new proxy:
Test
en dezequote:Statement by Insider:
NOTE: I am Insider, AC 13, the former proxy I was using disappeared.
So I am using another one with another ID.
Statement by Insider:
Insider/AC 13 again, yet another proxy....the last one disappeared too right after posting.
It is getting difficult for me to enter and stay here but I will go on as long as possible.
...?quote:Q:
And why do you misspell simple words such as ´malicious´? I find that very interesting.
A:
English is not my native language, not even my second nor third, maybe fourth and I type fast
without checking so I can answer as many questions as possible in a limited amount of time.
On top of this I just realized I have to type even faster because the proxies I use disappear.
Kijk daaruit blijkt dat ik dus wel het hele verhaal gelezen hebquote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is er maar 1 pdf in de OP, met meerdere links.
Als ik dat PDF door zoek, vind ik de volgende dingen over een proxy:
[..]
en
[..]
en deze
[..]
...?
Als dit is wat je bedoelt, vraag ik me af of je wel weet wat een proxy is en waar dat in het geval van Insider voor zou dienen.
Indien ik het mis heb.. en er nog meer pdf's zijn met meer teksten.. dan ben ik benieuwd naar wat ik gemist heb. Maar dat betwijfel ik.
Daarnaast wil hij de indruk geven dat die "proxies" zogenaamd verdwijnen omdat ze hem "in de gaten hebben"quote:Before I start, I have to say I cannot see all posts, some are blank so I may miss questions.
If so ask again.p
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:08 schreef diinero het volgende:
@Buschetta
De post verdwenen door de code van godlikeproductions.com die toen best slecht was. Als je wil weten of dit echt gebeurd is, ga naar godlikeproductions.com en vraag het hen (je hoeft niet eens lid te worden)
Verder was ongeveer twee weken na deze Q&A's de thread gehacked en waren bijna alle berichten van insider gewist.(Misschien hadden deze hackers er iets mee te maken ..??)
Gelukkig hadden mensen deze Q&A's ge- copy/paste.
Over proxy's weet ik geen details, dus kan ik niks over zeggen.
[q]
Het komt Godlike productions natuurlijk wel goed uit dat er een thread is die zoveel aandacht genereert
quote:k weet zeker dat niemand op dit forum hetzelfde kan (of zelfs elk ander forum)
De waarheid bestaat niet ? Natuurlijk wel. Alleen niet zoals de mensheid die kent. Er is geen nut in het verkondigen van zaken op fora die mensen aantrekken die voor zichzelf leven. Er is geen nut om dingen te verklaren die elk mens al diep van binnen weet. Waarom leef jij ? Waarom wil je mensen wakker schudden ? Denk je dat mensen opeens het licht zien ?quote:@ Mensen die nog onafhankelijk kunnen denken:
Laat je conclusies niet beinvloeden door anderen (zoals proxy zeikerts, die het niet over inhoud willen hebben)
Lees het en zoek injezelf naar antwoorden. Zoiets als dit komt niet twee maal in je leven voorbij (dat kan ik met 100% zekerheid zeggen)
?????quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
De waarheid bestaat niet ? Natuurlijk wel. Alleen niet zoals de mensheid die kent. Er is geen nut in het verkondigen van zaken op fora die mensen aantrekken die voor zichzelf leven. Er is geen nut om dingen te verklaren die elk mens al diep van binnen weet. Waarom leef jij ? Waarom wil je mensen wakker schudden ? Denk je dat mensen opeens het licht zien ?
De universele waarheid ligt in de glimlach van een kind. Of in een druppel water die van een blad afglijdt en uit elkaar spat op een steen. Mensen streven dingen na zonder te beseffen dat het hen niets zal brengen. De uitkomst blijft hetzelfde. Dood. Duisternis of licht. Er is niet een gedachte die ons zal wakker maken. Of een zin die ons de kans geeft aan de waarheid te ontsnappen. Die vind je alleen bij jezelf.
Slechts weinigen zullen zien dat hun bestaan er niet toe doet maar op hetzelfde moment juist datgene is wat er wel toe kan doen. Elke stap die je neemt kan een verschil maken in generaties die nog komen gaan. De kleinste keuze kan een hele bevolking treffen. Dit klinkt overtrokken maar het is de waarheid. Zo zullen mensen deze tekst ridiculiseren en mensen een sprankje waarheid erin zien. Het enige wat telt is hoe jij eruit komt. Trots, positie, uiterlijkheden, weldoenerij allemaal ijdelheden. Denk je dat degene die niets bezit juist rijk is? Dat een persoon kracht haalt uit strijd? Je kan een toeschouwer zijn in de wereld en de radaren zien draaien. Steek een stuk metaal in die radaren en ze lopen vast. Maar ze zullen niet wegroesten zonder water. Er is altijd een externe kracht nodig voor verandering van planningen.
Die kracht is in de visie van "Insider" een groep personen ? Jouw persoon draait niet om externe beinvloedingen maar om jou. Dus ook al is alles gehult in duisternis dan nog zou je licht om je heen kunnen hebben. Het idee dat mensen iets zouden kunnen aanschouwen of kunnen beinvloeden is ijdelheid volgens zijn woorden. Waarom zou hij dan wel tot die groep behoren ? Waarom zou je als je die wijsheden bezit in de naiviteit verkeren dat er iemand bij gebaat is om die woorden te horen?
Zou je eens wat duidelijker willen zijn ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:46 schreef Buschetta het volgende:
De waarheid bestaat niet ? Natuurlijk wel. Alleen niet zoals de mensheid die kent.
Wie ben jij in bobsnaam om te denken dat jij weet "wat elk mens diep van binnen weet" ?quote:Er is geen nut in het verkondigen van zaken op fora die mensen aantrekken die voor zichzelf leven. Er is geen nut om dingen te verklaren die elk mens al diep van binnen weet.
Klinkt heel mooi, maar wat een absoluut nikszeggende opmerking.quote:De universele waarheid ligt in de glimlach van een kind. Of in een druppel water die van een blad afglijdt en uit elkaar spat op een steen.
Bedoel je daar mee alle mensen ? (Zo ja, hoe arrogant om er vanuit te gaan dat jij wel even weet wat alle mensen wel of niet beseffen)quote:Mensen streven dingen na zonder te beseffen dat het hen niets zal brengen.
We zijn al wakker, is dat je nooit opgevallen ?quote:De uitkomst blijft hetzelfde. Dood. Duisternis of licht. Er is niet een gedachte die ons zal wakker maken.
Er zijn maar weinig mensen die dit NIET doorhebben hoor.quote:Slechts weinigen zullen zien dat hun bestaan er niet toe doet maar op hetzelfde moment juist datgene is wat er wel toe kan doen. Elke stap die je neemt kan een verschil maken in generaties die nog komen gaan. De kleinste keuze kan een hele bevolking treffen. Dit klinkt overtrokken maar het is de waarheid.
Tja, dat krijg je als je probeert spirituele prietpraat te vatten in wat onzinnige oneliners en generalisatie.quote:Zo zullen mensen deze tekst ridiculiseren
Ik zou voorlopig je dagbaan nog niet opgeven om messias te wordenquote:en mensen een sprankje waarheid erin zien.
Joh, net als ik dacht dat je niet waziger kon worden gooi je weer wat willekeurige woorden achter elkaar !quote:Het enige wat telt is hoe jij eruit komt. Trots, positie, uiterlijkheden, weldoenerij allemaal ijdelheden. Denk je dat degene die niets bezit juist rijk is? Dat een persoon kracht haalt uit strijd? Je kan een toeschouwer zijn in de wereld en de radaren zien draaien. Steek een stuk metaal in die radaren en ze lopen vast. Maar ze zullen niet wegroesten zonder water.
Huh ???quote:Die kracht is in de visie van "Insider" een groep personen ? Jouw persoon draait niet om externe beinvloedingen maar om jou. Dus ook al is alles gehult in duisternis dan nog zou je licht om je heen kunnen hebben.
He he, het eerste zinnige dat je schrijft.quote:Het idee dat mensen iets zouden kunnen aanschouwen of kunnen beinvloeden is ijdelheid volgens zijn woorden. Waarom zou hij dan wel tot die groep behoren ? Waarom zou je als je die wijsheden bezit in de naiviteit verkeren dat er iemand bij gebaat is om die woorden te horen?
Dat is reinste onzin, en zo kan je alleen leven als je koppig daarin gelooft.quote:De universele waarheid ligt in de glimlach van een kind. Of in een druppel water die van een blad afglijdt en uit elkaar spat op een steen. Mensen streven dingen na zonder te beseffen dat het hen niets zal brengen. De uitkomst blijft hetzelfde. Dood.
quote:Q:
well I´d have to say your divine law has fucked up this planet and its people very well!
A:
Peasants like you don´t understand that you do it, nobody else.
Btw, by what you just said you lenghtened your stay here on Earth one more lifetime....my
condolences.
quote:Q:
Hey 13 --
I´m not coming back to your planet next time.
Smoke on that.
A:
What gave you the impression that when that time comes, you have a say in that?
Ik word persoonlijk vrij misselijk van dit soort uitspraken. Ik denk niet het gezond is naar dit soort personen te luisteren. Trouwens zou ik zelf deze antwoorden (samen met mijn goedgevulde boekenkast over exact de onderwerpen die hij ook aanstipt) ook kunnen verzinnen.quote:The Divine Law controls what is called karma, but it is much broader and "harsher" than people
want to accept.
Example: someone who gets cancer and dies a slow painful death deserves it, that person is being corrected, it is for his own good.
Vind je dat niet een beetje tegenstrijdig? Hij voelt zich superieur maar ondertussen spoort ie de lezers aan toch vooral niet de gevestigde leiding te volgen (die volgens hem daar gekomen is dankzij zijn familie). Je bent een slaaf en tegelijk ben je geen slaaf. Als ie echt superieur was, dan zou hij dit op een hele andere manier brengen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef jogy het volgende:
Hij heeft inderdaad wel een paar boude uitspraken ja. Maar de algehele boodschap die hij brengt ( je moet het toch echt zelf doen ) vind ik wel een goede, hoe je het ook went of keert. Trouwens, mocht het zo zijn dat hij is wie hij zegt dat hij is en hij is dus opgegroeid in een familie die de stiekeme leiding op zich heeft genomen voor vele generaties dan kan je wel verwachten dat hij met een superioriteitscomplex is opgegroeid eigenlijk. Maar uiteindelijk zegt hij dus hetzelfde wat vele anderen met hem zeggen wat betreft ontwikkeling van je leven, loop niemand achterna en zoek het zelf uit.
Ik weet niet wat ik van insider moet denken maar vond zijn uitleg en schrijfstijl wel verfrissend eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje tegenstrijdig? Hij voelt zich superieur maar ondertussen spoort ie de lezers aan toch vooral niet de gevestigde leiding te volgen (die volgens hem daar gekomen is dankzij zijn familie). Je bent een slaaf en tegelijk ben je geen slaaf. Als ie echt superieur was, dan zou hij dit op een hele andere manier brengen.
Dan nog, wat het voor zin mensen te vertellen dat je superieur bent? Niks. Hij wil zogenaamd je aansporen om meer je eigen verantwoordelijkheid te nemen, maar als puntje bij paaltje komt kan hij geen antwoorden geven over hoe de dingen echt in elkaar zitten. Volgens mij is het een hoax.
Mensen met wijsheid hebben een aantal kenmerken: geduld, begrip, blijdschap, positiviteit (of iig neutraliteit), antwoord geven op al je vragen, je vragen niet raar of vervelend vinden, je inzicht geven in wie je bent zonder daar omheen te draaien, etc. Ik zie die kenmerken niet in dit verhaal terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |