Zodoendequote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Utrecht?
Nu jij niet dezelfde dingen hebt besteld is het in mijn hoofd exclusiever![]()
Ik heb alleen wat korte pootjes, maar dat valt wel in te korten.quote:Volgens mij heb jij een grotere maat dan ik, dus als ie te klein is moet je het maar ff zeggen, Tis wel een mooie broek![]()
Ik huis in Ondiepquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef Undergod het volgende:
Ik resideer in Lombok![]()
Waar woon jij?
we houden iig het topic hoog
Redelijk raar.quote:Op maandag 12 november 2007 23:55 schreef Undergod het volgende:
hehe zit ik dus ff op een kaartje te kijken naar waar de hell dat is (voor de hoeren, niet voor jou), kom ik de meest onfantasieloze/nieuwbouwwijk straatnamen tegen daar.
Eerlijk zeggen, woon je in een straat met een rare naam?
Ik ga ook onder zeil zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:14 schreef Undergod het volgende:
ach precies hoef ik het voor alsnog niet te weten.
Ik ga nu maar eens het laptopje aan de kant leggen en eens onder mijn dekentjes kruipen.
hopelijk morgen meer nieuws over de kleertjes.
ps sorry dat ik zo laat reageer in de slowchat
Im just not cut out for it![]()
slaap lekker strakjes![]()
Ik heb geen mail gehad nee... ik wil wel bellen (doe ik dan wel op werkquote:Op maandag 12 november 2007 18:01 schreef Version1 het volgende:
Mijn pakketje is ook teruggestuurd naar de VS![]()
Heb je inmiddels al een mail teruggehad Syyton? Ik ga ff het juiste telefoonnummer proberen te vinden![]()
deze heb ik afgelopen vrijdag binnen gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:11 schreef Gizmore het volgende:
afbeelding ][
Mijn deel van de bestelling
ik vind het ook cool,maar als je het niet verwacht en je ziet 10 of wel meer gaatjes,schrik je wel ff.quote:
in de omschrijving ja. alleen die heb ik een minuut geleden pas gelezen haha. vond de trui mooi,prijs goed en dus besteld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:26 schreef Robertje het volgende:
Staat het niet op het internet dat het een vinatagelook heeft?
ja, tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
ja Proper_fucked was degene die is uitgenodigd voor een baantje bij A&F.
Gewoon bellen en ff vragen of ze datzelfde pakket kunnen openmaken, certificaat erbij kunnen gooien en dan heul snel weer terugsturen. Ander moet je straks weer heel je bestelling opnieuw gaan plaatsenquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad nee... ik wil wel bellen (doe ik dan wel op werk) maar ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden ga komen omdat ik niet een concreet actie punt heb, behalve dan dat ze voortaan even dat certificaat er bij moeten stoppen.
zou je even wat foto's online kunnen zetten? Welke maat heb je? Als het een S of M ben ik ook wel benieuwd naar de afmetingen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
deze heb ik afgelopen vrijdag binnen gehad.
wist ik veel dat het vintage was. overal gaatjes in de rand van de capuchon,onderkant trui etc. schrok me dood haha
prima,doe ik vanavond even.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef men_in_red het volgende:
[..]
zou je even wat foto's online kunnen zetten? Welke maat heb je? Als het een S of M ben ik ook wel benieuwd naar de afmetingen.
ik kan nu niet meer Sc-enquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
fucking zooi slowchat hier man.![]()
Net gebeld; hij kon niet zien dat mijn pakketje terug werd gestuurd. In hun systeem staat dat op dit moment alles in orde is met mijn bestelling.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad nee... ik wil wel bellen (doe ik dan wel op werk) maar ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden ga komen omdat ik niet een concreet actie punt heb, behalve dan dat ze voortaan even dat certificaat er bij moeten stoppen.
Is die van jou inmiddels al gearriveerd in New Albany?quote:Nov 12, 2007 4:46 PM
Left origin
RIDDERKERK NL
4:36 PM
Picked up
RIDDERKERK NL
Package received after FedEx cutoff
"Ja, kan je later terugbellen, normaal duurt het langer dus wacht nog maar ff"quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Version1 het volgende:
[..]
Net gebeld; hij kon niet zien dat mijn pakketje terug werd gestuurd. In hun systeem staat dat op dit moment alles in orde is met mijn bestelling.Hij vroeg of ik nog een aantal dagen kon wachten en dan terug moest bellen, aangezien vandaag [pas] de 4e werkdag na shipping was en dat het normaal gesproken 5-7 werkdagen duurt voordat je bestelling wordt geleverd.
quote:In de track & trace van de retourzending staat trouwens nog steeds alleen maar:
[.Nov 12, 2007 4:46 PM
Left origin
RIDDERKERK NL
4:36 PM
Picked up
RIDDERKERK NL
Package received after FedEx cutoff.]
Is die van jou inmiddels al gearriveerd in New Albany?
het nummer is trouwens +1-614-219-5380, bel ff als het pakket bij A&F ligt, weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben![]()
quote:
zoals gevraagd, maten heb ik dus niet aangezien ik xl heb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef men_in_red het volgende:
[..]
zou je even wat foto's online kunnen zetten? Welke maat heb je? Als het een S of M ben ik ook wel benieuwd naar de afmetingen.
quote:Hey [..],
We apologize that you have not received your order, #[..]. We do show that FedEx is returning your package to us, so we went ahead and processed a return credit amount of $[..] back onto your [..] ending in [..] as of 11/13. Please allow 3 to 5 business days for this to post onto your account.
Unfortunately, we are unable to reship returned packages. Feel free to place a new order at abercrombie.com if you would still like to receive the merchandise. We assure you that the issues have been corrected and that your next order will not have the same error. Again, we do apologize for any inconvenience this may have caused.
We hope to see you shopping at A&F again soon.
Brandi
Customer Service
Abercrombie & Fitch
ik ben bang dat we vaker dit probleem gaan krijgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef eer-ik het volgende:
zou wat zijn als ze nu wéér vergeten dat certificaat erbij te doen
Dan zou ik ze echt een nekschot geven
Ze schijnen er iig niks van geleerd te hebben...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik ben bang dat we vaker dit probleem gaan krijgen.
op jouw foto's lijkt de kleur donkerblauw terwijl ze op de site zeggen dat het donkergrijs is, komt dat door de flitser ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
zoals gevraagd, maten heb ik dus niet aangezien ik xl heb.
de trui zelf ( hopelijk is het te zien,anders kan ik ze mailen naar je)
[ afbeelding ]
de capuchon, moeilijk te zien de gaatjes. zitten er 4 in de rand, heb er 2 rood gemaakt.
[ afbeelding ]
en de onderkant van de trui,stuk of 10 totaal(paar rood omcirkelt), net of er een klein hap uitgenomen is.
in de trui zelf geen gaatjes of iets dergelijks. alleen in de randen van de onderkant,mouwen,capuchon.
[ afbeelding ]
ey bedankt! ziet er goed uit, ga binnenkort ook maar eens bestellen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de capuchon, moeilijk te zien de gaatjes. zitten er 4 in de rand, heb er 2 rood gemaakt.
[ afbeelding ]
en de onderkant van de trui,stuk of 10 totaal(paar rood omcirkelt), net of er een klein hap uitgenomen is.
in de trui zelf geen gaatjes of iets dergelijks. alleen in de randen van de onderkant,mouwen,capuchon.
[ afbeelding ]
hijs echt grijs,denk door flitser inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
op jouw foto's lijkt de kleur donkerblauw terwijl ze op de site zeggen dat het donkergrijs is, komt dat door de flitser ofzo?
doe maar niet,ik heb hem alquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:25 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ey bedankt! ziet er goed uit, ga binnenkort ook maar eens bestellen.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Undergod het volgende:
Heb je wel het volledige bedrag, incl verzendkosten enz terug gehad?
Zou dat bij ons ook zijn? Syytön?
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie weet haha. ach hij zit prima!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef 27miracles het volgende:
[..]
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..![]()
volgens mij verkoop AnF die dingen die opgegeten zijn door motten aan ons als Vintage..![]()
veel producten van A&F hebben dit, niet erg lelijk toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef 27miracles het volgende:
[..]
weet je zeker dat je deze niet bij het Leger Des Heils vandaan hebt..![]()
volgens mij verkoop AnF die dingen die opgegeten zijn door motten aan ons als Vintage..![]()
kijk als het een beetje damaged is bij de kraag of mouwen vind ik het niet erg, maar als er op de borst of rug van het shirtje een gat zit dat is wel fucked up..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
veel producten van A&F hebben dit, niet erg lelijk toch?
volgens mij handelt Fed-Ex het af, en ik betwijfel of de fakes via schiphol binnenkomen, zou ook goed met de vrachtwagen kunnen komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:26 schreef DaveC het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een binnen, redelijk goedkoop met 50's discount maar valt een beetje tegen. Het logo in het midden is niet destroyed maar meer exploded, als je hard fietst vliegen de losse draadjes alle kanten op en na het wassen is het net wit borsthaarMag je die draadjes eraf knippen of is dat "not done" ?
Wat ik trouwens niet snap: Waarom doet de NL douane zo moeilijk over bestellingen via ANF? De fakes die via eBay aangeboden worden komen er blijkbaar makkelijker door, weird.
verzendkosten krijg je ook altijd terug, A&F heeft een contract met FedEx dus het is niet zo dat het hen nu geld heeft gekost ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Undergod het volgende:
Heb je wel het volledige bedrag, incl verzendkosten enz terug gehad?
Zou dat bij ons ook zijn? Syytön?
Krijgen we straks alles dubbel ::Pquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
Hallo? WTF. Ik heb helemaal geen mailtje van die gasten gehad. Naar welk email adres heb jij gemaild dan Version1, of kreeg je dit gewoon?
Moeten die bitches is doen, het geld terugsturen naar me en van me verlangen dat ik even opnieuw ga bestellen. Want dat pik ik dus echt niet.
Bij de track & trace staat dat het is ontvangen door Abercrombie. EN bij mijn bestelling staat nu alles twee keer, het oude product, en het nieuw aan de bestelling toegevoegde product, met als ship datum 13-11-07, maar bij het tracking number staat Unknown.
Ik heb een mailtje gestuurd naar abercrombie@abercrombie.com en service@abercrombie-email.com. Misschien komt het ook omdat ik had gebeld en dat die gast het had doorgespeeld naar iemand die er wat meer vanaf wist? Ik kreeg gister ook nog een mailtje mbt die mislukte bestelling, zo'n order conformation mail met een update waarbij de artikelen nu backordered stonden. Op de site bij de order details staat bij die bestelling bij additional changes het volledige bedrag [dus inderdaad inclusief verzendkosten] dat ik terugkrijg. Dus daar staat bij total amount nu 0. Mijn nieuwe bestelling is overigens al verzonden en tracking number staat er ook alquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Syytön het volgende:
Hallo? WTF. Ik heb helemaal geen mailtje van die gasten gehad. Naar welk email adres heb jij gemaild dan Version1, of kreeg je dit gewoon?
Moeten die bitches is doen, het geld terugsturen naar me en van me verlangen dat ik even opnieuw ga bestellen. Want dat pik ik dus echt niet.
Bij de track & trace staat dat het is ontvangen door Abercrombie. EN bij mijn bestelling staat nu alles twee keer, het oude product, en het nieuw aan de bestelling toegevoegde product, met als ship datum 13-11-07, maar bij het tracking number staat Unknown.
lekker bedragje.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:00 schreef Robertje het volgende:
Heb er net 1 gedaan op het werk. Voor 1600 euro![]()
Dat was dus alleen reactie op mijn verzoek om een email adres voor mijn klacht.quote:Thanks for contacting A&F. We're sorry to hear that you are not completely satisfied with our service. We would definitely like to document your experience in a formal incident report so that it can be handled appropriately. Feel free to send us an email at abercrombie@abercrombie.com. Along with your shared experience, please provide your full name and contact information such as an address and phone number so that the appropriate parties can get in contact with you for any additional information if needed. You can also give us a call at 888.856.4480 where our customer service agents are available 24/7 to formally document any feedback you wish to share.
Ik zou aan Version1 vragen of je zijn mailtje ook mag gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef Syytön het volgende:
Eindelijk een reactie;
[..]
Dat was dus alleen reactie op mijn verzoek om een email adres voor mijn klacht.
Dat lukt je alleen als je met de touwtjes van een hoodie tussen de liftdeur vast komt te zitten en kunt aantonen dat ze veeeel te lang zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef hmmmz het volgende:
^ misschien kunnen we ze sue-en, emotionele schade enzo![]()
of eisen dat ze alles gratis leveren,
klinkt als een prima (bij?)baantjequote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Zoals ik eerder zei dat ik gevraagd was om bij A&F te werken (downtown San Diego, Horton Plaza), ben ik ondertussen zover dat ik ben aangenomen en vandaag mijn introductie had. Rondleiding in de winkel/kantoor/magazijn, mensen leren kennen en alle regels e.d... Ook gelijk m'n persooneelspas gekregen, en een broek en overhemd met 50% korting gekochtDe eerste 2 weken krijg ik op artikelen die op de paspoppen hangen 50% en 30% op de rest, daarna 30% op hele collectie
30 november eerste werkdag.. Ik ben 'Model' en groet de mensen die binnenkomen "Hey how's it going, check out our new fragnance: 41" (vind Fierce overigens lekkerder).. Ben benieuwd
![]()
Dat lijkt me nu echt een kutbaantje, zoals hij die functie omschrijft.quote:Op maandag 19 november 2007 07:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klinkt als een prima (bij?)baantje
vet man. Nog meer modelmensen nodig daar??? De volgende inkoopactie hebben we dus met 30 % kortingquote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Zoals ik eerder zei dat ik gevraagd was om bij A&F te werken (downtown San Diego, Horton Plaza), ben ik ondertussen zover dat ik ben aangenomen en vandaag mijn introductie had. Rondleiding in de winkel/kantoor/magazijn, mensen leren kennen en alle regels e.d... Ook gelijk m'n persooneelspas gekregen, en een broek en overhemd met 50% korting gekochtDe eerste 2 weken krijg ik op artikelen die op de paspoppen hangen 50% en 30% op de rest, daarna 30% op hele collectie
30 november eerste werkdag.. Ik ben 'Model' en groet de mensen die binnenkomen "Hey how's it going, check out our new fragnance: 41" (vind Fierce overigens lekkerder).. Ben benieuwd
![]()
Dat kost teveel. Het is waarschijnlijk goedkoper om de hele boel gewoon te cancelllen en dat hebben ze dan ook gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef hmmmz het volgende:
Hoe moeilijk was het nou voor die mensen daar @ AnF dat ze dat pakket open maken, daarna dat certificaat erbij doen en dan weer netjes dicht tapen en weer opsturen![]()
Fulltime lijkt het me ook kut, maar gewoon als bijbaantje, beetje rondlopen, beetje slap lullen tegen mensenquote:Op maandag 19 november 2007 08:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt een kutbaantje, zoals hij die functie omschrijft.![]()
Genoeg chicks om je heen dusquote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
![]()
Nou de wisselkoers staat wel erg laag zeg. Urgh ik krijg even zin om heel hard ergens tegen aan te slaan. Leuk, kan ik weer gaan bellen vandaag, heb al 25 minuten aan de lijn gehangen vrijdag dus ik kan niet wachten op de telefoonrekening.quote:
16-11-2007 ABERCROMBIE.COM 866-681-3115 Bij 69,28
06-11-2007 ABERCROMBIE.COM 866-681-3115 Af 609,21
Cool...ik ben daar wel eens geweest.quote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
![]()
Kan je de hele zooi niet cancellen? Ze stikken er maar in met zulke belabberde service. En ik ga over een paar maanden toch naar NY dus dan koop ik het zelf wel in die winkel.quote:Op maandag 19 november 2007 11:05 schreef Syytön het volgende:
Ik vermoed trouwens dat dit alleen de verzendkosten zijn. Die had het meisje die ik vrijdag aan de telefoon had afgeboekt, omdat A&F dit niet zelf had gedaan (alsof ik nog eens even zelf mag opdraaien voor die lompe fout van hun dat alles teruggestuurd is). Ze zei dat het bedrag van de bestelling zelf de 13 was teruggeboekt naar mij. Wat dan ook wel weer typisch is, want waarom staan de verzendkosten dan eerder weer op mijn cc terwijl het bedrag van de bestelling eerder zou zijn teruggeboekt.![]()
edit:
keek net nog eens even in de mail die ik van A&F heb ontvangen. Nu zag ik dat ik het mailtje waarin de vergoeding van de verzendkosten bevestigd werd op vrijdag is verstuurd (kreeg ik terwijl ik aan de telefoon zat, terwijl meisje net de verzendkosten had afgeboekt). Nu zag ik dat ik gister een mailtje heb ontvangen waarin werd bevestigd dat de artikelen zijn vergoed. Blijkbaar kwam een wakker typje er achter dat ze toch niet de goederen hadden afgeboekt. Hopelijk heb ik dit bedrag binnen enkele dagen op mijn credit card, dan kan ik eindelijk bestellen.![]()
Eensch.quote:Op maandag 19 november 2007 12:35 schreef Syytön het volgende:
Na al die tijd en moeite die ik er nu in heb gestoken, daar ga ik nu niet voor cancellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |