NIET BIJ DIEquote:Op donderdag 29 november 2007 23:08 schreef Q. het volgende:
Rotterdam toch?
Zie PM. Ik weet overigens niet hoe laat ik er ben... kan er met trein eerder zijn, maar kwart voor zeven is ook geen probleem... ga ik wat later weg.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij blijven in Den haag, dus terug gaan we niet, maar als het goed is, komen wij rond kwart voor 7 aan op Den Haag CS![]()
verzamelen onder het grote bord?
PM anders even als je nummers uit wilt wisselenik weet de pizza-toko namelijk blind te vinden
Eerder, eerder, eerder! Hoe sneller je onze oortjes kunt verdoven, hoe beter!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie PM. Ik weet overigens niet hoe laat ik er ben... kan er met trein eerder zijn, maar kwart voor zeven is ook geen probleem... ga ik wat later weg.
Ik hoop dat mijn keelpijn morgen voorbij isquote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eerder, eerder, eerder! Hoe sneller je onze oortjes kunt verdoven, hoe beter!
'Een ding is daarentegen wel aan essentie gebonden. Een appel heeft bijvoorbeeld geen enkele andere keuze dan een appel te zijn. Veel mensen vergeten dat we de vrijheid hebben om anders te zijn. Wat er dan eigenlijk gezegd wordt is dat ze niet anders kunnen dan 'een appel' zijn.'quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef DaMart het volgende:
Nee, gewoon uitermate enthousiast. In welke context kwam het naar voren nu?
ik heb het nummer van DM al gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ze idd die van 17.15 uur pakken, zijn ze 18.38 uur op CS. Voor DaMart.
...ik dat van jou nog niet (dan kan ik even sms-en als ik wegga... weet nog niet welke trein ik neem, namelijk).quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb het nummer van DM al gehad(jij ook als 't goed is
)
dus zal dat zo even in mijn MoBloFoon opslaan
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
...ik dat van jou nog niet (dan kan ik even sms-en als ik wegga... weet nog niet welke trein ik neem, namelijk).
Moemoe, kon jij nog een routebeschrijving PM'en of posten, voor als ik toch met de auto kom? Ik kom dan waarschijnlijk via A12 of A44 (Wassenaar).
Owww vanaf Wassenaar, dan ben je er in een kwartiertje! Tjah erhm je zou dan de A12 kunnen pakken richting Den Haag, maar zoals ik hierboven quote... Met een TomTom kan ik je het precies vertellen, maar het uitleggen is a bit moeilijkquote:Op donderdag 29 november 2007 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
MijnTomTom
weet altijd alles te vinden, maar erhm... De A4 en dan de A12 richting Den Haag. Afslag Den Haag centrum (afslag 2) en dan vanaf daar de ANWB routebeschrijving volgen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zonder mijn Tomsie verloren ben.
Maar die rijden niet na 1.00 uur toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
gratis parkeren kan op de Zoutkeetsingel (tik maar in op je tomtom) even 2 haltes met tram 2 of randstadrail 3 of 4 mee, en je zit op de grote markt...
Solly.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:19 schreef DaMart het volgende:
Hm, trein lijkt toch echt sneller en goedkoper te zijn.... en makkelijker, want ik kan niets op Moemoe's TomTom intikken.
Geen probleem hoor... ik navigeer zelf sowieso nog zonder TomTom... dus ik kom altijd wel op de plaats van bestemming (soms nog makkelijker dan mensen met TomTom.... omdat de TomTom de omleidingsborden niet zietquote:
Als je onderweg niet verdwaalt wel ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
de afstand tussen twee tramhaltes is loopbaar, lui wezen
Tomtom meequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je onderweg niet verdwaalt wel ja.
Een beetje lief praten over mijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen probleem hoor... ik navigeer zelf sowieso nog zonder TomTom... dus ik kom altijd wel op de plaats van bestemming (soms nog makkelijker dan mensen met TomTom.... omdat de TomTom de omleidingsborden niet ziet).
Maar het wordt waarschijnlijk toch echt de trein voor mij, al zal ik dan wel rond 23:30 weer richting CS moeten.
Ik vind Dangel's advies beter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is enkel 'rechtdoor'
moet je wel ff een negerkindje vragen op je auto te passen met een oranjefietsvlaggetje erbij overigens, zodat je hem ook weer kan vinden
geef dat kind ook even een bijna lege prepaid, zodat je die kunt bellen als je 't echt niet meer kan vinden
Daar ben je een vrouw voor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:01 schreef moemoe het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat je beter niet naar mij kunt luisteren als je niet wil verdwalen. Het SCHIJNT dat ik geen richtingsgevoel heb.
Piet Piraat, Piet Piraat, schip a-hoi-hoi-hoi!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
plak zo'n hippe smurfenplijster (je weet wel, die voor schele kinderen) op je oog en komen met die hap
Jouw Tomsie is ongetwijfeld lief... die van onze voorzitter vorig jaar wat minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje lief praten over mijnTomsie
he
.
Lesbische relatie beginnen?quote:
Kwas'tvergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |