ja, tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
ja Proper_fucked was degene die is uitgenodigd voor een baantje bij A&F.
Gewoon bellen en ff vragen of ze datzelfde pakket kunnen openmaken, certificaat erbij kunnen gooien en dan heul snel weer terugsturen. Ander moet je straks weer heel je bestelling opnieuw gaan plaatsenquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad nee... ik wil wel bellen (doe ik dan wel op werk) maar ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden ga komen omdat ik niet een concreet actie punt heb, behalve dan dat ze voortaan even dat certificaat er bij moeten stoppen.
zou je even wat foto's online kunnen zetten? Welke maat heb je? Als het een S of M ben ik ook wel benieuwd naar de afmetingen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
deze heb ik afgelopen vrijdag binnen gehad.
wist ik veel dat het vintage was. overal gaatjes in de rand van de capuchon,onderkant trui etc. schrok me dood haha
prima,doe ik vanavond even.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef men_in_red het volgende:
[..]
zou je even wat foto's online kunnen zetten? Welke maat heb je? Als het een S of M ben ik ook wel benieuwd naar de afmetingen.
ik kan nu niet meer Sc-enquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
fucking zooi slowchat hier man.![]()
Net gebeld; hij kon niet zien dat mijn pakketje terug werd gestuurd. In hun systeem staat dat op dit moment alles in orde is met mijn bestelling.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad nee... ik wil wel bellen (doe ik dan wel op werk) maar ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden ga komen omdat ik niet een concreet actie punt heb, behalve dan dat ze voortaan even dat certificaat er bij moeten stoppen.
Is die van jou inmiddels al gearriveerd in New Albany?quote:Nov 12, 2007 4:46 PM
Left origin
RIDDERKERK NL
4:36 PM
Picked up
RIDDERKERK NL
Package received after FedEx cutoff
"Ja, kan je later terugbellen, normaal duurt het langer dus wacht nog maar ff"quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Version1 het volgende:
[..]
Net gebeld; hij kon niet zien dat mijn pakketje terug werd gestuurd. In hun systeem staat dat op dit moment alles in orde is met mijn bestelling.Hij vroeg of ik nog een aantal dagen kon wachten en dan terug moest bellen, aangezien vandaag [pas] de 4e werkdag na shipping was en dat het normaal gesproken 5-7 werkdagen duurt voordat je bestelling wordt geleverd.
quote:In de track & trace van de retourzending staat trouwens nog steeds alleen maar:
[.Nov 12, 2007 4:46 PM
Left origin
RIDDERKERK NL
4:36 PM
Picked up
RIDDERKERK NL
Package received after FedEx cutoff.]
Is die van jou inmiddels al gearriveerd in New Albany?
het nummer is trouwens +1-614-219-5380, bel ff als het pakket bij A&F ligt, weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben![]()
quote:
zoals gevraagd, maten heb ik dus niet aangezien ik xl heb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef men_in_red het volgende:
[..]
zou je even wat foto's online kunnen zetten? Welke maat heb je? Als het een S of M ben ik ook wel benieuwd naar de afmetingen.
quote:Hey [..],
We apologize that you have not received your order, #[..]. We do show that FedEx is returning your package to us, so we went ahead and processed a return credit amount of $[..] back onto your [..] ending in [..] as of 11/13. Please allow 3 to 5 business days for this to post onto your account.
Unfortunately, we are unable to reship returned packages. Feel free to place a new order at abercrombie.com if you would still like to receive the merchandise. We assure you that the issues have been corrected and that your next order will not have the same error. Again, we do apologize for any inconvenience this may have caused.
We hope to see you shopping at A&F again soon.
Brandi
Customer Service
Abercrombie & Fitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |