quote:Op maandag 19 november 2007 20:58 schreef Mibos het volgende:
Ingrid en Djeez ik heb mijn mond gehouden maar ik kan het ook ergens niet. Hoe kan je nu praten over dumpen en over egoistisch zijn terwijl je kind je zo hard nodig heeft. Als ik pijn in mijn kont zou hebben en weet ik veel wat nog meer dan nog zou ik mezelf optrekken en mijn dochter gaan troosten of wat er dan ook nodig is en mijn eigen pijnlijke kont naar het tweede plekje verhuizen. Ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken.
Ik snap het wel. Maar ik voel(de) het niet zo.quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Daar moet je wel mee oppassen hoor. Ik wil ook niet aangesproken worden op wat J. zegt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Ik zeg de hele dag nee tegen de hondquote:Op maandag 19 november 2007 21:43 schreef Mibos het volgende:
Hoe vaak zeg jij nee tegen dat manneke MeNicole? Plaag je hoor!!!
Neem van mij aan dat dat de helft scheeltquote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Zo... ikkies in het hol van de leeuw. Zal schelen dat ik geen idee heb wie Djeez is, daar ga ik maar van uit.
Nee hij had echt gwoon naar gedroomd. Want normaal slaapt ie wel gewoon de hele nacht door. Maar ook omdt ie de hele tijd zei: Neej MIJN mamaquote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Vivi het volgende:
MeNicole, wat zielig zeg, voor Mika, misschien heeft ie toch een beetje verlatingsangst vanwege de scheiding?
Maar wet je zomaar ineens zonder papa is het niet eens. Kevin was de hele dag na school en als ie 's avonds thuis kwam gingen we eten, dook Kevin achter de computer en deed ik Mikael in bad en in bed. Sinds we uit elkaar zijn heeft Kevin Mikael vaker gezien en meer met hem gedaan dan dat jaar dat we wel bij elkaar woonden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef YPPY het volgende:
Dat kan best. Hij woont natuurlijk 'ineens' zonder papa. Dan is hij bij papa, maar zonder mama. Hij is vast bang dat er weer zoiets gebeurd.
Ja ik weet het niet. Tis wel een slim ventje en hij weet ok wel heel goed waar Kevin nou woont. Als we er langs fietsen gaat ie helemaal zwaaien, DAAAAG PAPAquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef YPPY het volgende:
Voor Mika is het misschien wel ineens? Hij merkt vast het verschil, hij is zo snugger.
Ah, het zit in de lucht denk ik. Anna had er rond 4 uur ook genoeg van.quote:Op woensdag 21 november 2007 05:48 schreef Sugar het volgende:
Storm vond het om 4.45 ook weer genoeg geweest voor vannacht.
Jep, we hebben hier ook een kleine nijdigaard.quote:Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.![]()
Ha, dit was vannacht ook mijn (jammerlijk mislukte) taktiek.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Zooow herkenbaar... En daarna nog kwader zijn omdat dat ding kwijt is!quote:Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.![]()
Als er iets niet mag, loopt ie boos rondjes om zijn as te brullen. Liefst gooit ie dan ook nog met iets en soms moet dat dan maar zijn geliefde speen zijn.Plukt ie dus in al zijn drift zijn speen uit zijn mondje, om het vervolgens met een ferme worp richting de grond te smashen. Héél grappig.
Hier is het teken van blijheid een ventje dat door zijn knietjes staat te buigen.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef PM-girl het volgende:
Er zijn twee soorten grommen, 1 van blijdschap/lekkerigheid en 1 van boosheid
Dat heb ik allemaal allang geprobeert. Hij vind het wel tijd om wakker te worden en dat laat ie dan wel blijken ook. Maar ach, ik neem hem als het niet te vroeg ik gewoon lekker bij me in bed. Op cb zeiden ze dat het vanzelf wel weer overgaat.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Misschien moeten we een dreumesdriftbuienclub starten?
oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |