zeker weten:
Atrimar +poolen
Bierie +poolen
Breuls (ik zei toch die meeting komt er wel )+poolen
Dr_crouton(eindelijk me buurman meeten ) +poolen
Elgringo
Fon +poolen
Grazy_garden (J :*Yuppie)
Highlander +poolen
Hrun +poolen
ItSnows
Micha
miss_bleu +poolen
Morpheus_at_work +poolen
Nietzman [got]
Orthello +poolen
soulburn +poolen
Stellarc [got]
Tally +poolen +vriend
Tha_butcha
Thetallguy
Thijntje (zo goed )
Thurminator
TripleM
Troela
veldmuis
Vidra
Viperdesign +poolen
Wasign [Got]
Werkeend
Whizzi [got] +vriendin
voorlopig wel :
Bulldog
Daniman
Erikh
Faithy
Scarefreak
misschien
Bl0emetje ( ahhh kom nou *liev kijkt* )
Bloodhoundfromhell+poolen
Dolfina-chica
Dop +poolen
Frenkie
Manfred
Nevermind
Paitor
Lady_faolan
Raven +poolen
RICK17
Stranger
Sweetie
thE_ED
Texelonia
-------------------------------
datum: 23 feb 2002
plaats: Utrecht
tijd: 14.30 uur
verzamelplaats: jaarbeursplein bij het Beatrix Theater dat is voor iedereen te herkennen. toch
wat zijn de plannen:
Het plan is om eerst te gaan poolen bij het snookercentrum domstad op de mariaplaats 13. Dat ongeveer van een uur of 15.00 tot 16.30 uur. dacht ik zo (andere plannen laat het dan even weten )
Dan was het plan om wat te gaan drinken in Stairway to Heaven http://www.stairway.nl/utrecht/index.html
deze zit op mariaplaats 11-12
dan was het geloof ik de bedoeling om wat te gaan eten maar waar zijn we geloof ik nog niet uit.
Ik heb net het poolcentrum gebeld en die zijn al om 11 uur smorgens open geen enkel probleem dus. Het is wel handig op de tafels te reseveren. Ik wil dus uiterlijk donderdag middag van iedereen weten of ze mee gaan poolen dan kan ik donderdagavond het poolcentrum bellen om de tafels te reseveren.
20/2
update
heb net het steakhouse gebeld:
er is een vegatarische schotel.. en we kunnen daar aan tafel rond een uur of 6..
er is een voorlopige resevering gedaan voor 17 personen..
ik moet morgen de resevering bevestigen dus dit is jullie laatste kans..
ik wil het voor 18.00 uur weten morgen.
de groep nu is:
Breuls
DaMSWer
Dr_crouton
Grazy_garden
Hrun
Highlander
(waarschijnlijk)I.R.Baboon
Manfred
miss_bleu 2x
Morpheus_at_work
Stranger
Tha_butcha
Thurminator
Troela
Vidra
(voorlopig)Raven
wie komen er nog bij:
soulburn
Hippie.NL
Bierie
BloodhoundFromHell
V2
Atrimar
ThijNtjE
Lady_Faolan
Restaurant: Broadway American steakhouse
Oudegracht 139, Utrecht, Netherlands
als er nog meer mensen willen eten melden voor 18.00 uur graag
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 21-02-2002 16:49]
Veel plezier allemaal in ieder geval!
quote:Hoelaat gaan er mensen vanaf Centraal hierheen, of hoelang duurt het reizen vanaf Centraal.
verzamelplaats: jaarbeursplein bij het Beatrix Theater dat is voor iedereen te herkennen.
Geloof dat er inmiddels een vrij grote groep in staat is om met ze allen over Rotterdam CS te komen trouwens dus daar kan ook nog een tijdstip voor worden afgesproken.
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 13:37 schreef TripleM het volgende:
Ik zag in de laatste update m'n naam er niet tussenstaan, klopt want ik kan helaas niet mee.. Volgende keer dan maar, of sowieso de eerstvolgende keer op een niet-zaterdag..Veel plezier allemaal in ieder geval!
quote:oke omdat er heel wat mensen met OV komen is het misschien handig om op het centraal bij de treinen bij de burger King te verzamelen is dat een idee
Op donderdag 21 februari 2002 13:39 schreef HighLander het volgende:[..]
Hoelaat gaan er mensen vanaf Centraal hierheen, of hoelang duurt het reizen vanaf Centraal.
Geloof dat er inmiddels een vrij grote groep in staat is om met ze allen over Rotterdam CS te komen trouwens dus daar kan ook nog een tijdstip voor worden afgesproken.
quote:Vanaf Utrecht CS tot aan Beatrix Theater is het ong. 5 minuten lopen.. Of je loop errug langzaam dan 10 minuten
Op donderdag 21 februari 2002 13:39 schreef HighLander het volgende:[..]
Hoelaat gaan er mensen vanaf Centraal hierheen, of hoelang duurt het reizen vanaf Centraal.
quote:Tally je bent geweldig
Op donderdag 21 februari 2002 13:41 schreef Tally het volgende:[..]
Vanaf Utrecht CS tot aan Beatrix Theater is het ong. 5 minuten lopen.. Of je loop errug langzaam dan 10 minuten
als ik dat plein kan vinden..
quote:Is de Beatrixtheater tegenover die grote parkeergarage die je ook via een brug naar die ene restaurant/café kan lopen (en verder naar HC & CS?)
Op donderdag 21 februari 2002 13:41 schreef Tally het volgende:[..]
Vanaf Utrecht CS tot aan Beatrix Theater is het ong. 5 minuten lopen.. Of je loop errug langzaam dan 10 minuten
Dan is het een makkie, ik parkeer gewoon daar in de garage. Tenzij er een goedkoper parkeeralternatief is wat ook dichtbij is
quote:Dat is inderdaad het Beatrixtheater.. Maaruh zelf een blinde kan het lezen (bijwijze van) hoor staat er namelijk met hele grote letters op..
Op donderdag 21 februari 2002 13:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Is de Beatrixtheater tegenover die grote parkeergarage die je ook via een brug naar die ene restaurant/café kan lopen (en verder naar HC & CS?)
Dan is het een makkie, ik parkeer gewoon daar in de garage. Tenzij er een goedkoper parkeeralternatief is wat ook dichtbij is
quote:Ja dat weet ik nog ja..
Op donderdag 21 februari 2002 13:48 schreef HighLander het volgende:[..]
Tally je bent geweldig
En sommige fokkers lopen wat sneller dan de andee, in Rotterdam waren we na 200 meter al een aantal kwijt omdat we een beetje uitwaaierde
Het theater is heel makkelijk te vinden.. Als je bij de Burger King staat en dan naar de bruna loopt (ik geloof dat die er tegenover zit) dan sla je links af.. Dan is het een halletje doorlopen.. Kom je aan de rechterkant langs de multivlaai, friettent, snoepjeszaak en een drankenhandel MAAR DAN WEL GEWOON RECHTDOOR LOPEN!! Loop je verder kom je bij de roltrappen aan.. Als je beneden bent zie je aan de linkerkant heeeeeeeeeeeel groot staan BEATRIX THEATER!
quote:Ach, we schreeuwen de boel wel bij elkaar..
Op donderdag 21 februari 2002 13:48 schreef HighLander het volgende:[..]
Tally je bent geweldig
En sommige fokkers lopen wat sneller dan de andee, in Rotterdam waren we na 200 meter al een aantal kwijt omdat we een beetje uitwaaierde
Correctie: ik schreeuw de boel wel bij elkaar
quote:yup
Op donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef miss_bleu het volgende:
ojee moet ik iets van oordopjes meenemen ofzo
quote:ja of jij houd je gewoon in
Op donderdag 21 februari 2002 14:04 schreef Breuls het volgende:[..]
yup
quote:Jij hebt mij duidelijk nog niet op een meeting meegemaakt.
Op donderdag 21 februari 2002 14:05 schreef miss_bleu het volgende:
ja of jij houd je gewoon in
quote:Ga jij alcohol drinken
Op donderdag 21 februari 2002 14:23 schreef Breuls het volgende:[..]
Jij hebt mij duidelijk nog niet op een meeting meegemaakt.
Zo ja... Tally neemt dan fotocamera mee
quote:Ik heb een digitale camera, neem ik ook wel mee, kunnen de foto's 's-avonds meteen op FOK!
Op donderdag 21 februari 2002 14:31 schreef Tally het volgende:[..]
Ga jij alcohol drinken
![]()
![]()
![]()
[sub] Zo ja... Tally neemt dan fotocamera mee
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef miss_bleu het volgende:
ojee moet ik iets van oordopjes meenemen ofzo
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:04 schreef Breuls het volgende:
yup
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:05 schreef miss_bleu het volgende:
ja of jij houd je gewoon in
quote:Oordoppen... *check*
Op donderdag 21 februari 2002 14:23 schreef Breuls het volgende:
Jij hebt mij duidelijk nog niet op een meeting meegemaakt.
quote:Zo he, word een hele cameraploeg
Op donderdag 21 februari 2002 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb een digitale camera, neem ik ook wel mee, kunnen de foto's 's-avonds meteen op FOK!
quote:Oe.. Ga jij ook poolen
Op donderdag 21 februari 2002 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb een digitale camera, neem ik ook wel mee, kunnen de foto's 's-avonds meteen op FOK!
Zeg nee zeg nee
quote:ja
Op donderdag 21 februari 2002 15:05 schreef Tally het volgende:[..]
Oe.. Ga jij ook poolen
![]()
Zeg nee zeg nee
quote:Oordoppen.. *check 2*
Op donderdag 21 februari 2002 14:36 schreef thurminator het volgende:
Oordoppen... *check*
quote:*zucht* Twijfel of ik nog wel zou gaan dan
Op donderdag 21 februari 2002 15:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja
quote:die van mij zullen maandag verschijnen
mijn computer thuis is trouwens gecrasht dus dit is ook meteen de laatste keer dat ik hier kan kijken.. laat er dus geen drastische veranderringen meer plaatsvinden please..
quote:ik neem ook een digitale camera mee
quote:Cameraploeg word steeds groter...
Op donderdag 21 februari 2002 16:10 schreef miss_bleu het volgende:[..]
ik neem ook een digitale camera mee
quote:weinig .. maar dan wordt het toch een gewone fok meeting en de stemming in het topic in de huiskamer vond ik nou ook niet echt geweldig
Op donderdag 21 februari 2002 16:15 schreef Raven het volgende:
Komen er nog tweakjes of zijn die bang geworden?
link is voor degene die in de huiskamer kunnen van GOT
quote:Moet je anders ff je foonnr achterlaten joh.. Bel ik wel ff als er iets drastisch veranderd.
Op donderdag 21 februari 2002 15:56 schreef Stranger het volgende:
hallo.. ik weet nog niet zeker of ik mee ga eten, want ik kom er net achter dat ik op standby sta op mijn werk, dus als ik er nog niet ben als jullie vertrekken, ga gerust...mijn computer thuis is trouwens gecrasht dus dit is ook meteen de laatste keer dat ik hier kan kijken.. laat er dus geen drastische veranderringen meer plaatsvinden please..
quote:ok... zal ik het naar je icq sturen?? ga het hier niet zo publiekelijk neerzetten
Op donderdag 21 februari 2002 16:26 schreef Tally het volgende:[..]
Moet je anders ff je foonnr achterlaten joh.. Bel ik wel ff als er iets drastisch veranderd.
quote:Mag ook mailen Chick_Chantal@hotmail.com
Op donderdag 21 februari 2002 16:28 schreef Stranger het volgende:[..]
ok... zal ik het naar je icq sturen?? ga het hier niet zo publiekelijk neerzetten
quote:huiskamer raakt aan lager wal
Op donderdag 21 februari 2002 16:23 schreef miss_bleu het volgende:[..]
weinig .. maar dan wordt het toch een gewone fok meeting en de stemming in het topic in de huiskamer vond ik nou ook niet echt geweldig
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/354539/6link is voor degene die in de huiskamer kunnen van GOT
quote:ja het is heel erg de laatste tijd
Op donderdag 21 februari 2002 16:31 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
huiskamer raakt aan lager wal
quote:zie je ook aan de nieuwe lichting ex tweakers
Op donderdag 21 februari 2002 16:33 schreef miss_bleu het volgende:[..]
ja het is heel erg de laatste tijd
Ik kom alleen poolen.
Dus als je me er ff nog bijrekent...
Of jullie willen gewoon dat ik niet kom
ik ga zo boeken met eten voor:
Breuls
DaMSWer
Dr_crouton
Grazy_garden
Hrun
Highlander
(waarschijnlijk)I.R.Baboon
Manfred
miss_bleu 2x
Morpheus_at_work
Stranger
Tha_butcha
Thurminator
Troela
Vidra
(voorlopig)Raven
soulburn
Hippie.NL
Bierie
BloodhoundFromHell
V2
Atrimar
ThijNtjE
Lady_Faolan
Stellarc
McD_Rulz
poolen zijn:
Atrimar
Bierie
Breuls
Dr_crouton
Fon
Hrun
miss_bleu
Morpheus_at_work
Orthello
soulburn
Tally 2x
Viperdesign
Bloodhoundfromhell
Dop
Raven
McD_Rulz
Stellarc
Anthraxx
V2
hihglander
poolen is niet zo' n heel groot probleem als er mensen bij komen
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 21-02-2002 22:34]
quote:mee eten ja nee nu beslissen ik moet zo gaan reseveren
Op donderdag 21 februari 2002 18:59 schreef Chandler het volgende:
Opzich wil ik ook wel komen, 'k heb amper nog wat gelezen maar dat boeit niet... alleen moet ik wel weten of ik met iemand kan meereizen vanuit groningenwant financieel zit ik er niet ruim bij maar't lijkt me best gezellig!
quote:Heey Chandler man, gezellie!!
Opzich wil ik ook wel komen, 'k heb amper nog wat gelezen maar dat boeit niet... alleen moet ik wel weten of ik met iemand kan meereizen vanuit groningenwant financieel zit ik er niet ruim bij maar't lijkt me best gezellig!
quote:* Vidra is een 'old fashion' tweaker
Op donderdag 21 februari 2002 16:41 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
zie je ook aan de nieuwe lichting ex tweakers
quote:Vraag eens aan Koekepan. Die wil vast wel gezellig met je mee.
er zijn 5 pooltafels gereseveerd om `15.00 tot 16.30
en er is voor 30 man gereseveerd om 18.00 in het steakhouse.
dus het programma is zo:
1e verzamelpunt: (14.30) Burger King Centraal Station
2e Verzamelpunt: (14.45) Beatrix Theater jaarbeursplein
-----------------------------
wat zijn de plannen:
Het plan is om eerst te gaan poolen bij het snookercentrum domstad op de mariaplaats 13. Dat ongeveer van een uur of 15.00 tot 16.30 uur.
Dan was het plan om wat te gaan drinken in Stairway to Heaven tot een uur of 16.30/17.45http://www.stairway.nl/utrecht/index.html
deze zit op mariaplaats 11-12
eten is iets veranderd. we zouden gaan eten bij het steakhouse maar daar zitten trappetjes en zijn thurminator en troela niet vanaf of op te tillen.
Ik heb dus ff met morpheus zitten praten en die gaf me wat adresjes.. en toen kreeg ik te horen nee we zitten al vol Op 1 na.. "het pakhuis" op de janskerkhof 21. daar is nu gereseveerd voor 30 personen tussen 6 uur en half7.ook hier is een vegetarische schotel. Het enige nadeel daar is we zitten aan 3 tafels het kon niet anders. ach we maken er wel wat van..
toch
Wie er daarna nog zin hebben kunnen we altijd nog terug naar Stairway to heaven...
Ben die dag te bereiken op: 06-44514769
Morpheus thnx
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 21-02-2002 21:02]
*geeft groot applaus* bravo!
quote:die hou ik wel van je te goed en in hem wel zaterdag
Op donderdag 21 februari 2002 20:00 schreef miss_bleu het volgende:
Morpheus thnx
quote:is goed.... we moeten toch nog die snoepspeen voor breuls halen voor als ie vervelend wordt
Op donderdag 21 februari 2002 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
die hou ik wel van je te goed en in hem wel zaterdag
We hebben er echt zin in!! Tot zaterdag!!
quote:had je graag naar beneden willen dragen , trappad is erg smal om jullie rolstoelen naar beneden te krijgen
Op donderdag 21 februari 2002 20:56 schreef troela het volgende:
Thnx Miss_bluedat je dit voor ons allemaal nog geregeld hebt!!
We hebben er echt zin in!!
Tot zaterdag!!
quote:graag gedaan ik wou jullie er gewoon bij hebben dan maar een ander restaurant heel simpel
Op donderdag 21 februari 2002 20:56 schreef troela het volgende:
Thnx Miss_bluedat je dit voor ons allemaal nog geregeld hebt!!
We hebben er echt zin in!!
Tot zaterdag!!
quote:zullen we wedde van wel
Op donderdag 21 februari 2002 21:05 schreef Breuls het volgende:
Mij krijg je toch niet stil
quote:rol dikke tape op lijstje zet
Op donderdag 21 februari 2002 21:05 schreef Breuls het volgende:
Mij krijg je toch niet stil
quote:oe dit gaat nog leuk worden
Op donderdag 21 februari 2002 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
rol dikke tape op lijstje zet
limonade rietje in tas stopt , je moet wel kunnen drinken en ademen
quote:pooltafels en het eten stairway kon ik niets reseveren..
Op vrijdag 22 februari 2002 00:34 schreef FoN het volgende:
Is ALLES gereserveerd?D'r is namelijk nog ene meeting van een ander forum in Utrecht morgen...
quote:welk forum??
Op vrijdag 22 februari 2002 00:34 schreef FoN het volgende:
Is ALLES gereserveerd?D'r is namelijk nog ene meeting van een ander forum in Utrecht morgen...
quote:van fok die weetmeeting dacht ik en van Tweakers... TMF meeting
Op vrijdag 22 februari 2002 09:36 schreef Raven het volgende:[..]
welk forum??
quote:ikke....
Op donderdag 21 februari 2002 13:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik kom dus he, nou 'k ben benieuwd.... Wie gaan er nog meer van Enschede met de trein?
En miss bleu: ik ga ook mee poolen (dit had ik al eerder vermeld, maar is niet doorgekomen??? )
en ik het misschien mogelijk dat ik wat tel nummers krijg? voor als ik verdwaal?
quote:poolen is geen enkel probleem en mijn tel. staat erbij
Op vrijdag 22 februari 2002 11:35 schreef elgringo het volgende:[..]
ikke....
En miss bleu: ik ga ook mee poolen (dit had ik al eerder vermeld, maar is niet doorgekomen???
)
en ik het misschien mogelijk dat ik wat tel nummers krijg? voor als ik verdwaal?
quote:rechts van de blauwe borden.
Op vrijdag 22 februari 2002 11:37 schreef elgringo het volgende:
waar (op het station) zit die burgerking eigenlijk?
quote:Ik ben enkele keren op utrecht cs geweest:
Op vrijdag 22 februari 2002 11:39 schreef Raven het volgende:[..]
rechts van de blauwe borden.
quote:die middag (zaterdagmiddag?)
Op vrijdag 22 februari 2002 11:43 schreef HighLander het volgende:
zijn er uberhaupt nig tweakers vanmiddag
Ik zit op bij fora kan dus ook als beide komen.... Maar ik denk dat ik gewoon als mijzelf kom
quote:Yep!
Op vrijdag 22 februari 2002 11:41 schreef elgringo het volgende:[..]
Ik ben enkele keren op utrecht cs geweest:
je loopt van de perrons een trap op en dan kom je in een hal. Zit de burgerking in deze hal?
quote:dank je
Op vrijdag 22 februari 2002 11:49 schreef Raven het volgende:[..]
Yep!
Als je met je gezicht naar die grote blauwe borden met vertrektijden staat, dan zit de burgerking aan de rechter kant.
quote:die kennen we helemaal niet
Op vrijdag 22 februari 2002 11:51 schreef Raven het volgende:
Overigens, als de stairway vol is of als we nog een andere kroeg willen zien, ik weet nog wel een irish pub niet ver daar vandaan, denk dat de meeste wel weten welke ik bedoel.
O'connels.
quote:ow ja houd er ook even rekening mee dat er 2 rolstoelers bij zijn , dus ze moeten wel een klein beetje beweegruimte hebben in de kroeg waar we dan ook heen mogen gaan indien stairways te druk is
Op vrijdag 22 februari 2002 11:51 schreef Raven het volgende:
Overigens, als de stairway vol is of als we nog een andere kroeg willen zien, ik weet nog wel een irish pub niet ver daar vandaan, denk dat de meeste wel weten welke ik bedoel.
O'connels.
quote:Hmm... zat er nou een trappetje bij de ingang van de irish pub of niet? Dat weet ik niet meer.
Op vrijdag 22 februari 2002 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ow ja houd er ook even rekening mee dat er 2 rolstoelers bij zijn , dus ze moeten wel een klein beetje beweegruimte hebben in de kroeg waar we dan ook heen mogen gaan indien stairways te druk is
Anders trappen we gewoon de deur eruit, leggen we die neer en kunnen ze die als oprij geval gebruiken.
Maar ff serieus, we zoeken gewoon iets waar we allemaal inkunnen.
quote:precies een voorallen allen voor 1
Op vrijdag 22 februari 2002 12:39 schreef Raven het volgende:[..]
Hmm... zat er nou een trappetje bij de ingang van de irish pub of niet? Dat weet ik niet meer.
Anders trappen we gewoon de deur eruit, leggen we die neer en kunnen ze die als oprij geval gebruiken.
quote:LOL
Op vrijdag 22 februari 2002 12:39 schreef Raven het volgende:[..]
Hmm... zat er nou een trappetje bij de ingang van de irish pub of niet? Dat weet ik niet meer.
Ik kom dus poolen, naar stairway en eten en daarna moe'k weg.
quote:Heel makkelijk te vinden. Helemaal achterin de hal, ongeveer boven spoor 15.
Op vrijdag 22 februari 2002 14:57 schreef ThijNtjE het volgende:
Mwuah.. ik probeer die Burger King wel te vinden, aangezien ik op het CS aankom.
Dn kunnen wij natuurlijk samen reizen
quote:Ja ikke, hoe laat neem je de trein?
Op vrijdag 22 februari 2002 15:29 schreef elgringo het volgende:
Maar goed ik kom dus vanuit Enschede.
Zijn er nog mensen die hier ook vandaan komen? (of hengelo, almelo, deventer, apeldoorn, amersfoort)Dn kunnen wij natuurlijk samen reizen
quote:Ja
Op vrijdag 22 februari 2002 11:43 schreef HighLander het volgende:
zijn er uberhaupt nig tweakers vanmiddag
quote:Waar parkeer jeje auto...???
Op donderdag 21 februari 2002 13:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Is de Beatrixtheater tegenover die grote parkeergarage die je ook via een brug naar die ene restaurant/café kan lopen (en verder naar HC & CS?)
quote:Bij de parkeergarage tegenover het Beatrixtheater. Maar of ik alsnog met de auto ga hangt af van de plannen van miss_bleu die ze vanavond gaat doorgeven.
Op vrijdag 22 februari 2002 20:04 schreef Vidra het volgende:[..]
Waar parkeer jeje auto...???
quote:Ik niet, ik raak al vaak verdwaald in de Utrechtse binnenstad. Sommige Fok!kers kunnen dat nog wel herinneren van de 5 mei meeting..
Op vrijdag 22 februari 2002 20:16 schreef Manfredje het volgende:
Heeft er iemand een routebeschrijving van het station naar het poolcentrum ?
quote:Nou....
Op vrijdag 22 februari 2002 20:19 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik niet, ik raak al vaak verdwaald in de Utrechtse binnenstad. Sommige Fok!kers kunnen dat nog wel herinneren van de 5 mei meeting..
quote:12.28 enschede
Op vrijdag 22 februari 2002 17:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ja ikke, hoe laat neem je de trein?
quote:Dat lijkt me wel de juiste trein, ja... ]
Op vrijdag 22 februari 2002 20:47 schreef elgringo het volgende:[..]
12.28 enschede
overstap amersfoort
14.12 utrecht centraal
Je herkent me aan een rode roos in mijn knoopsgat.... Nee ik zie je wel op Utrecht, is misschien wel zo makkelijk denk ik..
Er bestaan heel wat officieuze spelregels van het poolbiljart. Bespreek van te voren op welke manier gespeeld wordt. De meest eenvoudige spelregels staan hieronder beschreven.
Poolbiljart wordt gespeeld door 2 spelers. Er zijn 16 ballen: 1 witte stootbal, 8 'volle' ballen in één kleur (genummerd van 1 tot en met 8) en 7 ballen met een gekleurde streep (genummerd van 9 tot en met 15). De genummerde ballen worden in een driehoek op de tafel gelegd, met de punt van de driehoek gericht naar de andere zijde van de tafel. De zwarte bal, met nummer 8 ligt in het midden van de driehoek, op de stip die op de tafel is aangebracht. Ook de witte stootbal komt op een stip op de tafel, tegenover de punt van de driehoek.
De spelers hebben hun eigen ballen: gestreept of effen. Welke dat zijn, wordt bepaald door de eerste bal die in een gat gespeeld wordt. Is dit een gestreepte bal, dan speelt de betreffende speler voor de rest van het spel met de gestreepte ballen.
Het is de bedoeling dat een speler met de witte stootbal zijn eigen ballen in één van de 6 gaten speelt. Wie een eigen bal in een gat gespeeld heeft, mag nogmaals stoten. Wie het eerste zijn eigen ballen weggespeeld heeft, moet de zwarte bal in het gat spelen waarin hij zijn laatste seriebal heeft gespeeld. Is dat gelukt dan mag hij zich winnaar noemen.
Hebben beide spelers hun laatste bal in een gat gespeeld dan moet degene die dat als laatste gedaan heeft de zwarte bal in het gat diagonaal tegenover het 'eindgat' van zijn tegenstan- der spelen.
Speelt een speler de zwarte bal eerder in een gat, dan heeft hij verloren. Wordt de witte bal weggespeeld dan mag de tegenstander die bal neerleggen op een willekeurig punt in een denkbeeldig vlak gevormd tussen een denkbeeldige lijn vanuit de stip naar weerszijden van de tafel. De witte bal moet voordat een bal geraakt wordt eerst de denkbeeldige middellijn gepasseerd zijn.
Bron: http://www.dordt.nl/horeca/redactie/home.htm
Even een opfriscursusje
quote:wat jij wil
Op vrijdag 22 februari 2002 20:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat lijkt me wel de juiste trein, ja... ]
Je herkent me aan een rode roos in mijn knoopsgat....
Nee ik zie je wel op Utrecht, is misschien wel zo makkelijk denk ik..
quote:Vertel me dat morgen nog maar eens onder het genot van een biertje, dan luister ik beter
Op vrijdag 22 februari 2002 20:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Spelregels poolbiljartEr bestaan heel wat officieuze spelregels van het poolbiljart. Bespreek van te voren op welke manier gespeeld wordt. De meest eenvoudige spelregels staan hieronder beschreven.
Poolbiljart wordt gespeeld door 2 spelers. Er zijn 16 ballen: 1 witte stootbal, 8 'volle' ballen in één kleur (genummerd van 1 tot en met 8) en 7 ballen met een gekleurde streep (genummerd van 9 tot en met 15). De genummerde ballen worden in een driehoek op de tafel gelegd, met de punt van de driehoek gericht naar de andere zijde van de tafel. De zwarte bal, met nummer 8 ligt in het midden van de driehoek, op de stip die op de tafel is aangebracht. Ook de witte stootbal komt op een stip op de tafel, tegenover de punt van de driehoek.
De spelers hebben hun eigen ballen: gestreept of effen. Welke dat zijn, wordt bepaald door de eerste bal die in een gat gespeeld wordt. Is dit een gestreepte bal, dan speelt de betreffende speler voor de rest van het spel met de gestreepte ballen.
Het is de bedoeling dat een speler met de witte stootbal zijn eigen ballen in één van de 6 gaten speelt. Wie een eigen bal in een gat gespeeld heeft, mag nogmaals stoten. Wie het eerste zijn eigen ballen weggespeeld heeft, moet de zwarte bal in het gat spelen waarin hij zijn laatste seriebal heeft gespeeld. Is dat gelukt dan mag hij zich winnaar noemen.
Hebben beide spelers hun laatste bal in een gat gespeeld dan moet degene die dat als laatste gedaan heeft de zwarte bal in het gat diagonaal tegenover het 'eindgat' van zijn tegenstan- der spelen.
Speelt een speler de zwarte bal eerder in een gat, dan heeft hij verloren. Wordt de witte bal weggespeeld dan mag de tegenstander die bal neerleggen op een willekeurig punt in een denkbeeldig vlak gevormd tussen een denkbeeldige lijn vanuit de stip naar weerszijden van de tafel. De witte bal moet voordat een bal geraakt wordt eerst de denkbeeldige middellijn gepasseerd zijn.
Bron: http://www.dordt.nl/horeca/redactie/home.htm
Even een opfriscursusje
quote:ikke ben rond 1745 en 1800 in de stad. Wel wachten hoor!! LOL tot morge!
Op donderdag 21 februari 2002 20:00 schreef miss_bleu het volgende:
laatste update...er zijn 5 pooltafels gereseveerd om `15.00 tot 16.30
en er is voor 30 man gereseveerd om 18.00 in het steakhouse.dus het programma is zo:
1e verzamelpunt: (14.30) Burger King Centraal Station
2e Verzamelpunt: (14.45) Beatrix Theater jaarbeursplein
-----------------------------
wat zijn de plannen:Het plan is om eerst te gaan poolen bij het snookercentrum domstad op de mariaplaats 13. Dat ongeveer van een uur of 15.00 tot 16.30 uur.
Dan was het plan om wat te gaan drinken in Stairway to Heaven tot een uur of 16.30/17.45http://www.stairway.nl/utrecht/index.html
deze zit op mariaplaats 11-12eten is iets veranderd. we zouden gaan eten bij het steakhouse maar daar zitten trappetjes en zijn thurminator en troela niet vanaf of op te tillen.
Ik heb dus ff met morpheus zitten praten en die gaf me wat adresjes.. en toen kreeg ik te horen nee we zitten al volOp 1 na.. "het pakhuis" op de janskerkhof 21. daar is nu gereseveerd voor 30 personen tussen 6 uur en half7.ook hier is een vegetarische schotel. Het enige nadeel daar is we zitten aan 3 tafels het kon niet anders. ach we maken er wel wat van..
toch
Wie er daarna nog zin hebben kunnen we altijd nog terug naar Stairway to heaven...
Ben die dag te bereiken op: 06-44514769
Morpheus thnx
Dan ga ik zodra ik uit de trein stap Anthraxx en V2 zien
Arme hun..
ik ga proberen te komen
maar kan nog steeds niet helemaal met zekerheid zeggen
quote:Heu da's toevallig.
Op vrijdag 22 februari 2002 20:47 schreef elgringo het volgende:[..]
12.28 enschede
overstap amersfoort
14.12 utrecht centraal
(alsof ik jou zal herkennen maar boeien.)
Ik ben degene die al 4 burgers zit te bunkeren om 14.15
quote:Niemand
Op vrijdag 22 februari 2002 20:16 schreef Manfredje het volgende:
Heeft er iemand een routebeschrijving van het station naar het poolcentrum ?
Als het het niet kan vinden dan bel ik wel even.
Tot vanmiddag
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 00:08 schreef Lady_Faolan het volgende:
Ik heb er zin in!in morgen dan
Dan ga ik zodra ik uit de trein stap Anthraxx en V2 zien
Arme hun..
ik ben wel wat gewend
Tozzo (als je het uberhaupt nog leest)
quote:Ik kan natuurlijk mijn tweakers.net shirt aan trekken.....
Op zaterdag 23 februari 2002 00:24 schreef ThijNtjE het volgende:[..]
Heu da's toevallig.
Ik kom ook precies 14.12 aan op het CS (yeah right, het blijft de NS he). Dus dan zie ik jou wel bij de burger king ofzo(alsof ik jou zal herkennen maar boeien.)
Ik ben degene die al 4 burgers zit te bunkeren om 14.15
Maar dat doen we lekker niet
quote:Jammer!
Op zaterdag 23 februari 2002 09:14 schreef elgringo het volgende:[..]
Ik kan natuurlijk mijn tweakers.net shirt aan trekken.....
quote:Zou leuk zijn, alleen denk niet dat dat een mogelijkheid is tenzij hij mij niet zo ziet irl als op het forum
Op donderdag 21 februari 2002 19:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Vraag eens aan Koekepan. Die wil vast wel gezellig met je mee.
en dus kan ik niet komen
Mensen sorry, laten we maar weer eens een meeting in Groningen organiseren
Groningen meet ik ook wel goed, dat is een stuk goedkoper
groningen = 5 euro voor bus
utrecht = 32 euro voor trein
13:59 Duivendrecht
14:17 Utrecht CS
stomme friesland ook
afhakken en af laten drijven die stomme provincie
quote:Heey, geen reclame maken in topics die niet over Eindhoven gaan he!!
Op zaterdag 23 februari 2002 10:40 schreef CraZaay het volgende:
Goh, wat leuk... nog een meeting
quote:Ja , wel.....das leuk
Op zaterdag 23 februari 2002 09:14 schreef elgringo het volgende:[..]
Ik kan natuurlijk mijn tweakers.net shirt aan trekken.....
quote:ik en fotos nemen , snap niet hoe je bij dat idee komt
Op zaterdag 23 februari 2002 10:16 schreef ThijNtjE het volgende:
morpheus neemt fotos neem ik aan?
Kun je ff eentje van FoN voor me nemen?
maar zal fototje van haar nemen
[Dit bericht is gewijzigd door morpheus_at_work op 23-02-2002 11:25]
quote:Ja, irc.tweakers.net is down, problemen bij Trueserver met de AMX
Op zaterdag 23 februari 2002 11:13 schreef miss_bleu het volgende:
ff off-topic is irc down ?? ik heb gedisconnect en kom er niet meer in
quote:Hij zal haar wel leuk vinden
Op zaterdag 23 februari 2002 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ik en fotos nemen , snap niet hoe je bij dat iedee komt
maar zal fototje van haar nemen
quote:helaas is het waar , de rekening is niet betaald
Op zaterdag 23 februari 2002 11:13 schreef miss_bleu het volgende:
ff off-topic is irc down ?? ik heb gedisconnect en kom er niet meer in
quote:ging over het dat ik wel fotos zou nemen suffie
Op zaterdag 23 februari 2002 11:22 schreef Vidra het volgende:[..]
Hij zal haar wel leuk vinden
quote:Zat cams denk ik... ik heb mijn antieke ook bij me.. altijd voor voor me site eh:)
Op zaterdag 23 februari 2002 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
oja niet vergeten om me fototoestel mee te nemen
quote:dan ben ik de enige......
Op zaterdag 23 februari 2002 11:18 schreef Vidra het volgende:[..]
Ja , wel.....das leuk
quote:JAAA CHECK.. vanuit haarlem
Op zaterdag 23 februari 2002 10:30 schreef Raven het volgende:
Nog iemand die op het traject Amsterdam CS - Duivendrecht - Utrecht CS reist?13:59 Duivendrecht
14:17 Utrecht CS
quote:ja xie je bij de burger king
Op zaterdag 23 februari 2002 11:58 schreef Breuls het volgende:
Over een kwartier ofzo vertrek ik naar Rotjeknor. Voor de mensen met wie ik verzamel: tot zo
Voor de anderen: tot later
Het is gewoon 1,5 uur rijden
dat zijn mijn treinen
* camera
* portomonee
* vriend
* uhm da was t volgens mij wel..
klaar voor
Ik zit nu lekker in barneveld
Ik vond t echt Fo(c)k(!)ing Gezellie!
quote:Mooi!
Op zaterdag 23 februari 2002 20:17 schreef Lady_Faolan het volgende:
Neeee ik ganiet poolen!!![]()
Ik zit nu lekker in barneveld
![]()
Ik vond t echt Fo(c)k(!)ing Gezellie!
Ik ben iig heelhuids thuisgekomen maar de klote trein had 15 minuten vertraging en de pont leek net een schommelschip (stond een gigantische wind aan het water ).
Maar goed, ik heb het overleefd. De mensen die ik gesproken heb waren erg aardig (ja, jij ook Lady_faolan). De mensen die ik niet gesproken heb komen nog wel ooit
quote:Ik? aardig?
Op zaterdag 23 februari 2002 21:07 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Mooi!
Ik ben iig heelhuids thuisgekomen maar de klote trein had 15 minuten vertraging en de pont leek net een schommelschip (stond een gigantische wind aan het water
).
Maar goed, ik heb het overleefd. De mensen die ik gesproken heb waren erg aardig (ja, jij ook Lady_faolan). De mensen die ik niet gesproken heb komen nog wel ooit
[Dit bericht is gewijzigd door ThijNtjE op 24-02-2002 00:59]
Wanneer gaan we weeeeeeeeer?
En LF: je moet er dan wel bij zijn als er eindelijk kaarsen zijn hoor, nu zit ik in me eentje met een blaar, jij moet er ook eentje hebben de volgende keer!
quote:bier was dommelsch en nheb ik koppijn....
Op zondag 24 februari 2002 00:07 schreef Raven het volgende:
De meeting roeleerde zeker!!!
Lekker eten, bier was wel oke... haalt het toch niet bij Murphy's / Kil Kenny, maar het was iig geen heineken!
Eten was prima en heb ook nog lekker peper in bier lopen smijten en nog een kaars doen knappen, kortom: Raven was nadrukkelijk aanwezig, aaridg wat mensen geschokkeerd en me lekker misdragenWanneer gaan we weeeeeeeeer?
En LF: je moet er dan wel bij zijn als er eindelijk kaarsen zijn hoor, nu zit ik in me eentje met een blaar, jij moet er ook eentje hebben de volgende keer!
![]()
quote:Wat doe je zooo vroeg terug man
Op zaterdag 23 februari 2002 21:07 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Mooi!
Ik ben iig heelhuids thuisgekomen maar de klote trein had 15 minuten vertraging en de pont leek net een schommelschip (stond een gigantische wind aan het water
).
quote:jij was eng
Op zaterdag 23 februari 2002 23:24 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
Ik? aardig?
quote:nee, wil een kaars.
Op zondag 24 februari 2002 09:39 schreef miss_bleu het volgende:
raven ga jij nou maar met peper en zout spelen
quote:nee dan krijg je van me een citroen en ijsblokjes
Op zondag 24 februari 2002 10:00 schreef Raven het volgende:[..]
nee, wil een kaars.
quote:Ook goedemorgen.....
Op zondag 24 februari 2002 09:39 schreef miss_bleu het volgende:
raven ga jij nou maar met peper en zout spelen
Weet je dat die treinreis zwaar irrtant was:
ik had de een na laatste train met 45 min vertraging
En werd misselijk in dat ding
Maar was wel gaaaf
het was reuze gezellie
mijn fotos komen maandag uiterlijk dinsdag
miss_blue goed geregeld
quote:jij ook nog bedankt voor het meeslepen van de kuddedieren
Op zondag 24 februari 2002 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
goede morgen ,het was reuze gezellie
mijn fotos komen maandag uiterlijk dinsdag
miss_blue goed geregeld
quote:meeslepen van de kuddedieren????
Op zondag 24 februari 2002 11:09 schreef miss_bleu het volgende:[..]
jij ook nog bedankt voor het meeslepen van de kuddedieren
HUH?
quote:ja erg he , moest ze vannacht echt buiten de deur houden , ze bleven maar volgen
Op zondag 24 februari 2002 11:09 schreef miss_bleu het volgende:[..]
jij ook nog bedankt voor het meeslepen van de kuddedieren
quote:iets tussen mij en morpheus
meeslepen van de kuddedieren????
HUH?
quote:
Op zondag 24 februari 2002 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ja erg he , moest ze vannacht echt buiten de deur houden , ze bleven maar volgen
quote:Dat zal dan wel donders intiem geweest moeten zijn....
Op zondag 24 februari 2002 11:22 schreef miss_bleu het volgende:[..]
iets tussen mij en morpheus
[..]
quote:
Op zondag 24 februari 2002 11:26 schreef elgringo het volgende:[..]
Dat zal dan wel donders intiem geweest moeten zijn....
quote:we zien het vanzelf wel
Op zondag 24 februari 2002 11:31 schreef DaMSWer het volgende:
Probeer alles onder 1 dak te krijgen morgen qua foto's. Hiero thuis op me 56k modempje schiet het echt niet op
quote:Ik stond idd met mijn rechter been al in die ierse toko toen in terug geroepen werd om vervolgens weer naar deze toko te gaan.......
Op zondag 24 februari 2002 11:30 schreef miss_bleu het volgende:[..]
we vonden het alleen een leuk gezicht dat als wij gingen lopen dat iedereen maar dan ook echt iedereen mee liep
En volgens mijjn was jij toen niet degene die mij terugriep....
quote:uhhh nee was ik nie..
Op zondag 24 februari 2002 11:32 schreef elgringo het volgende:[..]
Ik stond idd met mijn rechter been al in die ierse toko toen in terug geroepen werd om vervolgens weer naar deze toko te gaan.......
En volgens mijjn was jij toen niet degene die mij terugriep....
quote:eyyyyyyyyyyyyyy
Op zondag 24 februari 2002 11:57 schreef grazy_garden het volgende:
Goeiemorge!!
Ik benvan de cola?? of van het eten. lekker onleuk
Maare ik vond het wel gezellie!!
ik heb geen stem meer
quote:toch niet weer van je paard gedonderd he?
Op zondag 24 februari 2002 12:07 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik kan/kon een beetje moeilijk lopen.
Spierpijn... ongelukje gehad.
quote:cactus gepijpt?
Op zondag 24 februari 2002 12:05 schreef miss_bleu het volgende:[..]
eyyyyyyyyyyyyyy
ik heb geen stem meer
quote:Nee, nog net niet gedonderd, maar heb zitten vechten met d'r, stom beest ging er vandoor, en er was geen houden meer aan. Hondjes en mensjes om ver gereden. En heb de electiciteitmasten van dichtbij gezien, en verkeersborden.
Op zondag 24 februari 2002 12:08 schreef Vork het volgende:[..]
toch niet weer van je paard gedonderd he?
Dus was blij dat ik er niet was.
quote:vind je gek? elke keer weer zo hard krijsen dat mijn oren piepen...
Op zondag 24 februari 2002 12:05 schreef miss_bleu het volgende:[..]
eyyyyyyyyyyyyyy
ik heb geen stem meer
[Dit bericht is gewijzigd door elgringo op 24-02-2002 12:16]
quote:Vast niet, anders had ze wel een
Op zondag 24 februari 2002 12:11 schreef Raven het volgende:[..]
cactus gepijpt?
quote:En je vind het nogsteeds een leuke hobby.. dat paardrijden?
Op zondag 24 februari 2002 12:13 schreef dolfina-chica het volgende:
Nee, nog net niet gedonderd, maar heb zitten vechten met d'r, stom beest ging er vandoor, en er was geen houden meer aan. Hondjes en mensjes om ver gereden. En heb de electiciteitmasten van dichtbij gezien, en verkeersborden.
Dus zit vanaf mijn nek tot aan mijn knieeen helemaal vast.
Dus was blij dat ik er niet was.
Hoe kan zo'n beest er ineens vandoor gaan? niet goed afgericht ofzo?
quote:hehe
Op zondag 24 februari 2002 12:14 schreef elgringo het volgende:[..]
vind je gek? elke keer weer zo hard krijsen dat mijn oren piepen...
But hey, there's always next time, right?
(aangenomen dat 't voor herhaling vatbaar is )
Misschien handig om 't iets verder van te voren aan te kondigen ofzo? Kan dan vaak iets meer regelen dan dat ik 't een krappe week van te voren lees..(ok ok I was a bit slow in noticing )
quote:heeeeej das niet iets waar je trots op hoeft te zijn
Op zondag 24 februari 2002 12:21 schreef miss_bleu het volgende:[..]
hehe
quote:het is al in januari (3de) aangekondigt
Op zondag 24 februari 2002 12:24 schreef Musashi_Shingen het volgende:
Tja...jammer dat ik vast zat qua tijd..had er best wel bij willen wezenBut hey, there's always next time, right?
(aangenomen dat 't voor herhaling vatbaar is)
Misschien handig om 't iets verder van te voren aan te kondigen ofzo? Kan dan vaak iets meer regelen dan dat ik 't een krappe week van te voren lees..(ok ok I was a bit slow in noticing
)
quote:Het is en blijft een dier, die soms niet wil luisteren. Dit was zo'n moment
Op zondag 24 februari 2002 12:18 schreef Vork het volgende:[..]
En je vind het nogsteeds een leuke hobby.. dat paardrijden?
Hoe kan zo'n beest er ineens vandoor gaan? niet goed afgericht ofzo?
quote:sjah moeje er ook niet op gaan zitten natuurlijk
Op zondag 24 februari 2002 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Het is en blijft een dier, die soms niet wil luisteren. Dit was zo'n moment
quote:oho my mistake...dacht ergens rond 10 feb wat meer definitief was..
Op zondag 24 februari 2002 12:34 schreef elgringo het volgende:[..]
het is al in januari (3de) aangekondigt
Kon 't ook deze keer helaas niet meer veranderen...andere verplichtingen...
Ik moet jullie van Thurmie ook nog ff wijzen op dit topic, lijkt ons gezellig als jullie dan ook komen.
quote:door ernaast te gaan lopen, heb ik nu last van mijn arm..
Op zondag 24 februari 2002 12:38 schreef Vork het volgende:[..]
sjah moeje er ook niet op gaan zitten natuurlijk
quote:er uit de buurt blijven is misschien nog wel de veiligste oplossing.
Op zondag 24 februari 2002 15:37 schreef dolfina-chica het volgende:
door ernaast te gaan lopen, heb ik nu last van mijn arm..
dus veel verschil maakt het ook niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |