ik ben bang dat we vaker dit probleem gaan krijgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef eer-ik het volgende:
zou wat zijn als ze nu wéér vergeten dat certificaat erbij te doen
Dan zou ik ze echt een nekschot geven
Ze schijnen er iig niks van geleerd te hebben...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik ben bang dat we vaker dit probleem gaan krijgen.
op jouw foto's lijkt de kleur donkerblauw terwijl ze op de site zeggen dat het donkergrijs is, komt dat door de flitser ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
zoals gevraagd, maten heb ik dus niet aangezien ik xl heb.
de trui zelf ( hopelijk is het te zien,anders kan ik ze mailen naar je)
[ afbeelding ]
de capuchon, moeilijk te zien de gaatjes. zitten er 4 in de rand, heb er 2 rood gemaakt.
[ afbeelding ]
en de onderkant van de trui,stuk of 10 totaal(paar rood omcirkelt), net of er een klein hap uitgenomen is.
in de trui zelf geen gaatjes of iets dergelijks. alleen in de randen van de onderkant,mouwen,capuchon.
[ afbeelding ]
ey bedankt! ziet er goed uit, ga binnenkort ook maar eens bestellen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de capuchon, moeilijk te zien de gaatjes. zitten er 4 in de rand, heb er 2 rood gemaakt.
[ afbeelding ]
en de onderkant van de trui,stuk of 10 totaal(paar rood omcirkelt), net of er een klein hap uitgenomen is.
in de trui zelf geen gaatjes of iets dergelijks. alleen in de randen van de onderkant,mouwen,capuchon.
[ afbeelding ]
hijs echt grijs,denk door flitser inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
op jouw foto's lijkt de kleur donkerblauw terwijl ze op de site zeggen dat het donkergrijs is, komt dat door de flitser ofzo?
doe maar niet,ik heb hem alquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:25 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ey bedankt! ziet er goed uit, ga binnenkort ook maar eens bestellen.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Undergod het volgende:
Heb je wel het volledige bedrag, incl verzendkosten enz terug gehad?
Zou dat bij ons ook zijn? Syytön?
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie weet haha. ach hij zit prima!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef 27miracles het volgende:
[..]
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..![]()
volgens mij verkoop AnF die dingen die opgegeten zijn door motten aan ons als Vintage..![]()
veel producten van A&F hebben dit, niet erg lelijk toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef 27miracles het volgende:
[..]
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..![]()
volgens mij verkoop AnF die dingen die opgegeten zijn door motten aan ons als Vintage..![]()
kijk als het een beetje damaged is bij de kraag of mouwen vind ik het niet erg, maar als er op de borst of rug van het shirtje een gat zit dat is wel fucked up..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
veel producten van A&F hebben dit, niet erg lelijk toch?
volgens mij handelt Fed-Ex het af, en ik betwijfel of de fakes via schiphol binnenkomen, zou ook goed met de vrachtwagen kunnen komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:26 schreef DaveC het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een binnen, redelijk goedkoop met 50's discount maar valt een beetje tegen. Het logo in het midden is niet destroyed maar meer exploded, als je hard fietst vliegen de losse draadjes alle kanten op en na het wassen is het net wit borsthaarMag je die draadjes eraf knippen of is dat "not done" ?
Wat ik trouwens niet snap: Waarom doet de NL douane zo moeilijk over bestellingen via ANF? De fakes die via eBay aangeboden worden komen er blijkbaar makkelijker door, weird.
verzendkosten krijg je ook altijd terug, A&F heeft een contract met FedEx dus het is niet zo dat het hen nu geld heeft gekost ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Undergod het volgende:
Heb je wel het volledige bedrag, incl verzendkosten enz terug gehad?
Zou dat bij ons ook zijn? Syytön?
Krijgen we straks alles dubbel ::Pquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
Hallo? WTF. Ik heb helemaal geen mailtje van die gasten gehad. Naar welk email adres heb jij gemaild dan Version1, of kreeg je dit gewoon?
Moeten die bitches is doen, het geld terugsturen naar me en van me verlangen dat ik even opnieuw ga bestellen. Want dat pik ik dus echt niet.
Bij de track & trace staat dat het is ontvangen door Abercrombie. EN bij mijn bestelling staat nu alles twee keer, het oude product, en het nieuw aan de bestelling toegevoegde product, met als ship datum 13-11-07, maar bij het tracking number staat Unknown.
Ik heb een mailtje gestuurd naar abercrombie@abercrombie.com en service@abercrombie-email.com. Misschien komt het ook omdat ik had gebeld en dat die gast het had doorgespeeld naar iemand die er wat meer vanaf wist? Ik kreeg gister ook nog een mailtje mbt die mislukte bestelling, zo'n order conformation mail met een update waarbij de artikelen nu backordered stonden. Op de site bij de order details staat bij die bestelling bij additional changes het volledige bedrag [dus inderdaad inclusief verzendkosten] dat ik terugkrijg. Dus daar staat bij total amount nu 0. Mijn nieuwe bestelling is overigens al verzonden en tracking number staat er ook alquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
Hallo? WTF. Ik heb helemaal geen mailtje van die gasten gehad. Naar welk email adres heb jij gemaild dan Version1, of kreeg je dit gewoon?
Moeten die bitches is doen, het geld terugsturen naar me en van me verlangen dat ik even opnieuw ga bestellen. Want dat pik ik dus echt niet.
Bij de track & trace staat dat het is ontvangen door Abercrombie. EN bij mijn bestelling staat nu alles twee keer, het oude product, en het nieuw aan de bestelling toegevoegde product, met als ship datum 13-11-07, maar bij het tracking number staat Unknown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |