Ach, je doet maar wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat komt nog uit de OP van het vorige topic van 20 okt.
[..]
dat klopte toen wel aardig.
het achterwege blijven van het stormachtige weer eind oktober noemt hij wel:
[..]
http://lowefo.com/forecast.php?s=Netherlands

Kijk 's mannetje, een tornado in Nederland:quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:48 schreef mark2012 het volgende:
Tornado's.. tot zover de gelovigheid van deze man.

ik zou als overheid serieus op deze hype inspelen, en die ramp-voorlichtingsspotjes, die toch al over een zware storm gaan, nog eens goed onder de aandacht brengen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef Adelante het volgende:
iedereen voorbereid voor eind november, zul je zien komt die storm half december ofzo

nee hoor, duurt nog even voor wij in het veen zijn weggezaktquote:

Hoezo onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:23 schreef Xenwolfie het volgende:
De stoppen slaan door op Weerwoord.be volgens mij, alleen maar Corbyn en superstorm spam.

Ja, maar daar heb je alleen wat aan voor de storm van donderdag op vrijdag. Voor onze 'superstorm' kun je daaruit nog niks wijzer worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:23 schreef Xenwolfie het volgende:
Nieuwe GFS komt er toch zo aan trouwens?

Inderdaad, ik wil kijken of die storm volgens deze GFS run wel weer hierheen komtquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je alleen wat aan voor de storm van donderdag op vrijdag. Voor onze 'superstorm' kun je daaruit nog niks wijzer worden.
Ik snap niet waarom ze nou gewoon geen normaal forum software gebruiken, al is er ook maar een beetje storm ofzo dan vliegt de weerwoord server eruit door overbelasting.quote:

Wees blij joh, het zal jouw familie maar zijn die onder de instortende kerktoren loopt.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:06 schreef ACT-F het volgende:
Des te grootser het aangekondigd wordt, des te meer het tegenvalt![]()

Tornado's zijn nog niet eens 1 uur van tevorente voorspellen, verdiep je eens in de materiequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kijk 's mannetje, een tornado in Nederland:
[ afbeelding ]
En het hoeft natuurlijk geen F5 te worden ofzo. Een mini-windhoosje is in principe ook al een tornado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |