quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:56 schreef Devrim_ het volgende:
Als Fenerbahce niet van PSV wint neem ik turbgirl als avatar
Fener!
Moet ik het alvast voor je maken?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:56 schreef Devrim_ het volgende:
Fener!
Ik denk eigenlijk dat er geen een PSV'er is die met een overwinning rekening houdt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in voor morgen, in het verleden wist PSV me dan juist vaak te verrassen.
http://nl.youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhMquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
De hell van Istanboel. Ga toch weg
.
Dat ziet er wel indrukwekkend uit, maar verder vind ik het altijd wel meevallen. PSV en AZ hebben er ook wel eerder gespeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM
http://nl.youtube.com/watch?v=z2qFFv8SZtU
Dit keer wordt het extra leuk let maar opquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel indrukwekkend uit, maar verder vind ik het altijd wel meevallen. PSV en AZ hebben er ook wel eerder gespeeld.
Pff..alsof dat niet verwacht wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:03 schreef xminator het volgende:
Damn nu staat alle hoop op Fenerbahçe gevestigd om de nederlaag van beziktas goed te maken.. [afbeelding]
Daar teken ik voorquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik stem voor een laffe 4-5-1 opstelling en in de laatste minuut de 0-1 door een lange bal die op koevermans zn ei stuitert. Een penalty is ook een optie met die houthakkers aan Turkse kant.
Dat is het laatste waar ik bang voor benquote:Op woensdag 7 november 2007 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn voorgevoel is niet zo positief... Gomes zal veel moeten zweven.
Niet? echt waar?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:38 schreef delapoko het volgende:
Hier wordt het gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als als alsquote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net als het bijvoorbeeld 1-1 word. En op het einde Fener en PSV allebei 2de staan in de poule dat PSV doorgaat. Door een uitgoal?
Klopt ook, alleen zal PSV dan in de laatste 2 wedstrijden 1 punt moeten inlopen op Fenerbahce.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net als het bijvoorbeeld 1-1 word. En op het einde Fener en PSV allebei 2de staan in de poule dat PSV doorgaat. Door een uitgoal?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Alcides gaat waarschijnlijk spelen
NEIN!!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Alcides gaat waarschijnlijk spelen
Wat heeft een doelpunt van RvN daarmee te maken?quote:
quote:Gomes
Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides
Mendez, Simons, Bakkal
Farfán, Lazovic, Perez
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef WooZ het volgende:
alcides in de basis, 0-4 dus.
Dolle pretquote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef WooZ het volgende:
ik bedoel 4-0
Omdat die commentator nein zegtquote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft een doelpunt van RvN daarmee te maken?
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef Buitendam het volgende:
Koevermans niet vanaf het begin erin? ai ai ai... daar had ik zo op gehoopt.
Ik keek zonder geluid.quote:
Was dat ook jouw uitbarsting toen je het nieuws over Alcides las?quote:
Juistquote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was dat ook jouw uitbarsting toen je het nieuws over Alcides las?
Nope. Maar in de belangrijkste wedstrijd van het jaar gaan ze 'm even opstellen, lol.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Is VDL dit seizoen al in de basis gestart?
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef WooZ het volgende:
waarom zonneveld op de bank en alcides in het veld tijdens CL
kutturkquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:56 schreef Devrim_ het volgende:
Fener!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |