Oh dan duik ik snel me bed in. Was wel mooi tvptje eigenlijk!quote:
Dag Peet met je kut avaquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dan duik ik snel me bed in. Was wel mooi tvptje eigenlijk!![]()
![]()
![]()
Maar het sneeuwt nog helemaal niet schatquote:Op donderdag 8 november 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
Ik loop met mijn blote poten buiten....![]()
Shit loop ik ff voor lul. Nou ja maakt niet uitquote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar het sneeuwt nog helemaal niet schat![]()
Hier al wel hoor. Zojuist genomen toen ik de hond uitliet:quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar het sneeuwt nog helemaal niet schat![]()
Ga je van ellende maar naar bed? Arme zielquote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Ik laat de troelas maar. Ben bekaf .. Kut katten![]()
Nee, ze zijn teringlelijk, nou goed?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je van ellende maar naar bed? Arme ziel![]()
Je hebt nog niet eens verteld of ze er (in jouw ogen) leuk uitzien.
Woont iedereen hier tegenwoordig in duitsland ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef Gert het volgende:
Hier al wel hoor. Zojuist genomen toen ik de hond uitliet:
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat we eind deze maand door zonnevlekken een orkaan krijgen. Windkracht boven 117km/h: niets blijft overeind.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woont iedereen hier tegenwoordig in duitsland ofzo?
Waar woon je dan Gert? Zwitserland?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:59 schreef Sieben_sieben het volgende:
Hier sneeuwt het ook en het is nog geen Duitsland, mochten ze willen !
Sensasiequote:Op donderdag 8 november 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Boze tongen beweren trouwens dat we eind deze maand door zonnevlekken een orkaan krijgen. Windkracht boven 117km/h: niets blijft overeind.
http://www.knmi.nl/voorl/weer/conversie_tabel.html
APKquote:Op donderdag 8 november 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar woon je dan Gert? Zwitserland?
Ik kan de klonen ook niet meer van de klonen onderscheidenquote:
quote:
Ja en als je er te veel van opsnuift ga je je heerlijk voelenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
![]()
Mafkees.![]()
Nee ik woon in Den Haag, maar daar kan het plaatselijk enorm sneeuwen. Soms.![]()
Drugs are bad mkay.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en als je er te veel van opsnuift ga je je heerlijk voelen![]()
Zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een "APK kloon".
Met dat Tanzen! in de sig enzo.
Nice work,
Tyf op met die jostiband!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
Hee SS, houd je van ABBA?
Deze is een beetje droevig, maar wel mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=c6XSPSz-_tw
*hapt*quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
lol, als je het ook maar ff voor brian opneemt komen de huubjosties al op je dak.
hap
hap
haperderhap
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
[..]
*hapt*
Heb je weer zo'n Brianhuillie die gaat wijzen naar Huub als Brian iets fout doet.![]()
Knap dat je de storm van één persoon, één Huubjosti hebt doorstaan.![]()
Het zal niet makkelijk zijn geweest voor je maar je hebt het gered!
Goedemorgen allemaal verder!![]()
Oh, die wil ik best lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil je mn pm's lezen ?
En doe is ff rustig, hebbie zand in je gleuf ?
Sjit mèn, straks lekken de klapjosties door naar de SC.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil je mn pm's lezen ?
En doe is ff rustig, hebbie zand in je gleuf ?
Hey, hey...quote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die wil ik best lezen.
Zand in mijn gleuf.Ik vind hem matig.
"Gert" ?quote:
Nou, laten we een vuist maken of niet.quote:
That's te spirit !quote:
Op de Fok! Wiki staan nog een paar leuke rellen uit het archief in een verzameling.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, laten we een vuist maken of niet.
Bedankt iig voor de Anthony Zeus reeks. Kan ik die binnenkort weer eens doorspitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |