Carmen kent iedereen wel, denk ik...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, en ik had nog wel willen vragen naar een opera van Bizet, maar ik dacht die kent vast ook niemand
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Gokje op 'Barbier van Sevilla'...
typisch gevalletje o jaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Gokje op 'Barbier van Sevilla'...
Eentje van Charlie Chaplinquote:Op donderdag 8 november 2007 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm...
De naam Rossini komt me bekender voor dan z'n werk. Bij Bizet was ik ook niet verder dan 'Carmen' gekomen overigens...
Uit welke film?
[ afbeelding ]
Precies, na dat klassieke gedoe...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef hhhpsycho het volgende:
Modern Times?
KL +1quote:Op donderdag 8 november 2007 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh nee, is Belgisch...
Bavaria?
Tussenstand 1063quote:Op donderdag 8 november 2007 15:39 schreef hhhpsycho het volgende:
avond; boudewijn de groot.
das snelquote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Citroengras
Ik zit nu aan een kop thee met citroengras dat ik deze week met bossen tegelijk zelf heb geplukt langs de rijstvelden op Bali en meegenomen heb in m'n koffer...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:47 schreef hhhpsycho het volgende:
das snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |