Klopt.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef Logician het volgende:
Het is NOGMAALS dus niet de wind die gevaarlijk is, maar de combi .......
Er is geen weeralarm, dus niks om je druk over te maken. Windkracht ligt morgenochtend pas op max kracht 9... windstoten tot 100 km/u, dat is genoeg om wat dingen stuk te maken, dus genoeg voor een waarschuwing.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds sneller gegeven heb ik het idee. De vorige keer hadden ze kritiek gekregen en nu nemen ze maar het zekere voor het onzekere.
Verder lijkt het voor vannacht iig op een heleboel paniek om niets. Kustmetingen geven windkracht 7 met vlagen naar 8. Met die winden heb ik afgelopen zomer nog wel eens gebuggyed![]()
Misschien morgen meer, als t droog blijft komen er wel wat foto's vanaf de Scheveningse pier
En dat is het probleem met het weer, zelfs in dit kleine kutland is het een lokaal verschijnsel en zijn de verschillen groot.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het is weer typisch Nederlands dat morgen iedereen roept: "Nou ik heb weer niks gemerkt, dat KNMI kan er niks van, en het is ook de schuld van de regering"![]()
Ja, de BBC op terschelliingquote:Op donderdag 8 november 2007 23:09 schreef Logician het volgende:
Nederlandse beelden net op bbc news ivm de storm
De eerste persoon die dat morgen tegen mij zegt, krijgt een klap voor zijn harses.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het is weer typisch Nederlands dat morgen iedereen roept: "Nou ik heb weer niks gemerkt, dat KNMI kan er niks van, en het is ook de schuld van de regering"![]()
Nee, de knmi heeft geen weeralarm afgegeven voor storm. Probleem is dat eventueel mensen niet luisteren, niet dat weer verschilt per regioquote:Op donderdag 8 november 2007 23:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En dat is het probleem met het weer, zelfs in dit kleine kutland is het een lokaal verschijnsel en zijn de verschillen groot.
Lol tja..opsich is er een kans, want...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef Logician het volgende:
Bij paul witteman beginnen ze die engelsman te geloven ivm de voorspellingen voor eind nov.
Welke plaats?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef ach het volgende:
Hier in Zuid-Holland Zuid-West is het na een uurtje waaien compleet windstil![]()
Ik hoorde via een bron dat er al overstroming in enschede isquote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef DrMarten het volgende:
In Enschede waait het een beetje maar absoluut geen storm. Wel buien wat erg vervelend is als je op de fiets gaat zitten omdat het droog is, nu dus toch redelijk natgeregend
DIe man heeft een storm voorspeld die alle andere meteorologen ook hebben voorspeld en hij blijkt minder zwaar te zijn dan hij dacht. Alleen beetje hoog water, maar daar had hij het dan weer niet over geloof ik. Ik neem het nog niet heel serieus (die superstorm dan).quote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef Party_P het volgende:
[..]
Lol tja..opsich is er een kans, want...
...rond 20 oktober voorspelde hij een storm die zou plaatsvinden tussen 8 en 13 november. Dat is nu dus. Die voorspelling is (bijna/ongeveer) 3 weken geleden gedaan en die klopt behoorlijk.
Over 3 weken is het rond die tijd van de superstorm..en dat is dus weer 3 weken...wie ziet het verband? ik wel.
Alleen ik geloof niet dat er een extreem heftige storm zal voorkomen hier. Voorlopig niet iig
Niet meer, straat is weer redelijk droog en er komt weer water uit mijn kraanquote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik hoorde via een bron dat er al overstroming in enschede is
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet meer, straat is weer redelijk droog en er komt weer water uit mijn kraan
Lekkage in de grolsch fabriek ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik hoorde via een bron dat er al overstroming in enschede is
Dat is wel geruststellend , zolang het bier maar veilig is, heb er ooit tegenover geslapen en sindsdien is het een soort Lourdes voor mijquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat is wel geruststellend , zolang het bier maar veilig is, heb er ooit tegenover geslapen en sindsdien is het een soort Lourdes voor mij![]()
zoveel boeiends hebben ze niet meer te melden vrees ik als we nou in afrika leefden konden we beter naar de bergen vluchten ,en de paarden zijn veilig binnen dus er kan weinig mis gaanquote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ga na het laatste nieuws plat
Bummer.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Darklight het volgende:
Enschede nog steeds niks aan de hand
Echt waar?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Darklight het volgende:
Enschede nog steeds niks aan de hand
Niet lang meer.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:43 schreef Logician het volgende:
Enschede ligt dan ook redelijk ver van de kust
Heb ik al verteld dat wij hier aan het frisbeeën zijn met de dakpannen van onze buren?quote:
Nee, dat heb je nog niet 20 keer verteld.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat wij hier aan het frisbeeën zijn met de dakpannen van onze buren?
Nee, okee, anders heb ik er niets op tegen om hier te vermelden dat wij aan het frisbeeën zijn met de dakpannen van onze buren hoor. You know.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, dat heb je nog niet 20 keer verteld.![]()
Enschede aan zee.quote:
Heuken aan zee.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Enschede aan zee. [ afbeelding ]
En krijgen we hier in limburg de zee een stuk korter bij.... hoeven we ook niet meer zolang in de file te staan voor een dagje strandquote:Op
dinsdag 6 november 2007 19:33
schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje houden we droge voeten![]()
Zolang Feyenoord-Ajax zondag maar doorgaat vind ik alles best!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:55 schreef Knoekie het volgende:
Rotterdam staat al 2 meter onder water![]()
Ja lekker op tijd.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:55 schreef Logician het volgende:
engeland geeft nu aan dat je beter wakker kunt blijven vannacht (minister)
waar zie/hoor je dit?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:55 schreef Logician het volgende:
engeland geeft nu aan dat je beter wakker kunt blijven vannacht (minister)
Met de bootcombiquote:Op donderdag 8 november 2007 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord-Ajax zondag maar doorgaat vind ik alles best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |