Ow ow dat is niet goed 0_o!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef FredvZ het volgende:
Bang voor de storm niet, wel voor de grote oude boom naast mijn auto....
Dunno volgens mij welkquote:Op donderdag 8 november 2007 14:12 schreef cablegunmaster het volgende:
ben ik hier weleens eerder langs gekomen?
Parkeer je auto ergens anders heenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef FredvZ het volgende:
Bang voor de storm niet, wel voor de grote oude boom naast mijn auto....
Zal vanavond eens een rondje door de buurt maken voordat ik hem parkeer.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Parkeer je auto ergens anders heen
Succes geheid dat iedereen het zelfde denktquote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zal vanavond eens een rondje door de buurt maken voordat ik hem parkeer.
quote:gewoon niet zo piepen, hij doet dit lang genoeg om zelf te kunnen beoordelen hoe het moet
Das niet erg. Das één van de voordelen van het wonen in een wijk die ze gaan slopen. Zeeën van ruimte op parkeerplaatsen voor bewonders die al lang vertrokken zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Succes geheid dat iedereen het zelfde denkt.
Nummert?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef Geqxon het volgende:
De intelegentie druipt er vanaf...
[..]
FTD [afbeelding]
Pfff submagic ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
vraagje :p
Wie weet hoe ik ondertitels srt bestand of sub bestand kan embedden in een avi ?
kan ik daar dan 1 bestand van maken ?quote:
Ik denk dat je hier even moet kijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan ik daar dan 1 bestand van maken ?
want ik kan de subs wel selecteren en het avi bestand :p
maar hoe maak ik dat 1 geheel?
* heeft het programma gedownload * :p
ik keek daar na 2 of 3 doorgekeken te hebben :p ben ik eruit dat het niet is wat ik zoek :pquote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier even moet kijken
Ik ging voor de grap binnendoor naar huis. Dus in het pikkedonker door slingerende boerenweggetjes, een beregend vizier, en constant auto's die mij tegemoet reden. En volgens mij ben ik door een collega ingehaald, die zal morgen wel om uitleg vragen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef phluphy het volgende:
Goed en veilig thuisgekomen, Bertje?
Zou echt wat voor jou zijn dat je spanband tussen de spaken komt of zo.![]()
Je moet 'm ook op de bromfietsmodus zetten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn ervaring met TomToms is dat de fietsmode niet alles is.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je moet 'm ook op de bromfietsmodus zetten.Sufferd!
Leuk avontuur wel! Volgende keer op een crossertje door de weilanden?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |