Het komt niet vaak voor, maar we zijn het wel eens...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Ik ben dus niet de enige die sympathie krijgt voor Dennis.....
hij is een praatsmaker en het spel is duidelijk niet op zijn lijf geschreven, maar het is geen verkeerde jongen.
omdat moeder daar volgens mij wel vandaan komt (ja, kan ook als je blank bent) en brian daar een periode gewoond heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Varen het volgende:
[..]
serieus, waarom wordt hij dan Antilliaan genoemd ?![]()
Hij heeft er zn jeugd doorgebracht en das vaak essentieel en zeker in zijn geval voor de rest van zn ontwikkelingquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij is daar op zn 8e naartoe verhuisdquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Varen het volgende:
[..]
idd.... maar we hebben nog een overeenkomst.... Japie is topquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor, maar we zijn het wel eens...
Pistool naast zijn bed?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef trettie het volgende:
daar was iets in de hoek bij hun bed alleen wat weten we niet Amanda ging daar zitten maar mocht er niet aankomen en er ook niet over praten en nu zegt ie dat ze ook niet mag zeggen dat ze iets gezien heeft.
Andere pammetjes misschien???
'quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... maar we hebben nog een overeenkomst.... Japie is top![]()
Maar waarom wil hij zo graag Antilliaan zijn? Alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
omdat moeder daar volgens mij wel vandaan komt (ja, kan ook als je blank bent) en brian daar een periode gewoond heeft
redactie doet geen moeite om deze kant van hem te verbergen, ze hadden net ook een streamwissel kunnen doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Braai en Manny gaan het gesprek opnieuw voeren. De stemming is een stuk vriendelijker nu Braai denkt dat hij op beeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |