quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
quote:
Urzaizquote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat het zondag niet mag
En dan wel in hoofdletters geschreven he. Dat verdient hij welquote:Op woensdag 7 november 2007 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Fantastisch
Wie stuurt nu nog het mailtje naar de NOS waarin gevraagd wordt Urzaiz op Teletekst altijd El Tanque te noemen?
Nee: "Urzaiz vloert Rotterdam"quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Jasza het volgende:
Zondag moeten we zingen: Bakstenen op Rotterdam?
Alchidesquote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Zag Alcides net, El Tanque had dat reclamebord gewoon doormidden gekopt
Net zoveel CL doelpunten als Kuyt in zijn hele carrierequote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar Babel dus gisteren in 5 minuten vaker gescoord dan bij Ajax in het hele afgelopen seizoen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Als hij zondag een doelpunt maakt, pleit ik ervoor de eretribune naar Urzaiz te vernoemen. Wellicht dat zijn naam in rood-witte stoeltjes in de Arena kan worden weergegeven in de nabije toekomst.
deal.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
Tijd voor een Urzaiz topic?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Als hij zondag een doelpunt maakt, pleit ik ervoor de eretribune naar Urzaiz te vernoemen. Wellicht dat zijn naam in rood-witte stoeltjes in de Arena kan worden weergegeven in de nabije toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |