Voor de hype draaide vrienden van mij em bij hun bruiloft.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Absoluut een over-rated nummer waarvan ik niet begrijp dat het op #1 in de Top 2000 staat (behalve dan vanwege het lobby-werk van een aantal personen waar andere personen dan nog op ingaan ook)...
En toen stond het antwoord er dus al...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef krapula het volgende:
triggerfish?
oei, dat is niet een beestje wat je graag in je zwemvinnen wil zien bijten dusquote:Op donderdag 8 november 2007 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Onze aanvaller schatte we in op zo'n 60 centimeter.
Onder water lijkt alles groter, maar we hebben het 'gemeten' op basis van de grootte van de vis t.o.v. de zwemvinnen van mijn instructeur. Hij was zo'n 10/15 cm groter dan die vinnen...
Eerder hadden we er al diverse gezien/gepasseerd die niet eens naar ons omkeken...
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:29 schreef Flitspaal het volgende:
Yann Tiersen
In je vinnen is nog het minst erge, maar we zwommen in duikpakken zonder arm en beenbescherming en zo'n beet in je arm of been ziet er minder fraai uit...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:24 schreef krapula het volgende:
oei, dat is niet een beestje wat je graag in je zwemvinnen wil zien bijten dus![]()
MadMaster +1quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Een MRI-scanner
Had je geen koptelefoon op met een radiozender naar keuze? In sommige ziekenhuizen hebben ze dat.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Heb er één keer in gelegen, alsof je bij een houseparty met een hoog aantal beats per minuut aanwezig bent.
Geen radio, wel oordoppen...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Had je geen koptelefoon op met een radiozender naar keuze? In sommige ziekenhuizen hebben ze dat.
Een pompoen-achtige?
Van dat antwoord kan ik chocola maken...quote:
Leuk antwoord, hij is het ..maar zong het nietquote:Op donderdag 8 november 2007 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
tom jones?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:30 schreef Flitspaal het volgende:
Hot Chocolate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |