yep, scheldwoordquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Jij bent alcohol aan het misbruiken! zegtie tegen Amanda!
KLOOTZAK! Wat doe JIJ DAN LUL! Je vriendin!
A loopt weg en Brian zegt - Kom bij me liggen en hou je mond!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef petraa het volgende:
Beter ga je even weg, want anders ga ik er juist over praten.
Kutzooi
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Amanda mag niet meer praten tegen Brian.
Anders gaat ze wel weg zegt ze.
'Blijf liggen maar houd je kop dicht!'
Amanda: je lijkt een beetje boos!
![]()
Thnx Ruud.......dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vergeleken met Brian is Dennis een onschuldig lief menneke dat niks doet. (Ja dat niks is wel een probleem)
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar moeder kijkt niet.
Anders had ze allang .... nouja... IETS gedaan.
Ik dacht al dat hij het niet door had. Dat vroeg ik net ook al.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Dus hij denkt dat ze nu pas weer online zijn! En gelijk moet Amanda dr bek houden tegen hem.
Oh, ik dacht dat ze ook streams keek via de telefoonlijn....? Maar ja, dat was te prijzig ofzoiets.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar moeder kijkt niet.
Anders had ze allang .... nouja... IETS gedaan.
Waar gaat dat overquote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
B: Man ! Je hebt niets gezien !
A: Nee heb ik niet
B: Anders word ik laaiend
Ik dacht ff of ik het wel goed gehoord had, maar 4 x dezelfde reactie moet genoeg zijn. Hij deed dus weer iets stiekems..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
B: Man ! Je hebt niets gezien !
A: Nee heb ik niet
B: Anders word ik laaiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |