Hetzelfde, remise bij VVV en ik vrees dat wij geen punt gaan pakken.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop van harte dat ze het zullen redden zondag. Ik vrees echter dat VVV wel minimaal een punt gaat pakken en dat dit genoeg zal zijn voor ze om weer zeventiende te worden. Wat denk jij Mindlight?
Een beetje meer optimisme Mindlight, zo hier in je eigen topic! Jullie staan nota bene voor!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hetzelfde, remise bij VVV en ik vrees dat wij geen punt gaan pakken.
PO?quote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Toch heeft Excelsior behoorlijk wat punten gepakt dit seizoen. Zo'n Den Ouden schopt er ook nog even 12 in. Wij moeten het nog maar zien in de PO, de eerste ronde komen we wel door maar daarna FCDB of Zwolle.....
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Blawh het volgende:
Hier iemand toevallig ook bekend met de geruchten Voskamp -> Heracles?
Zou een goede opvolger zijn voor Gluscevic, ben benieuwd of het er van gaat komen.quote:Heracles Almelo meldt zich voor Vlug en Voskamp
In de zoektocht naar offensieve versterking is Heracles Almelo terechtgekomen bij Jeffrey Vlug en Johan Voskamp.
Heracles heeft zich officieel gemeld bij Excelsior voor Voskamp (foto). Op veel medewerking hoeven de Tukkers niet te rekenen. De Kralingers zijn niet van plan de 23-jarige aanvaller te laten gaan. 'Zijn vertrek is onbespreekbaar', zegt directeur Simon kelder deze week in Voetbal International.
Een transfer van Vlug zal minder voeten in de aarde hebben. De 21-jarige spits speelde afgelopen seizoen voor RBC Roosendaal, dat de bij Sparta op een zijspoor belande aanvaller voor een jaar had gehuurd. De Rotterdammers zijn bereid mee te werken aan een overgang. Met Eduard Duplan, Charles Dissels en Joshua John heeft trainer Foke Booy al alternatieven.
www.vi.nl
Zeker voor de top van de eerste divisie een oerdegelijke verdediger, apart dat hij nog steeds overbodig is.quote:Cambuur is het verder eens met Excelsior over het aanblijven van huurling Rudy Jansen. De 29-jarige verdediger was afgelopen seizoen basisspeler bij Cambuur.
quote:Lokhoff wil nog een centrale verdediger
Door Bas Abresch
Maandag, 07 juli 2008, 17:41
Excelsior begon vandaag met negentien spelers aan het nieuwe seizoen. Trainer Ton Lokhoff is niet ontevreden over de selectie, maar zou graag nog enkele spelers aan de groep toevoegen nu Geert den Ouden is vertrokken.
"We willen ons vooral centraal achterin versterken", zei Lokhoff na afloop van de eerste training. "Daar is de bezetting nog een beetje krap." Aykut Demir is een mogelijke kandidaat. De Turk van NAC speelde het laatste half jaar op huurbasis op Woudestein. "Ik heb begrepen dat hij weg mag bij NAC, maar er zijn verschillende partijen nodig om tot een akkoord te komen. Het is zeker een optie om hem opnieuw te huren. Ik was in ieder geval tevreden over zijn spel van afgelopen seizoen. Aykut heeft een winnaarsmentaliteit."
Algemeen directeur Simon Kelder denkt dat hij aan de eisen van zijn trainer kan voldoen. "Met Geert den Ouden bij de selectie zaten we qua budget aan ons maximum. Nu hij weg is, hebben we weer wat ruimte voor extra spelers, al zullen we creatief moeten zijn. Ik denk dat we zeker één en misschien wel twee spelers kunnen aantrekken. Ook op het middenveld kunnen we nog wel iemand gebruiken."
Leen van Steensel en Eldridge Rojer trainden maandag apart van de groep. Rojer hoopt in november helemaal hersteld te zijn van een gescheurde knieband, die hij opliep tijdens een vrijpartij onder de douche. Van Steensel heeft ook last van zijn knie. Lokhoff hoopt de verdediger over twee weken bij de groep te hebben.
Goh, wist niet dat Excelsior al zo oud was!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd!
Excelsior is namelijk jarig vandaag. De Kralingse club is nu 106 jaar oud. In al die jaren nooit een prijs, maar wel altijd een charmante club. Oud papier verkopen, tijdelijk het stadion verlaten ten faveure van een paardenrenbaan, toch vier internationals geleverd en altijd goed voor enkele opmerkelijke uitslagen, trainers of spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |