Beterschap....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef Q. het volgende:
Zoals het er nu uit ziet kom ik niet, voel me echt niet lekker.
Een HEEEELE dikke knuffel dan he!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kom waarschijnlijk alleen ff moemoe knuffellen.
Jammer, je laat meestal geen meet schieten, dus moet je je nu wel heel erg beroerd voelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef Q. het volgende:
Doh! Ik heb expres gewacht met het herinneren aan de meet, anders zou het te ver vooruit zijnquote:
daar heeft dat hogere wezen / de mens ibuprofen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef Q. het volgende:
mn kloontje is een stuk ouder, daar een heterosexuele relatie mee beginnen?quote:
Is dit nou het moment waarop iemand moet roepen dat je je daar niet druk om moet maken omdat je er sowieso wel goed uitziet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:25 schreef moemoe het volgende:
Oh god... Here we go again...
WAT MOET IK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?!
Het zou zo maar eens kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:28 schreef Blight het volgende:
Komt ome Arma nog?
Relaties zijn eng.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
mn kloontje is een stuk ouder, daar een heterosexuele relatie mee beginnen?
Nee, dit is het moment om met elkaar te bespreken wat iedereen aan gaat doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit nou het moment waarop iemand moet roepen dat je je daar niet druk om moet maken omdat je er sowieso wel goed uitziet?
Ik houd gewoon mijn spijkerbroek en trui aan... simpelquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, dit is het moment om met elkaar te bespreken wat iedereen aan gaat doen.
Zulks een wijsheid.quote:
Gewoon neuken dan maar?quote:
Doe maar goed uitzieken dear!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:45 schreef Q. het volgende:
Vind het wel jammer dat ik niet kan hoorVeel plezier!
Dan was het alsnog in Den Haag geweest en was je dus nog niet gekomen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:50 schreef Dangel het volgende:
Had eerder gezegd dat het een bar was metAziatische vrouwen
Dan was ik misschien ook gekomen
Ik ben wel rond 17:00 op Utrecht CS!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe maar goed uitzieken dear!
Mocht je je binnen korte tijd weer beter voelen(wonderrrr!), om 17.00 uur vertrek ik vanaf Utrecht CS.
Met elkaar toch wel he?quote:
Of met gevaar voor eigen levenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan was het alsnog in Den Haag geweest en was je dus nog niet gekomen.
Ik sta bij de taxi standplaats.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben wel rond 17:00 op Utrecht CS!Misschien zie ik je nog! Ik zal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |