Je eerste verzoek was toch ook totaal niet kerstig?quote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
is'tie moeilijk? Ik ben ook al heel blij als iemand op de bokser van dat 2e plaatje (de bokser dus) een kerstmuts doet (eerste plaatje dus niet meenemen in de ava) ?![]()
![]()
Deze dan?quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ijsmeis, ik kan m'n icon niet uploaden, hij is veel te groot
quote:Op maandag 19 november 2007 23:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zó, klaar! Alstublieft!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapjas
stukje muts dan?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
geluktquote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
En anders gewoon als Web Icon?
hmm mag het wat subtieler? dat je een beetje van de muts ziet? dat rode aan de onderkant hoeft nietquote:
Zoiets?quote:Op maandag 19 november 2007 23:31 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm mag het wat subtieler? dat je een beetje van de muts ziet? dat rode aan de onderkant hoeft niet
Yep, heel erg bedanktquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
Doe eens gek, die pinguin mag best een mutsje op. Of zo
Cool, thnxquote:
quote:
Zonder sneeuw:quote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb even met hem overlegd, maar hij wil toch liever een muts.
jawel, ik vroeg of er een combi van die twee kon (=uitgeklede versie van wat ik nu heb) en dan iets sint en/of kerstachtigs...quote:Op maandag 19 november 2007 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je eerste verzoek was toch ook totaal niet kerstig?
Niemand?quote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand toevallig mijn Mindy en Toby wat versinten en verklazen?
kunnen de vlokjes iets groter? wat ben ik ook een zeur.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:22 schreef Miam het volgende:
[..]
kunnen de vlokjes iets groter? wat ben ik ook een zeur.sorry
En een kerstmutsje zou ook wel leuk zijn.
Alvast bedankt.
Zoiets, maar dan minder braafquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:46 schreef maok het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
en nummer 2 (quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, zoiets?
't is maar een poging hoor
[ afbeelding ]
die is echt geniaalquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en nummer 2 () ;
[ afbeelding ]
Kan iemand de mijne doen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:51 schreef Burdie het volgende:
Mag de sint op mijn icoon?
Of misschien een piet-smilie ofzo?
[ afbeelding ]
wat een schat ben jij!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als ik grotere vlokjes vind zal ik hem maken
Hee, da's Pheno's avatar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand de mijne een muts(kerst) en wat sneeuw geven![]()
ok, was een van de eerste 'sneeuws' die ik maakte, goede oefening.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Thanx! (Maok ook, maar Y's sneeuw vind ik net wat mooier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |