wie weet haha. ach hij zit prima!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef 27miracles het volgende:
[..]
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..![]()
volgens mij verkoop AnF die dingen die opgegeten zijn door motten aan ons als Vintage..![]()
veel producten van A&F hebben dit, niet erg lelijk toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef 27miracles het volgende:
[..]
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..![]()
volgens mij verkoop AnF die dingen die opgegeten zijn door motten aan ons als Vintage..![]()
kijk als het een beetje damaged is bij de kraag of mouwen vind ik het niet erg, maar als er op de borst of rug van het shirtje een gat zit dat is wel fucked up..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
veel producten van A&F hebben dit, niet erg lelijk toch?
volgens mij handelt Fed-Ex het af, en ik betwijfel of de fakes via schiphol binnenkomen, zou ook goed met de vrachtwagen kunnen komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:26 schreef DaveC het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een binnen, redelijk goedkoop met 50's discount maar valt een beetje tegen. Het logo in het midden is niet destroyed maar meer exploded, als je hard fietst vliegen de losse draadjes alle kanten op en na het wassen is het net wit borsthaarMag je die draadjes eraf knippen of is dat "not done" ?
Wat ik trouwens niet snap: Waarom doet de NL douane zo moeilijk over bestellingen via ANF? De fakes die via eBay aangeboden worden komen er blijkbaar makkelijker door, weird.
verzendkosten krijg je ook altijd terug, A&F heeft een contract met FedEx dus het is niet zo dat het hen nu geld heeft gekost ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Undergod het volgende:
Heb je wel het volledige bedrag, incl verzendkosten enz terug gehad?
Zou dat bij ons ook zijn? Syytön?
Krijgen we straks alles dubbel ::Pquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
Hallo? WTF. Ik heb helemaal geen mailtje van die gasten gehad. Naar welk email adres heb jij gemaild dan Version1, of kreeg je dit gewoon?
Moeten die bitches is doen, het geld terugsturen naar me en van me verlangen dat ik even opnieuw ga bestellen. Want dat pik ik dus echt niet.
Bij de track & trace staat dat het is ontvangen door Abercrombie. EN bij mijn bestelling staat nu alles twee keer, het oude product, en het nieuw aan de bestelling toegevoegde product, met als ship datum 13-11-07, maar bij het tracking number staat Unknown.
Ik heb een mailtje gestuurd naar abercrombie@abercrombie.com en service@abercrombie-email.com. Misschien komt het ook omdat ik had gebeld en dat die gast het had doorgespeeld naar iemand die er wat meer vanaf wist? Ik kreeg gister ook nog een mailtje mbt die mislukte bestelling, zo'n order conformation mail met een update waarbij de artikelen nu backordered stonden. Op de site bij de order details staat bij die bestelling bij additional changes het volledige bedrag [dus inderdaad inclusief verzendkosten] dat ik terugkrijg. Dus daar staat bij total amount nu 0. Mijn nieuwe bestelling is overigens al verzonden en tracking number staat er ook alquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
Hallo? WTF. Ik heb helemaal geen mailtje van die gasten gehad. Naar welk email adres heb jij gemaild dan Version1, of kreeg je dit gewoon?
Moeten die bitches is doen, het geld terugsturen naar me en van me verlangen dat ik even opnieuw ga bestellen. Want dat pik ik dus echt niet.
Bij de track & trace staat dat het is ontvangen door Abercrombie. EN bij mijn bestelling staat nu alles twee keer, het oude product, en het nieuw aan de bestelling toegevoegde product, met als ship datum 13-11-07, maar bij het tracking number staat Unknown.
lekker bedragje.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:00 schreef Robertje het volgende:
Heb er net 1 gedaan op het werk. Voor 1600 euro![]()
Dat was dus alleen reactie op mijn verzoek om een email adres voor mijn klacht.quote:Thanks for contacting A&F. We're sorry to hear that you are not completely satisfied with our service. We would definitely like to document your experience in a formal incident report so that it can be handled appropriately. Feel free to send us an email at abercrombie@abercrombie.com. Along with your shared experience, please provide your full name and contact information such as an address and phone number so that the appropriate parties can get in contact with you for any additional information if needed. You can also give us a call at 888.856.4480 where our customer service agents are available 24/7 to formally document any feedback you wish to share.
Ik zou aan Version1 vragen of je zijn mailtje ook mag gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef Syytön het volgende:
Eindelijk een reactie;
[..]
Dat was dus alleen reactie op mijn verzoek om een email adres voor mijn klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |