linkje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok begin nu te uploaden, hij is 700 mb en alleen in het begin is het beeld even wazig, daarna lekker
achterover hangen.![]()
Of die van mijquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de MC weet hoe gevaarlijk jouw kruisraket is [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met een 56k V92 modemquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok begin nu te uploaden, hij is 700 mb en alleen in het begin is het beeld even wazig, daarna lekker
achterover hangen.![]()
Ik vind hem dikke shitquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleurencombo wit/oranje maar dan met het idee wit/groen en natuurlijk iets anders wel OK.
Done or not done?
Topkuipje wil ik ook even weten welke dat precies is, ziet er wel netjes uit![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met een 56k V92 modem
[ afbeelding ]
Groen/Witquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleurencombo wit/oranje maar dan met het idee wit/groen en natuurlijk iets anders wel OK.
Done or not done?
Topkuipje wil ik ook even weten welke dat precies is, ziet er wel netjes uit![]()
Is goed man, ga ik zo pitten. Ik ben morgen pas weer wat later onlinequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wordt morgen, duurt nog ruim 2 uur eer hij er op staat.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:54 schreef BazzieK het volgende:
Die stond gisteren al aangekondigd op teletekst zo voorspelbaar was ie
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dopez![]()
Gawaine + Ribi![]()
[ afbeelding ]
Neh man, zwarte velgen zijn toch saaiquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Groen/wit, wavedisc, zwart gepoedercoate velgen
Staat ook beter bij jouw donkere frame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |