quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Mammietje het volgende:[..]
Te licht... ja, daahaag! Je bedoelt zeker dat ie NET ff onder de gemiddelde lijn ligt?!
Mijn dochter woog met 14 maanden 8835 gram en zelfs die viel nog binnen de marge! Betwijfel of ze nu met 19 maanden al 9660 gram weegt! Maar dan is ze nog steeds niet TE licht.
Kendahl zit ook onder de gemiddelde lijn, maar hij is prima in evenwicht. Niet te dun voor zijn lengte. Hij ziet er prima uit, ik trek me weinig aan van die grafiekjes. Alleen vraag ik me wel eens af of Ken uiteindelijk net zo lang zal worden als wij zijn. Misschien later...
Kendahl wordt de laatste tijd regelmatig een paar keer wakker 's nachts. Als wij naar bed gaan, en om 04:00 uur en vanochtend heel vroeg rond een uur of 06:00. Hij lijkt dan ook hongerig. We hebben hem een paar keer melk gegeven, maar dat lijkt me niet de oplossing. Voor je het weet went hij daar aan, dat moeten we niet hebben. Is dit een fase? Hij is natuurlijk wel ontzettend aan het uitproberen, misschien hoort dit er ook bij. Soms komen we zijn kamer 's nachts binnen en dan zit hij rechtovereind met een blijde glimlach en een blik van: 'jaaaa! de dag begint!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.