abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54426154
game on

in nummer 17 zit een venijnig pupke dat bijna in m'n broek hing

de dader

en er zat gisteren een egeltje bij ons aan het gebouw
Werewolf
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 18:07:37 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54434714
Oh wat een schatje Sara

Ik was gisteren naar school (astrologie) en onze lerares (karen Hamaker) liet ons heeeeele oude astrologieboeken zien.
Een astrologie handboek uit 1550 , echt een super mooi boek, leren omslag met symbolen erin, echt zo'n boek die ze in harry potter films proberen uit te beelden, heel groot en heel dik.
Ik ben echt zwaar onder de indruk.

En een efemeride uit 1609!!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54434908
het is gewoon een foto van internet hoor. het venijnig beestje lijkt er een beetje op

rotweer in België

ik ga straks nog een cheeseburger warm maken, heb best wel veel honger
Werewolf
pi_54434942
Senesta, wat is een efemeride?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_54434988
volgens mij heeft het de maken met de maan
Werewolf
  Moderator woensdag 7 november 2007 @ 18:43:44 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54435557
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Senesta, wat is een efemeride?
Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
pi_54453771
Goedemiddag.

Hoor op het nieuws weer een bericht. " Ouders moeten zich vaker met de sportprestaties van kinderen bemoeien"

Waarom laten ze dat niet aan ouders over? Gezond eten moet, dit moet en dat moet, 30 minuten bewegen en ga zo door. Heb sterk het idee dat de burgers als kleuters behandeld worden.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54546683
mogguh!
Ik heb weer internet thuis, zo goed als dan valt nog wel eens weg
foon werkt nog niet....
pi_54554182
Goede middag ondertussen

Rustig hier zeg, iedereen druk bezig met winterslaap houden? Ik lijk een beetje te ontwaken uit de slaap, vandaag even naar de dokter geweest en complimenten gekregen hoe ik omga met alles. Het oppeppen 's morgens zelfs al lijkt er geen reden om vrolijk te zijn. Niet hangen in een klote bui.

Nieuwe naam op FOK! bevalt me dus goed, denk dat dromenvanger de komende jaren niet meer online zal komen

Een frisse nieuwe start.
pi_54554447
*zucht*
Werewolf
pi_54554638
What's the matter?

Verliefd, verloofd of getrouwd?

Tijd voor some music
pi_54555160
Ben gewoon te moe om een beetje fatsoenlijk te reageren op fok.
Of te lui. Net hoe je het wil zien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator maandag 12 november 2007 @ 23:36:20 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54564089
Het is overal een beetje rustig op het moment

Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.

Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
pi_54574951
ben ik weer

heb op dit moment 2 hechtingen in m'n duim, gesneden met m'n patattenmes tijdens het koken.

ach ja, ik ben weer verliefd op Anick. ze huppelde rond in m'n droom met K3 staartjes

Werewolf
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 14:18:15 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54575178
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
pi_54575274
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef senesta het volgende:
Ik hoorde zoiets op FOK!radio gisteravond.
Vervelend die hechtingen, wanneer mogen ze er weer uit?
volgende week maandag
Werewolf
pi_54576458
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Een efemeride is een boek met tabellen waarin je de standen van de planeten kunt opzoeken voor bepaalde dagen
Goedemiddag.

Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
pi_54576533
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef senesta het volgende:

Gisteren zit Samara spontaan in de auto te vertellen dat haar vader en moeder een keer dood gingen en dat zij daarna dood was gegaan en dat ze toen bij ons is gekomen.

Nogal een verhaal voor een meisje van 4 niet
Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarige Je vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen

Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
pi_54576785
'Aarde raakt overbelast'
Uitgegeven: 13 november 2007 11:46
Laatst gewijzigd: 13 november 2007 12:02

BILTHOVEN - Beperking van het autorijden en van de vleesconsumptie is in rijke landen zoals Nederland niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen.

Gewone marktmechanismen werken niet meer. Het Milieu- en Natuurplanbureau (MNP) roept de politiek op om andere prikkels te gebruiken en pleit voor bijvoorbeeld heffingen op vlees en strengere normen voor auto's.

Benzineprijs

"Als de benzineprijs stijgt, pikt iedereen het. Er wordt geen kilometer minder om gereden", stelt een MNP-woordvoerster.

Dieren

Het planbureau luidt de noodklok in het rapport 'Nederland en een duurzame wereld', dat dinsdag verscheen. Volgens het planbureau raakt de aarde overbelast. De sociaal-economische ontwikkeling ging, gaat en zal "onvermijdelijk" ten koste blijven gaan van bijvoorbeeld de soortenrijkdom aan dieren en planten en het klimaat.

De biodiversiteit is wereldwijd al met 30 tot 50 procent verminderd. Met 9 miljard wereldbewoners in 2040, 50 procent meer dan nu, en eenzelfde groei van het energiegebruik en de uitstoot van CO2 ziet het er nog slechter uit.

Doelen

De doelen voor armoedebestrijding, biodiversiteit en klimaatverandering worden waarschijnlijk dan ook niet gehaald, ondanks de betaalbaarheid, sombert het planbureau.

Consumptie

De sterk groeiende consumptie wordt gezien als een van de oorzaken. Ook Nederlanders dragen eraan bij. Hun CO2-uitstoot zal in 2040 vijf keer zo hoog zijn als het niveau dat een gemiddelde wereldburger mag uitstoten om de klimaatverandering te beperken.

"Wij leven vijf keer boven ons schaalniveau. Maar wij hebben geen vijf reservewerelden", aldus de MNP-woordvoerster.

Biodiversiteit

Nederland heeft evenzeer een aandeel aan het verlies aan biodiversiteit. De ruimte die elders in de wereld wordt gebruikt voor de Nederlandse consumptie, is circa vier maal het landoppervlak van Nederland.

Ongeveer 45 procent wordt opgeslokt voor voeding, en dat hangt weer sterk samen met de vraag naar vlees en zuivelproducten, waarvan de productie veel ruimte vraagt.

Vleesconsumptie

Des te meer reden voor Milieudefensie om opnieuw te pleiten voor het terugdringen van de bioindustrie en de vleesconsumptie.

Oceanen

Greenpeace stelt dat het MNP de vinger op de zere plek legt en onderschrijft dat de overheid meer de regie moet nemen. Ook de oceanen moeten beter worden beheerd.

"Zeereservaten zijn nodig om de biodiversiteit in de zeeën te behouden en voedsel voor toekomstige generaties zeker te stellen".
pi_54576842
Natuurlijk geen echt nieuws, alsnog het idee dat het allemaal lekker op volle toeren draait om straks kapot te gaan. Ben benieuwd hoe het in 2040 gesteld is hier Dit jaar maar eens goed kerst en nieuwjaar vieren zolang het nog kan
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 15:34:39 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54577094
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Goedemiddag.

Klopt. Vroeger zat ik op een astrologiecursus en moesten we alles nog met de hand uitrekenen en dan had je ook zo'n boek nodig. Heb er ergens nog een als het goed is.
Hallo,

Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 15:36:26 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54577129
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad nogal een verhaal voor een 4-jarige Je vraagt je toch af hoe ze bij zulke verhalen komen

Ik heb me vandaag uitgeslapen tot 13:30, ik kwam mijn bed gewoon niet uit en het liefst bleef ik de hele dag liggen maar alsnog opgestaan.
13:30!!

Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
pi_54577462
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Hallo,

Ik doe ook een cursus astrologie, ik zit nu in mijn derde jaar
Doe je nog wel eens iets met astrologie?
Zo, da's een pittige cursus dan. Van mij is erg lang geleden hoor en doe er niets meer mee, zonde eigenlijk. Ben nu veel meer bezig met edelstenen en de werking daarvan maar ook daar kom je wel astrologie in tegen. Je hebt er dus veel aan.
pi_54577552
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef senesta het volgende:

[..]

13:30!!

Heb je geen hoofdpijn nu dan?
Dat krijg ik altijd als ik te lang slaap.
Geen hoofdpijn nu

Ik wilde opstaan maar ik viel als een blok in slaap iedere keer, niet indutten maar dus echt in slaap vallen iedere keer als ik wakker werd. En dan val ik in slaap en word ik wakker en dan lijk ik 3 uur geslapen te hebben terwijl er maar 30 minuten geslapen is. Meteen na het op de klok kijken weer in slaap vallen, alsof ik slaap nodig had.
pi_54601516
Goede middag samen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')