Daar zal die zich wel uitlullen door te zeggen dat Rutte assistent was toen PSV het internationaal zo goed deed.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, als Rutten komt dan blijft Aissati gewoon bij PSV. Lijkt mij dat hij op den duur hetzelfde gaat spelen als Twente. Dan weten we trouwens ook weer gelijk hoe serieus we Jan Reker moeten nemen met zijn 'coach met internationale ervaring'
Denk dat Rutten er wel trek in heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat Fred Rutten ook geen trek heeft in PSV, wie wordt het dan?
Die heeft volgens mij ook bedankt.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Advocaat misschien? Seizoen is daar toch ook bijna af?
Las lekker weg. Ajax was tot die wedstrijd negen competitiewedstrijden op rij zonder een tegengoal. Het was even slikken toen we er opeens twee om de oren kregen, maar je wist gewoon dat het goed zou komen. Andere tijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over die wedstrijd:
[..]
Stond vandaag in het AD.
"Hij is niet langer maagd"quote:Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef Black-Death het volgende:
Hahahaha die commentaar toen Van Der Sar na 845 minuten weer een tegengoal kreeg: "Van Der Sar is geen maagd meer"
Ik weet nog dat ik als 11 jarig jochie eigenlijk nog nooit een tegendoelpunt mee had gemaakt, aan de radio gekluisterd zag en bijna flauwviel toen het 2-0 werd. Wist écht niet wat ik meemaakte.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
"Hij is niet langer maagd"
"Larsson, Larsson, WHOOOOOOOOO.. 10 minuten gespeeld. Zo krijg je nooit een doelpunt tegen en zo regent het doelpunten"
En dan als het 4-2 is die dood en dood stille tribune in beeld
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als 11 jarig jochie eigenlijk nog nooit een tegendoelpunt mee had gemaakt, aan de radio gekluisterd zag en bijna flauwviel toen het 2-0 werd. Wist écht niet wat ik meemaakte.
Tijden zijn veranderd....![]()
Doen!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef twi het volgende:
Wie maakt er een "Loekje is stom" avatar?
Of toen Ajax met 1-0 verloor van Willem II. Ik was zo depressief, k dacht echt dat het einde der tijden was aangebroken.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]Ik heb zo ook m'n vage herinneringen. Ik herinner me vaag de finale Ajax - Juventus nog wel. Dacht toen dat die wedstrijd op een mini veldje werd gespeeld en het een klein toernooitje was
.
Kolere Van der Vegtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of toen Ajax met 1-0 verloor van Willem II. Ik was zo depressief, k dacht echt dat het einde der tijden was aangebroken.![]()
Dat die ene nederlaag ooit zou komen is natuurlijk logisch. Maar dat het tegen Willem II zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of toen Ajax met 1-0 verloor van Willem II. Ik was zo depressief, k dacht echt dat het einde der tijden was aangebroken.![]()
zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat snak ik naar een nieuwe Litmanen in ons elftal.
Wel typisch dat de daarvoor laatst geleden nederlaag ook uit bij Willem II was.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat die ene nederlaag ooit zou komen is natuurlijk logisch. Maar dat het tegen Willem II zou zijn.
Pas jij jouw ava nou maar aan..................... 010 loopt al achter............... FOK is neller dan 010quote:
Ik doe mee. Alleen stel ik er wel als eis bij dat we winnen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen weer vrijdag, kan iedereen weer over bier praten.
Tering, doe je goed. Ik moet nog een daggie.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Jawel hoor. Het is immers weekend.
Moet wel een beetje werken maar dat is niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering, doe je goed. Ik moet nog een daggie.
wat een levenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef PizzaSalami het volgende:
I Agree hehequote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan wandelt ie een jaar later weg bij PSV . Overigens vind ik EL Ahmadi op dit moment toch echt van top niveau hoor. Jezus dat Ajax daar nog niet achter zit. PSV zal hem wle plukken als Rutten oversteekt.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is er al meerdere malen aangegeven dat als Aissati niet verlengt hij verkocht zal worden?
Maar niet aan ajax.
Reker geeft aan dat ze niet de intentie hebben hem te verkopen, maar als er niet verlengt wordt kan PSV het zich niet veroorloven hem gratis de deur uit te laten lopen.
Afellay heeft nog een contract tot 2010 dus zo'n storm zal dat niet lopen.
En veel!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:21 schreef Ordinair het volgende:
Bier!
Hij heeft net bijgetekend, zal wel veel gaan kosten.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan wandelt ie een jaar later weg bij PSV . Overigens vind ik EL Ahmadi op dit moment toch echt van top niveau hoor. Jezus dat Ajax daar nog niet achter zit. PSV zal hem wle plukken als Rutten oversteekt.
Moet je je voorstellen hoe groot de deceptie was als je er als 11-jarig pikkie daadwerkelijk bij wasquote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]Ik heb zo ook m'n vage herinneringen. Ik herinner me vaag de finale Ajax - Juventus nog wel. Dacht toen dat die wedstrijd op een mini veldje werd gespeeld en het een klein toernooitje was
.
En De Gier heeft het laatste doelpunt in de Meer gemaakt. Ook bij de laatste wedstrijd van Bergkamp won W2 van Ajax.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel typisch dat de daarvoor laatst geleden nederlaag ook uit bij Willem II was.
Kan mij herinneren van die 1-0 in januari 1996 dat Van Fessem die avond onverslaanbaar was.
Ach, die van De Gier was de 5-1 voor het kampioensfeest toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En De Gier heeft het laatste doelpunt in de Meer gemaakt. Ook bij de laatste wedstrijd van Bergkamp won W2 van Ajax.
Dan is daar ook de uitwedstrijd van vorig seizoen bij gekomen. Niet verloren, maar toch verloren.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel typisch dat de daarvoor laatst geleden nederlaag ook uit bij Willem II was.
Kan mij herinneren van die 1-0 in januari 1996 dat Van Fessem die avond onverslaanbaar was.
Kermis, hoeren, bier enzovoort was het toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen weer vrijdag, kan iedereen weer over bier praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |