Ik versta er juist geen zak van^^quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, ze maken het enkel mysterieus zodat zij (en wij nu) er over discussieren.
Luister wat Alex zegt in het filmpje, en bezoek http://www.deathramps.com
Oosterlijk en pittoresk Enschede, ik zit dat ik half12 een kans heb, reele kans?quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Welke richting moet je op? Ik kan sowieso de laatste trein nog nemen als het goed is, want die gaat om 23:59Had ik vorige keer dat ik in de HMH was ook gedaan, hadden die van een uur eerder toen nét gemist. Het ergste is die vreselijke garderobe daar, dat duurt zo lang. Anders hadden we die van 22:59 ook makkelijk kunnen halen.
Ach, en anders nemen we die van half 7 's morgens maar, ben ik nog op tijd op school
We zullen het donderdag wel horenquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
Iets betere versie van Put Me In A Terror Pocket hier: http://www.youtube.com/watch?v=Lxk4ifFlP0g
Waar? Lijkt me superquote:Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef AMDB het volgende:
Heb trouwens gelezen dat het 3e album al in Mei uit zou komen, lijkt me wel vet![]()
Las het in een thread op het officiële forum, maar kan het nu even niet terug vinden. Maar lijkt me wel een reeële kans dat dat gebeurt, aangezien ze al wel aan het opnemen zijn. Ze hebben Sandtrap en Bite Mark in a Terror Pocket nu al, 2 nr's die zo op album kunnenquote:
Nope, dat is typisch iets wat landelijk doetquote:Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef jakkop het volgende:
Je was inmiddels toch een beetje into 3voor12/amsterdam? dan kan je vast wel een gastenlijstplekje fixen.
Half 12 zal wel moeten lukkenquote:Op zondag 2 december 2007 23:42 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Oosterlijk en pittoresk Enschede, ik zit dat ik half12 een kans heb, reele kans?
Iemand al tekst gevonden van Bad Woman? (cover van Pat Farrell and The Believers '69).quote:He sank into their calculations
And snorted on the stench
Of their arithmetic
Looked for the boy who was hanging his head low
More trophies than ideas, to follow their pretence
Wih a scowl in his pocket and a smile on his face
He followed with obedience
And fell in the nettles
Afterwards those spikey whispers said he brought his own rope
And skipped the bits they loathed
Didn't scramble to find a dock leaf to capture back our hope
To advice his mind has closed
He lost all of his footholes
He was a toothpick!
And the garlic and the cinder upon the path
Had failed to blunt or hinder the slow collapse
Clinging to the doorframe he was dragged
Off to a reminder of where he had been
With a smile in his pocket
And a scowl on his face
There was nowhere to flee
So sat content in the nettles
Officiel niet volgens HMH site, maar zolang het niet (te) professioneel is verwacht ik niet dat ze moeilijk doenquote:Op maandag 3 december 2007 17:27 schreef Xurk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met de policy van Heineken Music Hall wat betreft digicams? Ik ben er pas twee keer geweest, één keer jaren geleden [Deftones en Linkin Park] waarbij ik gefouilleerd werd en in 2005 met Green Day, waarbij ik volgens mij niet gefouilleerd werd.
Ik vind het altijd zo jammer als ik geen digicam meeneem uit "angst" dat 'ie ingepikt wordt en ik 'm na het concert moet gaan ophalen, en uiteindelijk honderden mensen foto's zie maken
Het kan zijn dat je je camera in moet leveren, dan kun je hem na het concert gewoon weer afhalen bij de uitgang. Is altijd het proberen waard tochquote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef Xurk het volgende:
Hmm, nou, dan probeer ik het maar, jammer dat mijn digicam [Sony Cybershot DSC S60] niet echt dun is, anders had ik 'm makkelijk in een zak of zoiets kunnen verbergen zonder dat het echt opvalt... en anders maar iets eerder naar de garderobe dan normaal, om ook de digicam weer op te halen [waar dat ook zou moeten].
Ik vind foto's hebben van een eoncert wel een vereiste, zeker van een concert van mijn favoriete band!
Dat is wel balen, wel leuk voor de mensen hier die geen kaartje hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 20:48 schreef DeuceFour het volgende:
Godver, personen die ineens melden dat ze niet kunnen en 'het niet leuk lijkt'. MaJo als je wilt heb ik een kaartje voor je. Ik ga gezellig alleen
.
Nettles is keitof.
Dat heb ik vanmiddag gedaan, was weer lekkerquote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef AMDB het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op Nettles, hij doet me denken aan een ander nummer van AM, maar kan niet echt plaatsen welke, morgen maar weer eens alle nr's achter elkaar afspelen.
Zondequote:Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag gedaan, was weer lekkerAlleen is Choo Choo één van de weinig AM-nummers die ik niet heb
http://www.youtube.com/watch?v=Lxk4ifFlP0gquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En tot die tijd....
http://www.youtube.com/watch?v=aZX8NkwXAdo
Haha, ik heb alle lyrics wel in m'n hoofd zitten, zoek ze bijna altijd wel op. Nettles nu ook helemaal brak aan het luisteren zodat ik hem relaxt mee kan zingen donderdag.quote:Op maandag 3 december 2007 21:43 schreef Merkie het volgende:
Misschien ook eens wat lyrics lezen, heb heel vaak dat ze in werkelijkheid wat anders zingen dan wat ik altijd dacht. Malle Britse accent ook
.
Nettles is er toch al in goede kwaliteit? Ik ben Bite Mark in a Terror Pocket ook niet aan het luisteren hoor, vind ik hem ook iets te brak voor. Maar Nettles daarentegenquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk geen brakke YouTube filmpjes, het gave van de Aapjes is juist die typische AM-dingetjes in hun muziek en die hoor je niet op die YouTube-filmpjes.
Ja ik word ook niet warm van die brakke YouTube-filmpjes, terwijl ik dat wel heb als ik de studioversies voor het eerst luister op m'n computerquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk geen brakke YouTube filmpjes, het gave van de Aapjes is juist die typische AM-dingetjes in hun muziek en die hoor je niet op die YouTube-filmpjes.
Nettles is vet ja, jammer genoeg wel kortquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nettles is er toch al in goede kwaliteit? Ik ben Bite Mark in a Terror Pocket ook niet aan het luisteren hoor, vind ik hem ook iets te brak voor. Maar Nettles daarentegen
Dat was een grandioos intro in Tivoli. Die strijkers die wel minuten leken te duren... Sowieso zijn de openers van Arctic Monkeys altijd perfect uitgekozen. Beginnen met de hit (eind 2005) "I Bet", of met knaller "The View", juist ingetogen met "Riot Van" of spannend met "This House".quote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef AMDB het volgende:
Korte nummers zijn imo wel vaak de betere, daar ligt de kracht van AM vind ik. Luister "If you found this it's probably to late' maar eens. Zo'n turbunummer!
Waar kennen we dat toch vanquote:Op maandag 3 december 2007 23:24 schreef Aisumasen het volgende:
Dan zul je zien dat de topictitel gelijk wordt aangepast.
Daar was ik dus niet bij, toen kende ik AM nog niet echtquote:Op maandag 3 december 2007 23:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat was een grandioos intro in Tivoli. Die strijkers die wel minuten leken te duren... Sowieso zijn de openers van Arctic Monkeys altijd perfect uitgekozen. Beginnen met de hit (eind 2005) "I Bet", of met knaller "The View", juist ingetogen met "Riot Van" of spannend met "This House".
Inderdaad... En voor dat je het weet is de desbetreffende topicstarter verdwenen. Strange days indeed.quote:
Liefste topicstarter die ik op fok ontmoet hebquote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Inderdaad... En voor dat je het weet is de desbetreffende topicstarter verdwenen. Strange days indeed.
Schandálig.quote:Op maandag 3 december 2007 23:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar was ik dus niet bij, toen kende ik AM nog niet echt![]()
Iets om me voor te schamen vind ik
Ik vraag me soms af wanneer ze het eerste slechte nummer uit gaan brengen, gewoon eens voor de verandering. Al die goede nummers...het kan ook saai wordenquote:Op maandag 3 december 2007 23:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Schandálig.Maar het is wel mooi om te zien hoe ze in een zo'n korte periode veranderd zijn. Alex als verlegen schooljochie in 2005 en redelijke recht-toe-recht-aan-muziek met dito optredens. In de positieve zin. Snelle setlist van 14 nummers, uurtje spelen. Nu spelen ze soms wel 25 nummers. Ook op muzikaal gebied hebben ze een grote vooruitgang geboekt.
Het is wel grappig dat elke keer dat ik denk dat ik die bepaalde stijl nu wel genoeg gehoord heb, ze iets nieuws doen. Eerst de britpop-liedjes. Leuk en aardig. Daarna de spannende If You Were There/What If You Were Right-stijl. Toen de Matador-achtige nummers met vage geluiden en veel tempowisselingen. En net nu ze genoeg nummers op die manier hebben gemaakt komen ze met de hardere - bijna QOTSA-achtige - nummers als Sandtrap, Death Ramps, Terror Pocket.quote:Op maandag 3 december 2007 23:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wanneer ze het eerste slechte nummer uit gaan brengen, gewoon eens voor de verandering. Al die goede nummers...het kan ook saai worden
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist bij een band als Arctic Monkeys veranderd de setlist steeds dus je kunt er geen pijl optrekkenWil iemand het in spoilertags dan? Ik zit namelijk in menig band topic en heb dat nog nooit eerder gezien. Vind het echt de grootste onzin...
En ja Mardy Bum, die moeten ze echt weer een spelenMijn favoriete nummer van het eerste album
Juist omdat het altijd wisselt en je het nooit zeker weet had het een verrassing kunnen zijn dat ze nu met zo'n totaal andere setlist aankomen. De afgelopen keren wist ik precies welk nummer op welk moment zou komen, en na hoe veel nummers ze zouden stoppen. Sowieso kan ik dat aan het stemmen van de gitaar al horen. (quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, zoals ik net al zei wisselt de setlist altijd dus je weet het nooit zeker bij de monkeys. Bovendien wordt voor mij een concert er echt niet minder op omdat ik van tevoren al weet of ze Mardy Bum bijv. wel of niet gaan doenAls fan is het toch juist ook leuk om een beetje voorkennis te hebben?
Ik vind die demo versie van The Bad Thing echt zoveel beter
Je weet hoe het gaat met meets op FOK!....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh eensgezind![]()
Ik zat trouwens te denken, is het misschien leuk om een soort mini fok meet te organiseren voor het concert volgende week? Ik vind het altijd erg leuk in het monkeys topic en ben eigenlijk wel benieuwd naar de personen achter de usernamesEn ik ga natuurlijk in mijn eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |