Wil je nou een ballon?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samim HeaterHet nummer wat ik al maanden ken.
ZOMG! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samim HeaterHet nummer wat ik al maanden ken.
Ik kende dat nummer een maand geleden nog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wil je nou een ballon? [afbeelding]
Elke mongool kent dat nummer al van zomer 2007 [afbeelding]
Mooi zo ^^quote:Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Pritt het volgende:
Het FOK-regime ontkent de genocide [afbeelding]!
vermeende genocide! nu wedstrijd en bek houden. Kijken af die smerige peres zich beter kan gedragen dit keer. Wat een klootviool kan dat zijn zegquote:
quote:
Is die Van der Leegte een beetje goede speler?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fenerbahçe: Demirel; Gönül, Cakmak, Dracena, Roberto Carlos, Baris, Alex, Aurelio, Wederson, Kazim-Richards, Sentürk
PSV: Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Mendez, Van der Leegte, Perez, Lazovic en Farfán.
Blijkt een sterke speler te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is die Van der Leegte een beetje goede speler?
Nog nooit van gehoord namelijk
Talentje.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is die Van der Leegte een beetje goede speler?
Nog nooit van gehoord namelijk
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Horen jullie dat, het stadion is fantastisch. Maar dat had ik jullie ook wel kunnen vertellen. Maar dan inclusief goede uitspraak
erg is dat hequote:
ken je klassiekersquote:Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kende dat nummer een maand geleden nog niet
maar ik ben deze zomer dan ook niet in NL gebleven
Ja of die Turkse cameraman is aan het masturberen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef Devrim_ het volgende:
Check die camera gewoon schudden door al die mensen in het stadion![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ownee, gefluit begint al [afbeelding]
Fucking irritant.quote:
Dude..de gedachte alquote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of die Turkse cameraman is aan het masturberen.
Wat dacht jij dat je daar met soesjes en appelgebak ontvangen zou worden. Heerlijk dit soort sfeer.quote:
Ik was vergeten dat ze daar altijd fluitenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat je daar met soesjes en appelgebak ontvangen zou worden. Heerlijk dit soort sfeer.
De supporters worden zo ook nog moe van al dat gefluitquote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat je daar met soesjes en appelgebak ontvangen zou worden. Heerlijk dit soort sfeer.
Jij moet echt eens een keertje naar een wedstrijd in Istanbul gaan..Je zal het geweldig vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze daar altijd fluiten [afbeelding]
Gehoorapparatenboer doet daar goede zaken zeker.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keertje naar een wedstrijd in Istanbul gaan..Je zal het geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |