abonnement Unibet Coolblue
pi_54813047
hihi maneki

knofjesluuke met zwarte pietjes.
  zondag 25 november 2007 @ 09:40:03 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54819161
Kai zat een folder van een computerzaak te bekijken: "Hee, ik heb ook zo'n patoeter, net als jou"
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 25 november 2007 @ 11:25:14 #78
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54820585
Roept Demi net," Mama, ikke doe vallen!!!" met daarachteraan dus een flinke klap.
Kom de kamer binnen, ze staat op, kijkt me aan en zegt verontaardigd, "mama vangen!!".

Ehm ok, maar moet je me wel eerder waarschuwen lieverd.

Loopt ze trots naar papa toe, "papa, ikke goed valt!!!"

Zou ze stuntvrouw willen worden?
pi_54839558
anna deelt alles wat ze ziet ongeveer in in moeders & baby's. (nou ja, sóms ook in vaders & baby's). het liefst heeft ze een grote en een kleine versie van exact dezelfde knuffel, en daar speelt ze dan de hele dag moeder & babietje mee. zo kreeg ze gisteren een knuffelpurk in haar schoen. eerst was ze er dolblij mee maar al snel kwamen de zorgen over het feit dat purk geen mama heeft. purk horen we dus sinds gisteren zeer regematig heel klaaglijk "ik wil een mama, waar is mijn mama?" uitroepen... van de week zag ze een moedervlek in mijn nek en vroeg wat het was. ik zei dat het een moedervlek was, en anna vroeg dus meteen 'heb je ook baby-vlekjes?'
vanmorgen was ze aan het spelen met de duplo, en zei erbij dat ze een raket aan 't maken was. ik vond 't een hele opluchting dat ze eindelijk eens wat anders deed dan dat eeuwige moeder&baby gedoe. hoor ik ineens een stemmetje "ik ben een baby raket. mama raket, waar ben je?"

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 26-11-2007 09:32:38 ]
pi_54842036
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef bixister het volgende:
dat eeuwige moeder&baby gedoe
Geweldig!
Al kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je er af en toe genoeg van hebt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 november 2007 @ 10:17:08 #81
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54842578
't is een fase Bix. ..... hij kan even duren, maar opeens komt ze erachter dat ze zelf de moeder is voor al die poppenkinderen en dan krijg je dit:

Fleur: mama, dit is mijn kind!! (en laat me haar pop zien)
Mama: ja, schat ze is erg lief.
Fleur: Nou, luister. Ik moet zo naar school om te werken. Dus kan mijn kind niet mee. Ik wil dus vragen of jij kunt oppassen....
Mama: Ja, dat kan. Ik kan op je pop passen.
Fleur: *kijkt boos* niet mijn pohooop..... MIJN KIND
Mama: oh,ja jouw kind.
Fleur: Goed....ze moet nog slapen en straks en eten. Dus let op.....want ze mag geen melk
Mama: hoe laat moet ze slapen?
Fleur: om zes uur....

Piet
en al die woordverbasteringen....heerlijk...
zo eten wij nog steeds macanoni en hebben we geen woonkamer, maar een gewoonkamer.
pi_54843421
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef chacama het volgende:
want ze mag geen melk
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54843584
Gisteren was opa jarig en die kreeg van ons een kratje met 12 speciaalbiertjes. Toen we dat kochten vond Emma dat het voor opa én oma was. We hebben uitgelegd dat oma dat niet lust. Gisteren zei ze dus over het bier : ' Oma proeven die niet '

Op de vraag van Emma waar haar oom was antwoorde tante E;" Bij de padvinders'" Waarop Emma uitroept: 'Emma ook padvinders!' Een zeer goede uitspraak in een familie met een rijke padvinder/scouting traditie

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelief op 26-11-2007 14:27:40 (leesbaar gemaakt) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54846643
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
Grappig maar ook wel een beetje sneu voor d'r natuurlijk. Hoe oud is ze, pepper?

Jolie was heel erg moe maar moest nog eten.
'Mama? Wil jij mijn eten in mijn mond scheppen?'
Ze wordt 9 december 7 jaar.

Ach gos jolie toch!
The waves you made will always be
pi_54846752
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:46 schreef bixister het volgende:
hihi die teddie met haar bewalve. en al die omdraailetters vind ik ook grappig. ik ken ook wel twintigjarigen die nog steevast dingen omdraaien, bijvoorbeeld colleraties ipv correlaties zeggen.

een ander letterpraatje: bij Piet op school behandelen ze elke paar weken een letter uit het alfabet. dan mogen kinderen allerlei dingen meenemen waarvan de naam begint met die letter. die dingen worden dan opgehangen aan een waslijn in de klas. deze week was het tijd voor een nieuwe letter, de S. Sinterklaas en Sleutel had de juffrouw er al aangehangen. Piet thuis dus druk aan het bedenken wat er allemaal met de S begint, maar vaak wil hij het betreffende voorwerp niet een paar weken missen, zoals bijvoorbeeld zijn Slang (uit de junglebook collectie van de AH, bedankt nog voor alle zegel-donaties!), een zelfgemaakte Stoomboot, Snoepjes, Speelgoed. toen opperde ik voor de grap 'School!, dat begint toch ook met een S'? nou, meneer kwam niet meer bij van het lachen. "Dan moet de waslijn ook aan de waslijn!"
en dat vond ik zo'n mooie filosofische vondst dat ik 'm wel in dit topic vind thuishoren.
Ik hoor wel vaker ook volwassen om mij heen worstelen met woorden.
Ikzelf ben er ook goed in trouwens, zo heb ik tot voor kort het steeds over een" paadje schijtgeld" gehad. Tot ik er eindelijk op gewezen werd dat het toch echt een "paardje" moest zijn.

Slim ventje die Piet!!
The waves you made will always be
pi_54847121
ik heb nog nooit van een paa(r)dje schijtgeld gehoord! nou ja, zojuist hier dan voor 't eerst. wat is dat in vredesnaam?

[edit]al opgezocht: bulken van 't geld! nou, helaas heb ik daar ook nog nooit last van gehad. [/edit]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 november 2007 @ 18:02:21 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54850987
Christan deed alsof ik Nog een Pais had ingeslikt. Na een poosje haalde ik het beest weer onder mijn vest vandaan en toen zei hij: "Fijn dat je Nog een Pais weer uitgeslikt hebt, mama!"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 november 2007 @ 18:12:26 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54851170
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef bixister het volgende:
ik heb nog nooit van een paa(r)dje schijtgeld gehoord! nou ja, zojuist hier dan voor 't eerst. wat is dat in vredesnaam?

[edit]al opgezocht: bulken van 't geld! nou, helaas heb ik daar ook nog nooit last van gehad. [/edit]
Troost je bix, hier een West-Fries en een Rotterdammer die er ook nog nooit van gehoord, noch last van hebben.
pi_54851413
hmmm doet me denken aan zondag, hadden een aantal kinderen in de zaak
kom ik aangelopen met een dienblad vol flesjes met rietjes en daaraan een snoeparmband en wat schuimpjes

Ow mama mama mama kijk nou klaasje is hier ook geweest
Moeder van dat kindje, ja nou je het zegt, laat het maar lekker smaken dan
Jaaaa mama big smile
zet ik alles op tafel
mevrouw van klaasje wil je zeggen dat ik heeeel lief geweest ben, dan krijg ik vast heel veel kadootjes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54853569
zitten we gister in de auto, het regende buiten, roept Amber heel hard van de achterbank
MAMMAA auto douchieeee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54855749
als ik Piet naar bed breng zing ik vaak nog even een paar liedjes voor 'm. vanavond onderbrak hij me omdat hij last had van een kriebelhoest. "mam, kun je 'm even op pauze zetten, ik wil eerst even een slokje water".
pi_54855845
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:29 schreef bixister het volgende:
als ik Piet naar bed breng zing ik vaak nog even een paar liedjes voor 'm. vanavond onderbrak hij me omdat hij last had van een kriebelhoest. "mam, kun je 'm even op pauze zetten, ik wil eerst even een slokje water".
Dus jij hebt een pauze knop? Das makkelijk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54856452
ja, hij bleek zich warempel op m'n kin te bevinden!
pi_54954192
Ik heb ook een praatje, wow, dat zonder kinderen
Las in t dreumestopic over het woordje etuh.
Lotte, is t kindje van een vriendin van mijn zus, begon net een beetje te praten en dit was 1 van de woorden die ze goed kende.
Mijn zus is in maart dit jaar getrouwd (lotte was toen 13 maanden) en mijn ouders, ik, lotte en haar ouders gingen mijn zus+kersverse echtgenoot wegbrengen naar schiphol+uitzwaaien.
Toen mijn zus op het vliegtuig zat gingen we met Lotte en haar ouders nog wat eten op schiphol. We lopen naar zo'n eettentje toe en Lotte begint: ETUH, ETUH, ETUH (En maar doorgaan tot ze ook echt wat kreeg)
Het leek net alsof ze geen eten kreeg thuis
pi_54963057
Morris is nu naar de Buurtsuper met zijn vader. Hij gaat opjesvla kopen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:21:13 #96
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54963113
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:25 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm doet me denken aan zondag, hadden een aantal kinderen in de zaak
kom ik aangelopen met een dienblad vol flesjes met rietjes en daaraan een snoeparmband en wat schuimpjes

Ow mama mama mama kijk nou klaasje is hier ook geweest
Moeder van dat kindje, ja nou je het zegt, laat het maar lekker smaken dan
Jaaaa mama big smile
zet ik alles op tafel
mevrouw van klaasje wil je zeggen dat ik heeeel lief geweest ben, dan krijg ik vast heel veel kadootjes
mevrouw van klaasje
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:38:54 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54963203
Geweldig topic.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54963376
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef bixister het volgende:
anna deelt alles wat ze ziet ongeveer in in moeders & baby's.
nog even een vervolg: er is nu ook de dimensie 'oma' aan toegevoegd. als er dus een derde variant van een poppetje of voorwerp is wordt de grootste de oma. van de week tot in het bizarre doorgevoerd: ze had een 'Oma Baby' gevonden (een oude baby-pop van mij).
pi_54963784


Bij mijn ouders ligt een grote Loeki-knuffel waar Noah al vanaf het begin gek op is. Toen hij daar laatst was was hij dus ook de moeder van Loekie Mijn zus vroeg nog, 'bedoel je niet de vader?' "Nee moe-der!!!" was het antwoord
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 2 december 2007 @ 10:47:37 #100
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_54985100
"Mama heb je je broodje al opgegeten??"
"Ja schat!"
"Goedzo! Ik ben trots op je!"

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')