Toch heeft Excelsior als je punten/ begroting vergelijkt beter gepresteerd dan Ajax.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:19 schreef denthemen het volgende:
Groeten aan Helmond Sport
Ja natuurlijk, maar wat hebben ze daaraan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toch heeft Excelsior als je punten/ begroting vergelijkt beter gepresteerd dan Ajax.
Pleister op de wonden, eervol ten onder.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar wat hebben ze daaraan?
Ik denk dat het de supporters hun reet kan roesten al die feitjes, als ze degraderenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pleister op de wonden, eervol ten onder.
Denk dat het bij een club als Excelsior anders ligt. Die hebben gewoon zo'n dramatische begroting waardoor iedere keer dat ze overleven een klein wonder genoemd mag worden, denk dat ze daar ook wel realistisch zijn en ieder jaar beseffen dat de kans groot is dat ze degraderenn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat het de supporters hun reet kan roesten al die feitjes, als ze degraderen
Als geen geen kwaliteit hebt moet het wel zo lijkt me. Dan kan je wel proberen om de tegenstander de wil op te leggen maar dan ga je eraf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel erg saai en 'niet leuk' om met 10 verdedigers te gaan voetballen
De ploeg die na 34 wedstrijden op plek 18 staat, die hoort er niet in.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap, maar vind het persoonlijk jammer.
Met dit soort anti voetbal hoor je er gewoon niet in.
Thnx, ik ben het met je eens. Puur gebrek aan kwaliteit maakt dit spel noodzakelijk, hoewel we vandaag met veel druk naar voren speelden (we moesten ook wel natuurlijk).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:39 schreef Blawh het volgende:
Feli
[..]
Als geen geen kwaliteit hebt moet het wel zo lijkt me. Dan kan je wel proberen om de tegenstander de wil op te leggen maar dan ga je eraf.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De ploeg die na 34 wedstrijden op plek 18 staat, die hoort er niet in.
Hoe je voetbalt heeft niets met 'er in horen' te maken.
Tjah, jorien...quote:Op zondag 30 maart 2008 04:16 schreef Mindlight het volgende:
En ik ga maar proberen niet meer op Jorien te reageren, zo'n frusti die het nog steeds niet kan hebben dat Excelsior Feyenoord heeft verslagen....
Hoe weet jij nou hoe Excelsior gister speelde. Je keek Ajax.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap, maar vind het persoonlijk jammer.
Met dit soort anti voetbal hoor je er gewoon niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |