Oh, die wil ik best lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil je mn pm's lezen ?
En doe is ff rustig, hebbie zand in je gleuf ?

Sjit mèn, straks lekken de klapjosties door naar de SC.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil je mn pm's lezen ?
En doe is ff rustig, hebbie zand in je gleuf ?

Hey, hey...quote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die wil ik best lezen.
Zand in mijn gleuf.Ik vind hem matig.

"Gert" ?quote:

Nou, laten we een vuist maken of niet.quote:

That's te spirit !quote:

Op de Fok! Wiki staan nog een paar leuke rellen uit het archief in een verzameling.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, laten we een vuist maken of niet.
Bedankt iig voor de Anthony Zeus reeks. Kan ik die binnenkort weer eens doorspitten

Mooiste was die van Kastanova op een druilerige zondagmiddag. Ken je die?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op de Fok! Wiki staan nog een paar leuke rellen uit het archief in een verzameling.
Voor als je echt geen kut te doen hebt.![]()

Kastanova. En jaquote:Op donderdag 8 november 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooiste was die van Kasanova op een druilerige zondagmiddag. Ken je die?![]()

quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, het is wat anders...
Wat de fuck zit ik te eten!?

Vers gemaakt, bokkenpoot.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Iets uit de koelkast van twee weken oud ?

Mooizoquote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was teringlekker, that's all I need to know.

Ik word een tikkeltje gestoord van alle administratie... Maar verder erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe ist?

Matig tot redelijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word een tikkeltje gestoord van alle administratie... Maar verder erg goed.
Verheug me op een lekker stormpje
En met jou?

Wat is er mis?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Matig tot redelijk.
En die storm van jullie is een hoax.

True, maar dat gelul over een superstorm slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er mis?
Ik hoop dat ie echt is![]()
Niet dat van mij er echt problemen met de dijken hoeven te zijn hoor. Maar er is niks zo lekker als een zware wind door je haren en het gevoel alsof je weggeblazen word.

Kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
True, maar dat gelul over een superstorm slaat echt nergens op.

Geniale shit vorig jaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt
Maar goed dit land is niks gewend. Als er 10 cm sneeuw valt staat iedereen in de file (moeten mensen in hun auto overnachten) en word je aangeraden om maar niet de weg op te gaan![]()

Erg toch...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale shit vorig jaar.
Hier lag 120 cm sneeuw.
In Nederland 10 cm.
Ik met de trein door Duitsland, niets aan de hand.
Kom ik in Nederland met hun 10 cm overal chaos want sneeuw.
Wehehe, homo's.

Inderdaad zo van kijk uit er komt weer weerquote:Op donderdag 8 november 2007 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
niets zo gaaf als een weeralarm!![]()
het woord alleen alalarm, het wordt weer...
![]()

Stompjes kijken aan de kust?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
Hele kust bewaakt wegens storm
RIJSWIJK - Het water langs de Nederlandse kust stijgt de komende dagen flink. Volgens een woordvoerder van de Stormvloedwaarschuwingsdienst donderdag is het dertig jaar geleden dat de waterstand op verschillende plaatsen langs de kust zo steeg. Alle kustplaatsen worden bewaakt.
,,De laatste keer dat zoiets voorkwam voor de gehele Nederlandse kust was in januari 1976'', aldus de zegsman. [..]
alleen jammer dat het 's nachts is. Stompje kijken aan de kust is altijd kicken.
![]()

quote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
alleen jammer dat het 's nachts is. Stompje kijken aan de kust is altijd kicken.
![]()

quote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
Hele kust bewaakt wegens storm
RIJSWIJK - Het water langs de Nederlandse kust stijgt de komende dagen flink. Volgens een woordvoerder van de Stormvloedwaarschuwingsdienst donderdag is het dertig jaar geleden dat de waterstand op verschillende plaatsen langs de kust zo steeg. Alle kustplaatsen worden bewaakt.
,,De laatste keer dat zoiets voorkwam voor de gehele Nederlandse kust was in januari 1976'', aldus de zegsman. [..]
![]()

Woon je beneden zee niveau?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
woon ik dan eindelijk aan zee?!![]()
![]()

Wehehehequote:Op donderdag 8 november 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
woon ik dan eindelijk aan zee?!![]()
![]()

nee, wij wonen precies op de grensquote:Op donderdag 8 november 2007 15:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woon je beneden zee niveau?
Ik woon tussen / vlakbij 3 rivieren en beneden zee niveau... Dat word watertrappelen morgen![]()

Doe ze op eishockey.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, wij wonen precies op de grens![]()
Boven zeeniveau dus...
en nou hoor ik net dat ik ook al niet meer mag schreeuwen langs de lijn tijdens het voetbal van mijn zoons.
![]()
Nog even en ik mag die andere moeders ook niet meer slaan en verrot schelden..![]()
![]()

quote:

Ik zou ze wegdoen die kinderenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, wij wonen precies op de grens![]()
Boven zeeniveau dus...
en nou hoor ik net dat ik ook al niet meer mag schreeuwen langs de lijn tijdens het voetbal van mijn zoons.
![]()
Nog even en ik mag die andere moeders ook niet meer slaan en verrot schelden..![]()
![]()

Als ze een van je jongens door de boarding raggen gaat dat vanzelfquote:Op donderdag 8 november 2007 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mag ik daar wel schreeuwen?![]()

Onder het mom van: "maak van je kinderen geen watjes." Mag je dan juist niet schreeuwenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ze een van je jongens door de boarding raggen gaat dat vanzelf![]()

Of ze staan te schreeuwen kan je toch niet horen op het ijs.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onder het mom van: "maak van je kinderen geen watjes." Mag je dan juist niet schreeuwen![]()

Maar jij bent een mannelijke neanderthaler...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Of ze staan te schreeuwen kan je toch niet horen op het ijs.![]()
Ik hoor alleen mezelf schelden en vloeken, meestal![]()

het kind wat ik qua bouw en karakter toch al verdenk van vechtsport staat met grote glimmers in zijn ogen te kijken wat is dát?!?!?!!?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=__gThK_W_1E
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Of leuke ònzinnige dingen waar je al tijden niet meer aan toegekomen bent...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou ze wegdoen die kinderen![]()
Overigens snap ik die ouders nooit. Terwijl dat kind een beetje vaag rondjes rent staan die ouders te vernikkelen aan de zijlijn. Er zijn vast zinnigere dingen die je als ouder kan doen als je eindelijk een uur verlost bent van die plaag.

IJshockey is liever dan vechtsporten.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het kind wat ik qua bouw en karakter toch al verdenk van vechtsport staat met grote glimmers in zijn ogen te kijken wat is dát?!?!?!!?![]()
ik zie potentie. Flyers here we come...
alleen nog even leren schaatsen
![]()

een paard longeren, da's niet vaag rondjes rennen waar je bij staat te vernikkelen?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou ze wegdoen die kinderen![]()
Overigens snap ik die ouders nooit. Terwijl dat kind een beetje vaag rondjes rent staan die ouders te vernikkelen aan de zijlijn. Er zijn vast zinnigere dingen die je als ouder kan doen als je eindelijk een uur verlost bent van die plaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |