quote:Op maandag 10 december 2007 21:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Gaaf!
Komt er een radioshow HP?![]()
*zet ESOT 20-02-07 alvast op de I-pod...
Nee, ASOT is heel wat andersquote:
De housebroek is gister al wat ingedanst. Gaat helemaal goed komen ouwe gekken!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef jackson het volgende:
*schop*
Tomaz,Mkay & HP... tot vanavond, tot HouseQuake. Ik heb er zin an. Zorg dat jullie weer hippe gaypakjes aanhebben zoals altijd
Mag ik ook komen ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:01 schreef jackson het volgende:
*schop*
Tomaz,Mkay & HP... tot vanavond, tot HouseQuake. Ik heb er zin an. Zorg dat jullie weer hippe gaypakjes aanhebben zoals altijd
Ik heb twee Beep kaartjes op m'n telefoon, maar weet nog niet of ik jou nu wel mee wil hebben.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb twee Beep kaartjes op m'n telefoon, maar weet nog niet of ik jou nu wel mee wil hebben.
Ja, waarom nietquote:
Uhhh, hierom nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, geef maar hoer, ik roggel het wiel.
Dan zijn berichten waar we wat mee kunnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
De housebroek is gister al wat ingedanst. Gaat helemaal goed komen ouwe gekken!.
quote:
Ik kan mij voorstellen dat u het enigszins laatdunkend vindt, daarintegen vind ik abject een zware term in deze. De reactie was niet bedoelt als zijnde verachtelijk of verwerpelijk in welke zin dan ook. Infaam is een mooie term die niet echt past binnen dit kader, hierop ga ik dan ook niet verder in.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Marco en ik vinden het ietwat badinerend, danwel abject en infaam dat je dat zegt
Mmh, die laatste regel bevalt me welquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat u het enigszins laatdunkend vindt, daarintegen vind ik abject een zware term in deze. De reactie was niet bedoelt als zijnde verachtelijk of verwerpelijk in welke zin dan ook. Infaam is een mooie term die niet echt past binnen dit kader, hierop ga ik dan ook niet verder in.
Anders drinken we gewoon een pilsje vanavond! En gaan we lekker los! Hatsa
Dat is ook praat die iedereen begrijpt hehquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, die laatste regel bevalt me welDeal!
Truequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook praat die iedereen begrijpt heh
Beide heren hebben wel humor... net als dethmousiequote:Op zondag 16 december 2007 15:17 schreef Veersesmurf het volgende:
Leon Bolier & Sied van Riel - With The Flame In The Pipe![]()
MaliBeer vond ik al leuk, maar deze is wel erg gaaf![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef jackson het volgende:
Ik had een gastmix vorige week waarvan hier de tracklist met download link:
1. Lolo One Plus One Equals Three
2. Alpha Male - Monkey Business (Caly vs Peter South Remix)
3. Fragma - Toca Me (Inpetto 2008 Remix)
4. Luke Chable Pres. Quest - Skyline Road (Original mix)
5. Deadmau5 - Arguru
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/gastmix/
Enjoy
Steve Lawlerquote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Beide heren hebben wel humor... net als dethmousie
Steve Lawler - Violet.
Dikke aanrader zeg![]()
Klinkt goed ouwe!!quote:Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef jackson het volgende:
Ik had een gastmix vorige week waarvan hier de tracklist met download link:
1. Lolo One Plus One Equals Three
2. Alpha Male - Monkey Business (Caly vs Peter South Remix)
3. Fragma - Toca Me (Inpetto 2008 Remix)
4. Luke Chable Pres. Quest - Skyline Road (Original mix)
5. Deadmau5 - Arguru
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/gastmix/
Enjoy
Welk blog?quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef m-kay het volgende:
Voel ik daar een blog aankomen, Daan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |