abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:55:28 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54404344
MeNicole is boodschappen doen, dus zal geen nieuwe meer openen

Mijn reactie op mediation was nog:
quote:
ah ok
Ik ben idd ook een type dat niet direct een nieuwe vent over de vloer zou willen ivm kinderen. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om zo lang mogelijk je \'vrije\' weekenden te gebruiken en \'s avonds als de kinderen in bed liggen.. En pas als het echt serieus is, eens een uitstapje ofzo met kinderen erbij maken.
Maar ik zou daar geen concrete tijdslimiet aan willen hangen.. (lijkt me dat als er iets over op papier staat en je krijgt alsnog ruzie met je ex, dat ie je daar wel weer mee om de oren kan gaan slaan tzt ook al is het niet zo \'hard\' bedoeld ten tijde van het opstellen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54404372
arrrgghh mag ik weer ff mijn gal spuien over Casema.....

Enige tijd geleden had ik al een berichtje geplaast over Film 1/Sport 1 en dat ze nog steeds geld incasseerden. Toen werd gezegd dat alles stopgezet was (ik had het al lang stopgezet en ook schiftelijk een bevestiging gehad) en dat ik het ab.geld gerestitueerd zou krijgen.
Tot mijn grote ergernis hebben ze weer abonnementgeld geincasseerd voor Sport 1/Film 1. Mailtje gestuurd hierover. Krijg ik antwoord met de mededeling dat het per 31 november 2007 stopgezet is. 31 november bestaat niet en volgens mij had ik het al veel eerder stopgezet. Daarnaast heb ik nog geen restitutie gehad..
Hang nu weer met ze aan de telefoon...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54404539
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Het gaat vooral om de toekomst. Als je allebei een nieuwe relatie krijgt. Hoelang ga je wachten totdat je kind je nieuwe vriend leert kennen. Doe je dat meteen of wacht je een jaar zodat je zeker weet dat het goed zit. Hoe mag je kind jou nieuwe vriend gaan noemen? Papa + naam of alleen naam. Speelgoed die ze met sinterklaas of kerst of verjaardagen krijgen, blijft dat bij de persoon waarvan ze het krijgen of mogen ze zelf weten waaar ze het mee naar toe nemen. Dat zijn zo ff een paar dingen de me in de gedachten schieten.

Zoals die dingen met nieuwe relaties enzo is beter dat dat nu allemaal op papier staat. Als je eenmaal verleifd bent denk je daar niet meer helemaal helder over na. En zo waren er nog een paar. Maar die zijn me even ontschoten.
dat zijn idd dingen waar je niet bij nadenkt op dat moment en mooi dat hun dat wel doen, maar idd wat E.T. zegt vind ik het raar als je zelf niet kan/mag bepalen wanneer je je vriend/vriendin introduceert of wanneer je gaat trouwen, liefde is nl niet vast te leggen en je gevoel ook niet (vind ik dan )
maar idd zoals verjaardagen, speelgoed e.d. is wel goed om er nu al bij stil te staan zodat er straks geen woorden komen omdat er bij jou iets kapot gegaan is wat de kleine van zijn vader gehad heeft gekregen

En toen was het bankje dicht en waren er al meer antwoorden
Wat E.T. zegt idd.
Rick kwam als Djen er niet was of al ze allang en breed op bed lag, toen we "zeker" waren dat we deze relatie voor lange tijd aangingen heb ik ze aan elkaar voorgesteld. Maar er kunnen altijd dingen gebeuren waardoor een relatie ineens eindigt zonder dat je daar zelf de hand in hebt en daarna kan je weer een nieuwe relatie krijgen.
pi_54404587
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Vicky het volgende:
arrrgghh mag ik weer ff mijn gal spuien over Casema.....

Enige tijd geleden had ik al een berichtje geplaast over Film 1/Sport 1 en dat ze nog steeds geld incasseerden. Toen werd gezegd dat alles stopgezet was (ik had het al lang stopgezet en ook schiftelijk een bevestiging gehad) en dat ik het ab.geld gerestitueerd zou krijgen.
Tot mijn grote ergernis hebben ze weer abonnementgeld geincasseerd voor Sport 1/Film 1. Mailtje gestuurd hierover. Krijg ik antwoord met de mededeling dat het per 31 november 2007 stopgezet is. 31 november bestaat niet en volgens mij had ik het al veel eerder stopgezet. Daarnaast heb ik nog geen restitutie gehad..
Hang nu weer met ze aan de telefoon...
dat is prut! en een datum die niet eens bestaat het word steeds gekker bij hun. Ik duim voor je dat het goedkomt!
pi_54404588
Vicky dat schiet ook niet erg op he...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54404760
Nou ik ben er soort van uit...
Enige tijd geleden hadden we een aanbieding van 2 maanden gratis Film 1/Sport 1, dat zat bij de decoder. Heb destidjs met Casema gebeld om te vragen hoe ik op moest zeggen. Nou zeiden ze, dat moet schriftelijk en mocht ik niet reageren, dan zou het gewoon doorlopen maar kon ik wel opzeggen wanneer ik wilde. Ik was net iets te laat om de 2 maanden op te zeggen maar ik had netjes een briefje gestuurd want ik kon opzeggen wanneer ik wilde, zeiden ze. Bevestiging gekregen van mijn opzegging.
Nu blijkt dus dat ik het ook telefonisch op had kunnen zeggen, maar mij werd destijds verteld dat het alleen schriftelijk kon. Daarnaast bleek ik nu dus aan een jaarcontract vast te zitten. Maar omdat ze toegeven dat ze verkeerde informatie gegeven hebben zijn ze coulant en wordt het per 30 november stopgezet. Of ik abonnementsgeld terug krijg is nog de vraag, die kwestie ligt bij de incasso.
"Dus u moet nog gewoon even geduld hebben mevrouw B." zei de meneer aan de telefoon..

ben benieuwd....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54404846
Ja, tuurlijk mag je opzeggen wanneer je wil, maar we vergeten even voor de gein te vermelden dat je er een jaar aan vast zit. U mag dan best in november opzeggen, maar u zit dan nog wel het rest van de termijn aan ons abonnement vast. Maar dat zeggen we er dus maar even niet bij.

Ik ken dat soort bedrijven maar al te goed
pi_54404995
wat een gedoe en dat alleen maar omdat je het bij de decoder kreeg. Fijn dat het iig geregld is, maar klote dat je je geld kwijt ben waarschijnlijk.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:36:50 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54405277
ik heb fantoompijn in mijn teennagel na Yppy d'r verhaal...

en wat een gedoe bij Casema zeg. Hopelijk zie je ook nog wat geld terug..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:39:43 #10
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54405354
lekker coulant zeg...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54405358
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:

ik heb fantoompijn in mijn teennagel na Yppy d'r verhaal...
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren! . En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.

*ril*

Ik doe vanavond wel of ik slaap als ze thuiskomt denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:41:13 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54405394
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:43:41 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54405453
quote:

[..]

Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren! . En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.

*ril*

Jullie hebben een bijzondere band samen. Arme vent!

(Yppy, viespeuk!!! Mag ik een foto zien?)
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:45:40 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54405511
YPPY wat een gruwelijk verhaal
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:46:42 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54405537
quote:

[..]

*ril*

ieuw
heb een zoon met een voetbalblessure-teen (groeispurtje gemist, te kleine schoenen ) en daar werd ik al niet goed van. Maar ja ik moest wel... biotex weken, kijken, voelen... arm kind...
maar da's nog niks vergeleken met hoe ik dit voor me zie (en ik voel het dus serieus in mijn teen hč )Welterusten maar vast
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54405541
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Jullie hebben een bijzondere band samen. Arme vent!
Ik chargeer. Een beetje. He.
quote:

(Yppy, viespeuk!!! Mag ik een foto zien?)
. Don't!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54405896
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:55 schreef E.T. het volgende:
MeNicole is boodschappen doen, dus zal geen nieuwe meer openen
Hehe oeps. Niet gezien.

Maar ik hoef ook Yppy der teen niet te zine hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54407251
tenenverhalen

Jessie, 28 kilo, dat vind ik echt een hele knappe prestatie!
Saartje
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:17:43 #19
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54407462
Tenenverhalen , scheidingsverhalen , peuters van 3 met een eigen willetje dubbel

Jessie, gij slanke godin!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54407697
MeNicole, liefde laat zich niet binden aan tijd. Je kan zo maar iemand tegen komen die je hart sneller laat slaan en you never know misschien is dat wel THE ONE. De prins op het witte paard, het ijzeren ros. You name it. Ik zou daar niks over vast leggen op papier. Maar ik zou persoonlijk wel eerst een aantal keer met die persoon afspreken/daten alvorens iemand aan mijn kind voor te stellen. Ik zou eerst willen weten hoe het tussen mij en die persoon gaat en als het klikt en de liefde bloeit op ipv verdorren dan kan je dus er voor kiezen om die persoon uit te nodigen om een keer wat leuks te gaan doen met je kind, in een voor je kind vertrouwde omgeving. Zoals de speeltuin of kinderboerderij. Als het klikt kan je daarna nog een keer die persoon uit nodigen bij je thuis, kijken hoe je kind reageert als het thuis is.

En echt waar de andere dingen wijzen zich ook zoals speelgoed gekregen bij verjaardagen of wat dan ook. Mijn man heeft een zoon van inmiddels 7 die wij helaas veels te weinig zien. De cadeautjes die hij kreeg bij ons voor oa zijn verjaardag of de sinterklaas hebben wij hier gehouden. Hij had hier geen speelgoed en wat is er nou leuker dan je eigen speelgoed hebben als je bij je vader bent. Wat wij wel deden waren de kleren die hij kreeg mee geven aan hem want omdat we hem zeer zelden zien groeit hij er veels te snel uit.

Anyway, je kan het beste op papier zetten wat er is afgesproken omtrent de omgang, allimentatie etc maar de dingen zoals liefde, gekregen speelgoed etc wijst zich allemaal van zelf.
pi_54407924
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:

Anyway, je kan het beste op papier zetten wat er is afgesproken omtrent de omgang, allimentatie etc maar de dingen zoals liefde, gekregen speelgoed etc wijst zich allemaal van zelf.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.
Kijk jullie hebben ook gezged. Speelgoed blijft hier. Tis toch zijn speelgoed. Als ie dat mee wil nemen naar zijn moeder moet ie dat toch zelf weten. Of ie nu bij jullie wel of geen speelgoed heeft. Iedereen kijkt daar anders tegenaan. En daarom is het goed om nu dat soort dingen te bespreken voordat het er op aan kotm en je er ruzie overkrijgt.

En met de nieuwe relatie dat staat ook niet op papier. Maar ik vind het wel een fijn idee dat we daar nu over nagedacht hebben. En ik zeg ook niet dat het werkelijk een jaar moet duren maar dat er niet meteen iemand mee genomen word.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54408500
Gewoon even een teeveepee .
Fake it till you make it...
pi_54408657
Ik vind het wel een goed idee als er iemand is die je wijst op dat soort dingen. Zodat je er over kan nadenken en spreken voor het speelt. Of en hoe je het dan op papier zet is een tweede, maar iemand die de klappen van de zweep kent en je geheel onpartijdig raad kan geven... prima plan!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 november 2007 @ 17:11:52 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54408663
t lijkt me niet makkelijk om uit elkaar te gaan en alles goed te regelen. Dan kun je beter bevriend uit elkaar gaan als met strijd ondereen, dan is t helemaal niets meer. en kan iedere scheet verkeerd opgevat worden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54409607
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:40 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.
Kijk jullie hebben ook gezged. Speelgoed blijft hier. Tis toch zijn speelgoed. Als ie dat mee wil nemen naar zijn moeder moet ie dat toch zelf weten. Of ie nu bij jullie wel of geen speelgoed heeft. Iedereen kijkt daar anders tegenaan. En daarom is het goed om nu dat soort dingen te bespreken voordat het er op aan kotm en je er ruzie overkrijgt.

En met de nieuwe relatie dat staat ook niet op papier. Maar ik vind het wel een fijn idee dat we daar nu over nagedacht hebben. En ik zeg ook niet dat het werkelijk een jaar moet duren maar dat er niet meteen iemand mee genomen word.
Denk dat er ook een hoop afhangt van hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan Mijn man en zijn ex zijn alles behalve vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Zijn ex heeft bijv zijn spullen over het balkon gegooid na een ruzie. En ondanks alle pogingen van mijn man om voor zijn zoon alles zo goed mogelijk te regelen is dat mislukt en mag hij zijn zoon zien wanneer het haar goed dunkt. Dus ja speelgoed gekregen van ons of bijv mijn ouders blijft hier omdat hij hier dan ook kan spelen. Ik snap het heus wel dat je alles zo goed mogelijk wil regelen om ruzie tussen ouders te voorkomen maar soms zijn er gewoon dingen die je niet van te voren kan zien aankomen/bepalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')