abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54427593
quote:
AMSTERDAM - Het Amsterdamse ChristenUnie-raadslid dat geen homo's in het bestuur wil, is bedreigd en krijgt politiebeveiliging. Yvette Lont zou dreigmails en –telefoontjes hebben gekregen.

De politica heeft aangifte gedaan. Het deelraadslid uit Amsterdam Zuid-oost wil homo's uit haar partij hebben.

Partijleider André Rouvoet heeft gezegd dat de ChristenUnie geen onderscheid maakt tussen homo's en hetero's. Lont besloot daarop een motie niet in te dienen op het komende partijcongres.
http://www.telegraaf.nl/b(...)id_Christenunie.html

Nergens is dit nieuwsitem te vinden.. nergens iedereeen wilt het stil houden.
Potverdorie moet ik het weer vermelden. Waarom slapen jullie allemaal ????

Ik wil vragen wat jullie ervan vinden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_54427617
Hoezo nergens te vinden, het staat toch in de Telegraaf?
  woensdag 7 november 2007 @ 13:25:34 #3
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_54427713
Hoe bedreigden ze d'r dan : zodra je gebukt gaat staan dan krijg je wat?
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_54427761
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hoezo nergens te vinden, het staat toch in de Telegraaf?
zo´n kleine tekst
als allochtonen dat waren was het zo groot uitgepakt
pi_54427775
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:25 schreef KlappernootatWork het volgende:
jah mischien zo

of mischien als ik je een keer tegenkom dan mag je met mijn lul kennis maken
  woensdag 7 november 2007 @ 13:28:21 #6
13250 Lod
Sapere aude!
pi_54427786
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:25 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ze slaan met een losse pols onder het roepen van "Dat kun je toch niet zeggen, gekkie".
GNU Terry Pratchett
  woensdag 7 november 2007 @ 13:28:57 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54427804
en waar staat dat het homo's zijn? misschien zijn het wel marrokaanse rifmannetjes die zich bedreigd voelen door Lont omdat ze wekelijks in het park mannen afneuken? kan ook .
put
your
clothes
on!
pi_54427809
Misschien is het wel de Gay-Mocro West-side Posse die haar bedreigt
pi_54427888
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Jerruh het volgende:
en waar staat dat het homo's zijn? misschien zijn het wel marrokaanse rifmannetjes die zich bedreigd voelen door Lont omdat ze wekelijks in het park mannen afneuken? kan ook .
Alles kan. mischien kan het ook jan peter balkenende zijn die zich bedreigd voelt omdat hij eerder een affaire heeft gehad met master homo gordon
pi_54427896
of mischien Geert Wilders
pi_54427913
Niet de goede reactie, maar het was te verwachten.
  woensdag 7 november 2007 @ 13:49:36 #12
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54428315
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Meki het volgende:
of mischien Geert Wilders
Voor het stelen van aandacht
pi_54428553
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)id_Christenunie.html

Nergens is dit nieuwsitem te vinden.. nergens iedereeen wilt het stil houden.
Potverdorie moet ik het weer vermelden. Waarom slapen jullie allemaal ????

Ik wil vragen wat jullie ervan vinden
Dubbel
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 7 november 2007 @ 14:28:25 #14
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_54429343
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:27 schreef Meki het volgende:

[..]

jah mischien zo

of mischien als ik je een keer tegenkom dan mag je met mijn lul kennis maken
waarna ze jouw gaan voorstellen?
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_54429956
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef boyv het volgende:
Niet de goede reactie, maar het was te verwachten.
Inderdaad compleet van God los deze dreigactie weer...
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 7 november 2007 @ 17:22:51 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54433596
Dat krijg je ervan als je homo's blijft bashen, discrimineren en in elkaar slaan. Dan gaan ze zich op een gegeven moment ook slecht gedragen. De allochtonen hebben er zelf voor gezorgd door de homo's stelselmatig in een hoek te trappen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54434380
Hoe jullie hier de buitenlanders er weer bij halen, prachtig.
  woensdag 7 november 2007 @ 18:16:06 #18
pi_54434907
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Dat heet spiegelen. Laatst was er een topic over een rapport dat Marokkanen zich slecht gedragen vanwege discriminatie door autochtonen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_54435264
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat krijg je ervan als je homo's blijft bashen, discrimineren en in elkaar slaan. Dan gaan ze zich op een gegeven moment ook slecht gedragen. De allochtonen hebben er zelf voor gezorgd door de homo's stelselmatig in een hoek te trappen.
Eindelijk iemand die het toegeeft.
Je hebt je goed verdiept hierin. Zo gaat het bij allochtonen

heel erg goed complimenten ervoor,
  woensdag 7 november 2007 @ 18:44:23 #20
pi_54435568
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het toegeeft.
Je hebt je goed verdiept hierin. Zo gaat het bij allochtonen

heel erg goed complimenten ervoor,
Snap je nu waarom Marokkanen zo gehaat worden? Omdat ze discrimineren. En als er een keer een grapje over hun gemaakt word meteen boos en agressief doen.
pi_54435920
Ik weiger om jou denkbeelden over te nemen
Ik haat geen bevolkinsgroepen

Ik ga geen Nederlanders haten als EEN NEDERLANDER iets VERKEERDS doet
pi_54436148
agressieve Homo's ook altijd, terug naar hun eigenland moeten ze!

I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:35:14 #23
pi_54436900
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:58 schreef Meki het volgende:
Ik weiger om jou denkbeelden over te nemen
Ik haat geen bevolkinsgroepen

Ik ga geen Nederlanders haten als EEN NEDERLANDER iets VERKEERDS doet
Nee maar je haat wel alle homo's terwijl die niets verkeerd doen.
pi_54436980
Die user GBoy27 ofzo, die had toch eens dat rare raadslid Hofte bedreigd omdat ie tegen de Roze Zaterdag in Enschede was ?
pi_54437011
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee maar je haat wel alle homo's terwijl die niets verkeerd doen.
BRON !!!
pi_54437195
Hilarisch, dit topic. Iemand wordt bedreigd en Meki denkt meteen te weten door wie. Ik zou bij de politie gaan werken als ik jou was. Inspecteurs die daders kunnen vinden zonder uitvoerig onderzoek zijn er vast van harte welkom...
pi_54437417
Jij weet kennelijk ook wie het heeft gedaan
pi_54437855
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze door wat ontevreden (ex-)klanten is bedreigd. De hoer.
  woensdag 7 november 2007 @ 20:11:50 #29
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_54437964
Een homo heeft mij ooit eens proberen te slaan met zijn handtasje. Smerige poot
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 7 november 2007 @ 20:20:25 #30
pi_54438200
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Meki het volgende:

[..]

BRON !!!
Onschuldige homo's
pi_54439798
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Snap je nu waarom Marokkanen zo gehaat worden? Omdat ze discrimineren. En als er een keer een grapje over hun gemaakt word meteen boos en agressief doen.
Homo's bedreigen lid van Christenunie. Ik zie, negerns, maar dan ook nergens iets over buitenlanders in dit bericht staan, en toch komt de zwarte piet weer bij hen.
Ik weet een nieuw fok!-spel. Post een random negatief bericht en probeer in zo min mogelijk posts een redenering te vinden waarom het de scchuld is van buitenlanders.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:02:31 #32
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54441275
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Homo's bedreigen lid van Christenunie. Ik zie, negerns, maar dan ook nergens iets over buitenlanders in dit bericht staan, en toch komt de zwarte piet weer bij hen.
Ik weet een nieuw fok!-spel. Post een random negatief bericht en probeer in zo min mogelijk posts een redenering te vinden waarom het de scchuld is van buitenlanders.
ik zie ook werkelijk waar nergens waar staat dat homo's haar bedreigen.
put
your
clothes
on!
pi_54442508
Lol@meki

Wat wil je met dit topic bereiken?
Shiften van pro en anti marokkaan?
Zwemmerseczeem heb je al op je hand, maar dat was te verwachten.
DIe kan en wil geen kwaad woord daarover horen.
Dus die nemen we ook niet serieus.
pi_54443332
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:52 schreef Meki het volgende:
Jij weet kennelijk ook wie het heeft gedaan
Nee en dat beweer ik dan ook niet. Het zal me namelijk een rotzorg zijn wie haar heeft bedreigd: ik keur het bedreigen van politici of van WIE DAN OOK om het verkondigen van een mening (hoe ZIEK die ook is) ten allen tijde af.

Jij pleurt hier echter als titel neer: "Homo's bedreigen CU-raadslid", terwijl NERGENS uit blijkt dat het inderdaad homo's zijn die dat hebben gedaan. Dus ik zou zeggen: kom met bewijzen, anders ga ik in Feedback vragen om een aanpassing van de topictitel.
pi_54443349
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:27 schreef Meki het volgende:

[..]

zo´n kleine tekst
als allochtonen dat waren was het zo groot uitgepakt
Tuurlijk zou het dan groot uitgepakt worden, zovaak komt het niet voor dat allochtonen opkomen voor homo's.
pi_54448086
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
terwijl NERGENS uit blijkt dat het inderdaad homo's zijn die dat hebben gedaan.
Er blijkt ook 'nergens' uit dat Gekke Geertje bedreidg wordt door moslims.
  donderdag 8 november 2007 @ 07:19:53 #37
3542 Gia
User under construction
pi_54448203
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Uhm, TS heeft zelf daar een topic voor geopend.
Het gaat TS helemaal niet over dreigende homo's, maar om het feit dat dreigende moslims uitgebreider in het nieuws komen.

Maar om even te reageren op de OP: Ik vind dit dus net zo belachelijk als dreigende moslims, hoewel ik toch wel een beetje het gevoel heb dat Lont hiervoor niet onder hoeft te duiken. Ik geloof ook niet dat ze voor haar leven hoeft te vrezen.

Dus een verschilletje is er toch wel.
pi_54448970
Tjongejonge, wat een triest topic zeg, er is helemaal niet zeker wie de mevrouw bedreigt, maar Meki mag gewoon een topic openen met "Homo's bedreigen CU-raadslid Christenunie", wat op zich al wijst op het gebrekkige IQ van de opener van het topic aangezien CU al voor Christenunie staat. En dit alleen maar omdat hij dan een reden heeft om zijn twee favoriete hobbies uit te voeren: namelijk homo's bashen en zichzelf en andere allochtonen in de slachtofferrol te krijgen.

Maar zodra je Meki een kutmarrokkaan noemt, dan is de wereld te klein, terwijl ik evenveel weet over Meki, als Meki over de de bedreigers van het CU-raadslid.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_54449082
quote:
Op donderdag 8 november 2007 06:36 schreef jstiglitz het volgende:
Er blijkt ook 'nergens' uit dat Gekke Geertje bedreidg wordt door moslims.
Daar zijn meer dan voldoende aanwijzingen voor, zoals destijds breed in de media uitgemeten.
pi_54449296
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar zijn meer dan voldoende aanwijzingen voor, zoals destijds breed in de media uitgemeten.
, 'aanwijzingen' zijn er nu ook dat het homo's zijn die mevrouw de ex-hoer bedreigd hebben.
pi_54449465
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:22 schreef jstiglitz het volgende:
, 'aanwijzingen' zijn er nu ook dat het homo's zijn die mevrouw de ex-hoer bedreigd hebben.
Die zijn er dus niet. Je ziet kennelijk niet het verschil tussen aanwijzingen en aannames. In het geval van Wilders stonden er concreet allerlei haatdragende filmpjes van moslims op internet. Wellicht zijn er ook niet-moslims die Wilders hebben bedreigd, maar hoe dan ook staat als een paal boven water dat veel van de dreigementen aan het adres van Wilders afkomstig zijn van moslims.
pi_54449601
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die zijn er dus niet. Je ziet kennelijk niet het verschil tussen aanwijzingen en aannames. In het geval van Wilders stonden er concreet allerlei haatdragende filmpjes van moslims op internet. Wellicht zijn er ook niet-moslims die Wilders hebben bedreigd, maar hoe dan ook staat als een paal boven water dat veel van de dreigementen aan het adres van Wilders afkomstig zijn van moslims.
Hoe kan je nou zeggen dat het 'als een paal boven water staat'. Die bedreigingen zijn, neem ik aan, zonder afzender verstuurd, en de afzender is dan ook nooit geverifieerd. Wat betreft de dreigfilmpjes e.d. op internet; bijvoorbeeld de bekende 'kelder-rap' komt van twee lelieblanke grapjurken die Marokkanen nadeden. Begrijp me echter niet verkeerd, ik ben het met je eens dat het hoogst waarschijnlijk is dat Wilders voornamelijk door gestoorde moslims wordt bedreigd, maar het lijkt me ook zeer waarschijnlijk dat de bedreigingen aan het adres van de ex-hoer Lont afkomstig zijn van gestoorde homo's. Waarmee de TT gerechtvaardigd is.
pi_54449809
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee hoor, die zijn er helemaal niet. Er wordt niks over die bedreigingen bekend gemaakt. behalve dan dat hij af en toe wat van die YouTube filmpjes en rapteksten naar voren brengt. Maar ik vraag me af hoe seieus al die bedreigingen nou zijn.

Ook nu weer. Iedere gek kan een mail sturen en de politicus loopt er weer mee te koop
pi_54449976
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:42 schreef jstiglitz het volgende:
Hoe kan je nou zeggen dat het 'als een paal boven water staat'. Die bedreigingen zijn, neem ik aan, zonder afzender verstuurd, en de afzender is dan ook nooit geverifieerd. Wat betreft de dreigfilmpjes e.d. op internet; bijvoorbeeld de bekende 'kelder-rap' komt van twee lelieblanke grapjurken die Marokkanen nadeden. Begrijp me echter niet verkeerd, ik ben het met je eens dat het hoogst waarschijnlijk is dat Wilders voornamelijk door gestoorde moslims wordt bedreigd, maar het lijkt me ook zeer waarschijnlijk dat de bedreigingen aan het adres van de ex-hoer Lont afkomstig zijn van gestoorde homo's. Waarmee de TT gerechtvaardigd is.
Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat we nog over Wilders moeten praten in dit topic:
quote:
Wilders bedreigd met gelijke tekst

Degene die de brief heeft geschreven die de 26-jarige verdachte Mohammed B. achterliet op het lichaam van Theo van Gogh heeft eerder twee soortgelijke brieven geschreven. Dat meldt NRC Handelblad.

WildersIn één van de brieven wordt het Tweede-Kamerlid Geert Wilders met de dood bedreigd. Deze werd gepubliceerd op de website www.Marokko.nl, maar is inmiddels verwijderd. De ander was gericht op gematigde imams en stond ook op internet.
Bron: RTL.nl
quote:
Jongen (17) voor zelfgemaakt explosief en bedreiging Geert Wilders voor kinderrechter

De officier van justitie bij het Landelijk Parket heeft vandaag 5 maanden jeugddetentie (met aftrek) en de maatregel van plaatsing in een inrichting voor jeugdigen (PIJ) geëist tegen een 17-jarige jongen uit Amsterdam. De jongen stond vandaag terecht voor de meervoudige strafkamer voor jeugdzaken in Amsterdam, wegens het voorhanden hebben van een explosief en bedreigingen via e-mail van Tweede Kamerlid Geert Wilders. Op 11 juli 2005 is de jongen aangehouden. Bij een doorzoeking van de ouderlijke woning is in zijn kamer een door verdachte zelf gemaakt explosief aangetroffen.

De jongen kwam destijds als verdachte naar voren naar aanleiding van het onderzoek naar de zogenaamde Hofstadgroep. Uit het strafrechtelijk onderzoek is op geen enkele wijze gebleken dat de jongen daarvan deel uitmaakte.
Bron: OM.nl, ingekort.

Zomaar een paar berichten waaruit duidelijk blijkt dat het om moslims gaat. En dan gaan we nog voorbij aan de politieke correctheid in berichtgeving, zoals een "20-jarige Amsterdammer" die Wilders heeft bedreigd, waarbij er voor het gemak niets wordt gezegd over de nationaliteit...

Wat de bedreigingen aan het adres van Lont betreft: ik heb nergens filmpjes van extremistische homo's gezien, die dreigen met onthoofding, of wat voor gruweldaad dan ook. Ik heb trouwens sowieso het vermoeden dat mevrouw Lont de zaak graag wat aandikt, om goede sier te kunnen maken met politiebescherming en als zodanig in de slachtofferrol te kunnen kruipen. Maar nu SPECULEER ik, en dat moet eigenlijk niet. Geldt dus ook voor Meki.
pi_54450050
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat we nog over Wilders moeten praten in dit topic:
[..]

Bron: RTL.nl
En het punt is dus dat iedereen, moslim of niet, zo'n brief kan schrijven. De brief staat gewoon online (kostte 1 minuut googlen..), het bewijst dus niets. Ook dat'ie op Marokko.nl stond bewijst in principe niets.
quote:
[...]
Bron: OM.nl, ingekort.
Opnieuw staat nergens dat dit een daad was van een moslim.
quote:
Zomaar een paar berichten waaruit duidelijk blijkt dat het om moslims gaat.
?!?
quote:
En dan gaan we nog voorbij aan de politieke correctheid in berichtgeving, zoals een "20-jarige Amsterdammer" die Wilders heeft bedreigd, waarbij er voor het gemak niets wordt gezegd over de nationaliteit...
Wat de bedreigingen aan het adres van Lont betreft: ik heb nergens filmpjes van extremistische homo's gezien, die dreigen met onthoofding, of wat voor gruweldaad dan ook.
Ik heb trouwens sowieso het vermoeden dat mevrouw Lont de zaak graag wat aandikt, om goede sier te kunnen maken met politiebescherming en als zodanig in de slachtofferrol te kunnen kruipen.
Dat vermoeden deel ik overigens.
quote:
Maar nu SPECULEER ik, en dat moet eigenlijk niet. Geldt dus ook voor Meki.
Je speculeert net zo goed over het geloof van de Wilders-bedreigers.
pi_54451322
Er staat niet expliciet dat het om moslims gaat, dat klopt. Maar als je praat over een website als Marokko.nl of over een onderzoek in het kader van de Hofstadgroep, kun je conclusies trekken over de achtergrond van de daders. Er zullen ook niet-moslims zijn die Wilders hebben bedreigd (zoals links-extremisten), maar het is evident dat er zeker bedreigingen uit moslim-hoek tussen zitten. Ik vind dit punt eigenlijk een non-discussie.

Ik ben trouwens WEL van mening dat je niet moet oordelen over situaties, voordat je zekerheid hebt. Laatst was er een steekpartij in een telefoonwinkel en dan wordt meteen al gesuggereerd dat het om Marokkanen gaat. Ook al blijkt dat te kloppen, je moet dat soort dingen niet suggereren voordat je het met zekerheid kunt stellen. Zo ook nu met de bedreigde ex-hoer-christen-fundi: je moet pas homo's iets gaan verwijten als met zekerheid valt te zeggen dat de bedreigingen inderdaad uit die hoek komen.
pi_54451357
Het is uberhaupt de vraag of je zo van slag moet raken door bedreigingen, zeker met mails, zeker als ze anoniem zijn. Het lijkt er zo langzamerhand op dat het van de 'bedreigde' ook een middel wordt.
pi_54451486
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Er staat niet expliciet dat het om moslims gaat, dat klopt. Maar als je praat over een website als Marokko.nl of over een onderzoek in het kader van de Hofstadgroep, kun je conclusies trekken over de achtergrond van de daders.
En hoe noemen we dat dan? Juist, speculatie.
quote:
Er zullen ook niet-moslims zijn die Wilders hebben bedreigd (zoals links-extremisten), maar het is evident dat er zeker bedreigingen uit moslim-hoek tussen zitten. Ik vind dit punt eigenlijk een non-discussie.

Ik ben trouwens WEL van mening dat je niet moet oordelen over situaties, voordat je zekerheid hebt.
Doe 't dan ook niet.
pi_54451606
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:23 schreef jstiglitz het volgende:
En hoe noemen we dat dan? Juist, speculatie.
Er zit een verschil tussen speculatie en logisch nadenken. Bij speculatie ga je maar wat in het wilde weg filosoferen, fantaseren en gokken. Bij logisch nadenken tel je 1 + 1 op. Als jij niet inziet dat Marokko.nl een site is die bevolkt wordt door moslims én niet begrijpt dat een jongen die gezocht wordt in het kader van de Hofstadgroep een moslim is, lijkt me verdere discussie over dit onderwerp volstrekt zinloos. Dat vond ik eigenlijk meteen al toen je met het voorbeeld van Wilders aan kwam. Het is zo klaar als een klontje dat veel bedreigingen aan het adres van Wilders uit moslim-hoek komen. Dat heeft helemaal niks met speculatie te maken.
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:23 schreef jstiglitz het volgende:
Doe 't dan ook niet.
Doe ik ook niet. Precies daarom ageer ik tegen Meki's conclusie dat de bedreigingen die Lont ontving, van homo's afkomstig zijn. Inmiddels is de topictitel gelukkig aangepast.
pi_54452161
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen speculatie en logisch nadenken. Bij speculatie ga je maar wat in het wilde weg filosoferen, fantaseren en gokken. Bij logisch nadenken tel je 1 + 1 op. Als jij niet inziet dat Marokko.nl een site is die bevolkt wordt door moslims én niet begrijpt dat een jongen die gezocht wordt in het kader van de Hofstadgroep een moslim is, lijkt me verdere discussie over dit onderwerp volstrekt zinloos. Dat vond ik eigenlijk meteen al toen je met het voorbeeld van Wilders aan kwam. Het is zo klaar als een klontje dat veel bedreigingen aan het adres van Wilders uit moslim-hoek komen. Dat heeft helemaal niks met speculatie te maken.
Het is net zo klaar als een klontje dat Wilders uit moslim-hoek bedreigd wordt als dat ex-hoer Lont uit homo-hoek bedreigd wordt. Daar wil ik het bij laten.
quote:
Inmiddels is de topictitel gelukkig aangepast.
Vast het werk van een homo!

Maar goed, prima hoor dat de TT is aangepast, maar dan wel graag consequent, dus ook op Wilders&bedreigingen, dit beleid toepassen.
pi_54452442
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:55 schreef jstiglitz het volgende:
Het is net zo klaar als een klontje dat Wilders uit moslim-hoek bedreigd wordt als dat ex-hoer Lont uit homo-hoek bedreigd wordt. Daar wil ik het bij laten.
Het is overduidelijk dat een wezenlijk deel van de bedreigingen aan het adres van Wilders uit moslimhoek afkomstig is. Het is op dit moment volkomen onduidelijk wie er achter de bedreigingen van Lont zitten. Daar wil ik het bij laten.
pi_54452471
Er staat nergens iets over de daders.. Dus de TT was kolder..Heeft een medemod aangepast.
Tevens TVP
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_54452478
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat een wezenlijk deel van de bedreigingen aan het adres van Wilders uit moslimhoek afkomstig is. Het is op dit moment volkomen onduidelijk wie er achter de bedreigingen van Lont zitten. Daar wil ik het bij laten.
Ik ben wel benieuwd naar die mails en in hoeverre het ook concrete bedreigingen zijn.

Wilders vindt iemand die rapt: "Dat perodixehoofd moet eraf" ook al genoeg om aangifte te doen volgens mij.
pi_54462690
dat het nog wordt ontkend hier
  donderdag 8 november 2007 @ 19:31:26 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54463037
als ze zich al bedreigt voelt, moet dat door god zijn. haar manier van bijbellezen is uiterst gevaarlijk, polariserend en buitengewoon benauwend. maar vooral niet met de onvoorwaardelijke liefde van god gebracht. god draait zich om in zijn graf.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 9 november 2007 @ 07:49:23 #56
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_54473720
quote:
Christofilie is een ziekte
Uitgegeven: 8 november 2007 08:29
Laatst gewijzigd: 8 november 2007 17:42

Mogen homo´s op deze site columns schrijven? En kunnen ze dat wel? Je gaat aan alles twijfelen sinds Yvette Lont heeft aangekondigd "een motie in te dienen tegen het bekleden van bestuurs- en volksvertegenwoordigende functies door praktiserende homofielen." Door Nico Dijkshoorn.
Inertia Stock

Het citaat komt uit het Nederlands Dagblad, waarin men nog steeds de term homofilie gebruikt. Alsof het een ziekte betreft. Difterie, embolie, hysterie en homofilie.

Het zette me aan het denken. Als Lont vindt dat homo´s ongeschikt zijn voor bestuurlijke functies, wat mogen ze van haar dan wel doen? Waarschijnlijk in pisbakken aan elkaars geschoren zak voelen en in café de Cockring een Tosti Anaal bestellen. Allemaal prima, als ze maar geen Christelijk werk gaan doen, zoals een land besturen. Want daar zijn Christenen dol op, besturen. Stuurtje in het hand en dan maar keihard rechtdoor naar de hemel rijden, met een lichte afwijking naar rechts.

Als er ergens met de bijbel in de hand iets te betuttelen valt staan ze vooraan, de Christofielen. Fielen ja, want het is wel degelijk een ziekte die zich door het lichaam van Yvette Lont heen vreet. Mevrouw schreeuwt inmiddels moord en brand en geniet bescherming. Nooit goed natuurlijk, maar het verbaast me niet. Ik zou als homo misschien ook zin krijgen in een potje omgekeerd potenrammen als iemand uitdraagt dat ik een minderwaardig mens ben.

Christofiel

Lont meldt dat ze bedreigingen ontvangt en via websites discriminerende opmerkingen binnenkrijgt. Wat zij eigenlijk zegt is: discrimineren via een website mag niet, discrimineren met de bijbel in de hand mag wel. Een Christofiel mag wel een hele bevolkingsgroep uitsluiten van betaald werk omdat Jezus het recht van voren met een vrouw deed, dat is denk ik het idee. Het grappige is dat ik leef volgens mijn eigen bijbel. Een schriftje waar het Nieuwe Testament van Dijkshoorn in staat. Dús is het waar.

In mijn schriftje staat bijvoorbeeld dat God en Jezus twee gezellige homo´s waren die iedere avond lekker homodingen gingen doen in café De Ster van Bethlehem. Ik heb dat opgeschreven dus moet men dat respecteren. Ik leef naar dat schrift. Het is wel niet een eeuwenoud schrift, maar wel controleerbaar authentiek, wat we van alle verhalen in de Bijbel niet direct kunnen zeggen.

Wat staat er nog meer in het Nieuwe Testament van Dijkshoorn? Volgens mijn geloof mogen Christofielen geen boeken schrijven. Dat levert maar gezeik op. Het staat in mijn schriftje dus mag ik dat zeggen. Ik wil ook dat Christofielen geen rockmuziek meer maken. Christofielen zullen ook nooit meer beleefdheidsbezoekje afleggen aan de verkapte dictatuur Rusland. Het is Christofielen niet toegestaan om mee te doen aan sportevenementen omdat ze te witte benen hebben. In hoofdstuk twee van mijn schrift staat dat mensen die Yvette Lont heten voor de zekerheid in een konijnenhok van 2 bij 1 moeten worden getimmerd waar ze in alle rust, met een bijbel tussen hun dijen, kunnen gaan zitten wachten tot de god van de Christofielen ze bevrijdt.

Mijn evangelie

Voorlopig is er nog maar 1 exemplaar van dit Nieuwe Testament, maar hé, het is wel mijn evangelie. Alles wat ik er in opschrijf is automatisch waar en moet strikt worden nageleefd. Net zoals Yvette Lont moeite heeft met praktiserende homoseksuelen heb ik moeite met Christofielen. Hoeven ze het niet eens voor te praktiseren. Gewoon omdat ik hun uitgestreken onderdrukkende en discriminerende smoelwerken niet kan uitstaan.

Helaas ben ik nog maar een eenmanspartij en vertegenwoordigt Lont een regeringspartij. Maar niet lang meer denk ik. Lont wordt binnen een maand door de Christofiele Unie uit de partij gezet. Haar hok staat al klaar in mijn tuin.

www.nicodijkshoorn.com
(c) NU.nl/Nico Dijkshoorn
Dat issum! Dat is de bedreiger

Trut
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_54473843
Nico Dijkshoorn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')