Heel erg coolquote:
oo heel mooiquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heel erg cool![]()
Ik ben volgende maand weer aan de beurt, hopelijk ben ik dan weer een heel stuk verder
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heel erg cool![]()
Ik ben volgende maand weer aan de beurt, hopelijk ben ik dan weer een heel stuk verder
[ afbeelding ]
Niet eraf pulken. Wel smeren. eroverheen heeft geen effect, maar kan zeker geen kwaad en is makkelijker dan er precies omheen proberen te gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 09:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Luitjes met ervaring met wondspray. Gister werd me vertelt dat het na 3 dagen wel afslijt, maar vanmorgen onder de douche kwamen er al hele slierten vanaf (zonder direct de douche erop, zonder wrijven, zonder washand, etc).. Alles eraf pulken en smeren? Of alleen smeren waar het al af is?
:S
Goftedomme wat mooi!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heel erg cool![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in!quote:Op zondag 2 december 2007 11:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet eraf pulken. Wel smeren. eroverheen heeft geen effect, maar kan zeker geen kwaad en is makkelijker dan er precies omheen proberen te gaan.
quote:Op zondag 2 december 2007 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goftedomme wat mooi!
Wat ben je toch ook een tof wijf, Scandalous!.
.
Errug moooi ja op je rugquote:Op zondag 2 december 2007 19:20 schreef Scandalous het volgende:
InderdaadIk kan wel elk onderdeeltje uitleggen maar het komt er kortgezegd op neer dat ik die dingen het mooist vind
konden ze niks voor je ontwerpen naar je smaak dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:49 schreef Ang3l het volgende:
En dat hadden ze niet vond ik.
Misschien wel een keer, maar dat is lastig als ik daar niet kan aanwijzen wat ik bedoel. Dus ik ga op internet zetten. Maar het voelde niet echt goed. Opmerkingen als "Klein? Maar dan zien ze het toch niet? Zonde!" doen mij laten voelen dat ze mijn reden echt niet snappen. Ik zet hem niet voor anderen. Ik zet hem voor mezelf als symbool.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
konden ze niks voor je ontwerpen naar je smaak dan?
Dragon is meer van de grote stukken en meestal op afspraak. Magic Cherry's is ook van Greg Orie, zelfde eigenaar, maar meer voor de kleinere stukken. Daar kun je meer binnenlopen om een klein stukje te laten zetten. Ben er nog nooit geweest, maar Dragen en Magic Cherry's staan beide heel goed aangeschrevenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wel een keer, maar dat is lastig als ik daar niet kan aanwijzen wat ik bedoel. Dus ik ga op internet zetten. Maar het voelde niet echt goed. Opmerkingen als "Klein? Maar dan zien ze het toch niet? Zonde!" doen mij laten voelen dat ze mijn reden echt niet snappen. Ik zet hem niet voor anderen. Ik zet hem voor mezelf als symbool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |