Wat doe jij in OUD?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef MadMarine het volgende:
[reacie op edit, posts beide gedelete]
We zitten in OUD en dus gaat het wel degeljik over zwangere buiken, anders had het wel in ONZ gestaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:02 schreef Kreupelhout het volgende:
Als ik mijn plaatje nou een mooie dikke buik vond?
Staat niets in de OP dat het over zwangere vrouwen moet gaan. Plus dat het eerste plaatje helemaal geen dikke buik is.
weet ik... we zaten samen een tijdje in 'als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat....'. Ik vond en vind het echt super voor je dat het jullie gelukt is...! Geniet maar lekker van je zwangerschap!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:13 schreef Webkim het volgende:
Jose: ik bén dan ook dol- en dolgelukkig. Het is allemaal niet vanzelf gegaan, dus ik geniet elke dag met volle teugen.
Ik heb hem weggehaald. Het blijft desondanks een mooie buik hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef lcicle het volgende:
Dat eerste plaatje mag dan ook verwijderd worden. Herhalen doe ik zo nodig liever zélf
We zijn toch ook paaseieren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef Pruk het volgende:
Dat lint geeft mee een paasei gevoel, maar wel eentje met een heel leuke verrassing van binnen denk ik
Mooie foto!
Laat dat 'denk ik' maar weg. Volgens mij is dat echt de leukste verrassing die er is; wie of wat zit daar nou in...quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef Pruk het volgende:
Dat lint geeft mee een paasei gevoel, maar wel eentje met een heel leuke verrassing van binnen denk ik
Mooie foto!
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het niet laten, en stinkie heeft hem inmiddels ook gezien, die wist sowieso van niets...
Ik ben vanmiddag bij bl0emetjE geweest en dit is een heel klein voorproefje van het resultaat.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze zei dat ze de bewerking mss nog iets zou moeten aanpassen, maar ik ben er zo trots op dat ik het gewoon niet kan laten.
ja das waar ook photoshopquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Donna, als ik het niet vergeet zal ik van het weekend eens een hele mooie foto van mijn streepjes-buik maken alleen voor jouw ogen bestemd dan. Dan kan je zien dat het prima kan, als je handen maar goed zitten... en daarnaast is er altijd nog iets van photoshop he!![]()
Was mijn eigen idee. Ben ook erg blij met het resultaat.quote:Op maandag 19 november 2007 09:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Faja wow wat mooooi!! Die met de handen van je man erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |