quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef nelisb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn vriendin deze
[ afbeelding ]
Dat vest is super!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:29 schreef nelisb het volgende:
heb mijn spullen eindelijk binnen! via familie in californie naar hier!
[..]
thanks!quote:
zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:02 schreef kookie_monster het volgende:
krijg je wss geen naheffing
ja man, maar een naheffing krijg je niet want het is via USPS verstuurd toch? als je dan een naheffing kreeg moest je die gelijk aan de postbode betalen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
zou mooi zijn.
zou ik op een bestelling van 160 dollar, 40 dollar verzendkosten kwijt en geen extra naheffingen. is nog eens de moeite waard.
Er staat nog steeds "in transit" & "Package available for clearance"quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Syytön het volgende:
Dan heb je mazzel, hebben die loeders bij jouw vrachtje er wel een certificaat bij gedaan.
ja klopt via usps. perfect,geen naheffing dus!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja man, maar een naheffing krijg je niet want het is via USPS verstuurd toch? als je dan een naheffing kreeg moest je die gelijk aan de postbode betalen.
Tyfuszooi.quote:Op maandag 12 november 2007 12:40 schreef Syytön het volgende:
nog steeds onderweg naar Albany, Ohio...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef hmmmz het volgende:
kut, nu duurt het minimaal nog een week![]()
stelletje fucktards daar bij AnF![]()
Door hun eigen fouten dus uiteindelijk...quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
dit is wel weer typisch voor een grote bestelling, op deze manier zijn we ook ooit uit hun shippinglist gegooid.![]()
ik heb geen idee hoe zo'n certificaat eruit ziet, ik heb hem nog nooit gezien bij een bestelling, en ik heb nog best wel grote bestellingen gedaan, volgens mij zeurt de douane er alleen over bij grote bestellingen en doet A&F eigenlijk standaard die dingen er niet bij.quote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Door hun eigen fouten dus uiteindelijk...
Zoveel moeite kan het toch niet zijn om er even zo'n certificaat bij te doen...
of zie ik iets over het hoofd?
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe zo'n certificaat eruit ziet, ik heb hem nog nooit gezien bij een bestelling, en ik heb nog best wel grote bestellingen gedaan, volgens mij zeurt de douane er alleen over bij grote bestellingen en doet A&F eigenlijk standaard die dingen er niet bij.
Yup idd via acceptgiro of je kan gelijk al contant betalen bij de postbode.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:32 schreef DaveC het volgende:
Zo'n naheffing via USPS - TNT kan blijkbaar "op rekening", dat zou betekenen dat het ook achteraf kan maar daar heb ik nog nooit iets van gemerkt. Meer info hier
*zoekt die ene fokker op die miss ging werkenquote:Op maandag 12 november 2007 22:22 schreef hmmmz het volgende:
kut AnF als ik ooit iemand tegen kom die daar werkt sla ik 'm op z'n bek![]()
whehe, luie donderquote:Op maandag 12 november 2007 22:36 schreef Undergod het volgende:
nee mijn inetkabel-vastklik dingetje is eraf dus gaat de kabel er af en toe uit.
Dus toen ik de 1e keer drukte kreeg ik een error, toen na het weer vast doen van de kabel, f5de kreeg ik een lege reageer pagina. Toen heb ik hetzelfde (in mijn hoofd) weer getypt.
ennyhoe, nu heb ik dus geen zin meer om te zoeken![]()
wil diegene zich even melden?![]()
edit spotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef Undergod het volgende:
[..]
edit spotWie woont er nu in de VS dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
*terugzeikmodus*quote:
Ik heb dit topic al doorgezocht, maar geen naam gezien die een bel doet rinkelenquote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Undergod het volgende:
[..]
*terugzeikmodus*
Je kunt beter kijken naar wie er post in dit topic, dan vind je hem denk ik veel sneller.
*terugzeikmodus*
![]()
Ik heb dit topic al doorgezocht, maar geen naam gezien die een bel doet rinkelenquote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Undergod het volgende:
[..]
*terugzeikmodus*
Je kunt beter kijken naar wie er post in dit topic, dan vind je hem denk ik veel sneller.
*terugzeikmodus*
![]()
Whehe, jaquote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Undergod het volgende:
Heb je zo hard gezocht dat je het dubbelpost?![]()
Was ook in 't vorige topic gezegd, maar kan me niet herinneren of dat voor, tijdens of na de bestelling was en ga niet alle pagina's lezen.
Niet een van je dingen naar Utrecht gebracht?quote:Op maandag 12 november 2007 23:26 schreef Undergod het volgende:
Ik zal niet zo snel een broek kopen die ik niet gepast heb.
Ik hoop voor je dattie goed zit.
gelukkig niet 1 van mijn dingen naar Utrecht gebracht.![]()
Jij woont toch ook in Utrecht?quote:Op maandag 12 november 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet een van je dingen naar Utrecht gebracht?
Dat snap ik effe niet
Volgens mij heb jij een grotere maat dan ik, dus als ie te klein is moet je het maar ff zeggen, Tis wel een mooie broekquote:Verder heb ik wel een redelijke confectiemaat, als ie niet past, past ie niet.
Maar daar ben ik niet zo bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |