Ik heb haar live gezien zaterdagnacht, bekvechtend met een kennis.quote:
Nee??? Vertel!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb haar live gezien zaterdagnacht, bekvechtend met een kennis.![]()
En lees de vorige COS, HOE Brian IS, als hij denkt dat er geen camera loopt.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat is het wel, aangezien dit een uitermate agressief persoon is die in een para-bui echt niet meer weet wat ie doet. Als het zou gaan om een engeltje, dan zou er geen ophef over gemaakt worden. Nu hij van wijnglazen, meubilair, glazen deuren etc zijn werkterrein heeft verlegd richting Amanda, maakt iedereen er WEL een probleem van!
Ach, St. Brian wil ¤ 10.000 cashen maar dit gaat niet lukken.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben op tijd terug?
mwa, Lieke is een behoorlijk kutwijf, dat vind ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Waarom heeft Amanda eigenlijk zo`n hekel aan Lieke, vraag ik mij ineens af? Dat slaat echt nergens op. Wat is hier de reden van? (jaloezie I know.. maar was er ook een gebeurtenis ofzo?)
Nee daarom stom als Jaap gaat.Nog drie maanden volhouden.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Je krijgt toch je borg niet terug als je eruit zo uitstapt
Neeeeeeee, hij wil het geld en gaat dan niet eruitquote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Jaap ruikt geld! En wil eruit.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap wil het geld, zegt dat hij gaat en gaat dan niet....de linkmiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |