quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
in rotterdam hebben ze het vast op dvd
Ik kan me ook nog wel een wedstrijd van Ajax herinneren dat er geen enkele Nederlander in stond. Volgens mij was dat een utrecht-uit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en had allang ingevoerd moeten worden. Ajax heeft ook wel eens buitenlanders, maar waar PSV en Roda soms mee op het veld komen.
9 zuid amerikanen, 1 Deen en 1 Nederlander, en maar "BOEREN, BOEREN!" roepen.. kan toch niet??
Even off topic, maar vergeet jij niet iets?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben ze een flinke trauma aan overgehouden ja![]()
Dan worden spelers alleen maar jonger gekocht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:56 schreef Houniet het volgende:
hmm dat zou alles drastisch gaan veranderen
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Even off topic, maar vergeet jij niet iets?
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
Dankequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:18 schreef Silenus het volgende:
Op ultrasuid.nl kun je de samenvatting van vorig jaar nog eens downloaden en bekijken.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64
Gewoon even geduld hebben dus. Ik kom mijn afspraak wel na![]()
Of hier.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:18 schreef Silenus het volgende:
Op ultrasuid.nl kun je de samenvatting van vorig jaar nog eens downloaden en bekijken.
Ok primaquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64
Gewoon even geduld hebben dus. Ik kom mijn afspraak wel na![]()
Die 6+5 regel is niet boeiend. De beste clubs kopen gewoon de beste 6 binnenlandse spelers die ze kunnen vinden, met 5 dikbetaalde beste voetballers van de wereld. Ze moeten qua salaris voor die laatste groep, en qua transferprijs voor de eerste gewoon even dieper in de buidel tasten. Bovendien wordt het niveauverschil tussen de top van elke competitie en de ploegen daaronder veel groter, je krijgt het Bayern Munchen / Olympique Lyon effect.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Wooldoor het volgende:
Als Blatter die regel erdoor gaat trappen moeten we een standbeeld van hem maken, we zouden echt zomaar weer bij de europese top 16 kunnen belanden.
Klopt, maar dat staat er niet bij. Dus dan kapen al die topclubs nog steeds de Theo Walcotts & co weg bij de mindere clubs. Bovendien gaat het om de basisplaatsen geloof ik, niet om de gehele selectie. Dus de jonge buitenlandse talenten kunnen nog steeds vrolijk gekocht worden voor de bank/tribune/2e elftal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet als je erbij betrekt dat er X zelf opgeleid moeten zijn.
Wat de keuze dus makkelijker maakt om nog een tijdje in Nederland proberen uit te blinken zodat ze alsnog naar een europese topclub kunnen, of gewoon in Nederland te blijven voetballen wat onze competitie dus sterker maakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
De enigen waar dit jammer voor is, dat zijn de Gio's, Babels, Kuyt's, aangezien die niet meer makkelijk bij absolute topclubs terecht komen, maar als 'topspelers' bij de Europese subtop.
quote:Steau Boekarest-spelers Dorin Goian en Nicolae Dicã vertrekken vrijwel zeker naar Ajax. Volgens Voetbalzone maken beide spelers in de winterstop of anders vrijwel zeker aan het einde van het seizoen de overstap naar Amsterdam. Goian (26) moet bij Ajax de nieuwe defensieve rots in de branding gaan vormen, terwijl Dicã (27) de vacature op de positie achter de spits moet gaan invullen.
Beide spelers zouden al maandenlang in de belangstelling van diverse topclubs staan. Dat ook Ajax interesse toont wordt door beide als een eer gezien. Eerder was er interesse vanuit Duitsland, Portugal en Spanje. Ajax zou echter de voorkeur genieten. Het duel met Otelul Garati afgelopen weekeinde werd door diverse buitenlandse delegaties bekeken.
Een overgang van het duo zou echter een probleem kunnen worden als voorzitter Gigi Becali in de weg gaat liggen. De preses wil zijn team het liefst bijelkaar houden en zal vermoedelijk een flinke afkoopsom eisen. Beide spelers zouden echter graag hun loopbaan in het buitenland willen voortzetten, waarbij Ajax de absolute voorkeur zou krijgen.
Wat fucking vet!!!! Kippevel, zo spannend zondag!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of hier.
http://vod.mediafarm.versatel.nl/talpa/feyenoord_ajax_221006.wmv
http://vod.mediafarm.versatel.nl/talpa/ajax_feyenoord_040207.wmv
Otelulquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme blunder ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |