Nja.. zal het iemand verbazen? Ik zou niet weten wanneer je hem zou moeten brengen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Zou wel cult zijn als ie aan het einde van her seizoen nog op 0 staat![]()
quote:
Een jood die over de rug van andere joden ''veel'' geld wilt verdienen is ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze roepen Joden op om mede-Joden te verraden, NSB-praktijken! Maar goed, aan de andere kant goed dat er wat aan gedaan wordt. Men moet de omwisselbiljetten persoonsgebonden maken, is het gezeik zo over!
bij een gelijke stand of een achterstand in het laatste kwartier!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja.. zal het iemand verbazen? Ik zou niet weten wanneer je hem zou moeten brengen..
Hij is niet snel.. dus de aanvoer moet vanaf de vleugels komen.. dat houdt in dat je dus of KJH opoffert.. of er een middenvelder voor laat vertrekken..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
bij een gelijke stand of een achterstand in het laatste kwartier!
Ik betwijfel of hij dan het verschil kan maken. Wat ik tot nu toe van hem heb gezien (in het Ajax shirt) was niet indrukwekkend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
bij een gelijke stand of een achterstand in het laatste kwartier!
Is niet gek voor iemand zonder wedstrijdritmequote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij dan het verschil kan maken. Wat ik tot nu toe van hem heb gezien (in het Ajax shirt) was niet indrukwekkend.
Een verdediger eruit voor El Tanquequote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hij is niet snel.. dus de aanvoer moet vanaf de vleugels komen.. dat houdt in dat je dus of KJH opoffert.. of er een middenvelder voor laat vertrekken..
Ik zie dat niet zo 1-2-3 gebeuren..
Niks verraden. Die 'Joden' die hun kaartje voor een belachelijk bedrag direct verkopen is van hetzelfde gajes als de boeren in WOII die voor dure sieraden een paar boterhammen 'verkochten'. Om de vergelijking naar de oorlog maar eens te trekken.quote:
quote:Stam neemt 25 november afscheid
Amsterdam, 06 nov 2007
Jaap Stam neemt zondag 25 november afscheid van het Ajax-publiek. De voormalige aanvoerder wordt voor aanvang van het duel Ajax – Vitesse gehuldigd door de club en beide supportersverenigingen.
Stam maakte vorige week bekend zijn carrière als profvoetballer te beëindigen. De ijzersterke verdediger speelde anderhalf jaar in Amsterdamse dienst. Met Ajax veroverde hij twee maal de Johan Cruijff Schaal en de KNVB Beker. ,,We zijn trots dat Jaap hier heeft gespeeld", zei technisch directeur Martin van Geel tijdens de persconferentie waar het afscheid bekend werd gemaakt. ,,We laten hem met lede ogen vertrekken. Jaap is niet alleen een fantastische voetballer, maar ook een fantastisch mens."
hmm..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verdediger eruit voor El Tanque
VOOR de wedstrijd? hmm.. dat betekend weer betijds in het stadion dusquote:
Juist! Ik word echt ziek van die lui die over andersmans rug even 150 euro willen cashen. Van mij mag je dat soort lui best straffen, alleen vind ik een SV niet de juiste straf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niks verraden. Die 'Joden' die hun kaartje voor een belachelijk bedrag direct verkopen is van hetzelfde gajes als de boeren in WOII die voor dure sieraden een paar boterhammen 'verkochten'. Om de vergelijking naar de oorlog maar eens te trekken.
Je koopt een kaartje en je gaat naar de wedstrijd of niet. Diegenen die om 10.05 u hun kaartje op MP zetten voor 100+ euro een stadionverbod, dát zijn de matennaaiers, zij verraden hun eigen supporters.
Vraag en aanbod. Als iemand mij voor een willekeurige wedstrijd 100 euro voor een kaartje wilt geven en ik heb er zelf maar 25 voor betaald, prima. Degenen die bieden op die kaarten zijn net zo fout.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niks verraden. Die 'Joden' die hun kaartje voor een belachelijk bedrag direct verkopen is van hetzelfde gajes als de boeren in WOII die voor dure sieraden een paar boterhammen 'verkochten'. Om de vergelijking naar de oorlog maar eens te trekken.
Je koopt een kaartje en je gaat naar de wedstrijd of niet. Diegenen die om 10.05 u hun kaartje op MP zetten voor 100+ euro een stadionverbod, dát zijn de matennaaiers, zij verraden hun eigen supporters.
Tis toch verboden om ze met winst door te verkopen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vraag en aanbod. Als iemand mij voor een willekeurige wedstrijd 100 euro voor een kaartje wilt geven en ik heb er zelf maar 25 voor betaald, prima. Degenen die bieden op die kaarten zijn net zo fout.
NSB praktijken dit
Klopt, maar hij is ook duidelijk over the hill.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is niet gek voor iemand zonder wedstrijdritme
quote:
Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn gelukquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zou wat zijn als Urzaiz de winnende scoort.
Dan neem ik de rest van het seizoen een avatar van hem.
Als iemand op je afstaat met de vraag of ie voor 100 euro je kaartje over mag nemen, dan moet je inderdaad zelf weten of je dat doet of niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vraag en aanbod. Als iemand mij voor een willekeurige wedstrijd 100 euro voor een kaartje wilt geven en ik heb er zelf maar 25 voor betaald, prima. Degenen die bieden op die kaarten zijn net zo fout.
NSB praktijken dit
Wie zegt dat? Heb je hem wel eens de volle 100% zien spelen? Beetje voorbarige conclusie..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:47 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is ook duidelijk over the hill.
Als Urzaiz de winnende maakt krijgt Houniet 15 bier van me op 17-11quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zou wat zijn als Urzaiz de winnende scoort.
Dan neem ik de rest van het seizoen een avatar van hem.
Denk Suarez idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef F1Bas het volgende:
Wie gaat er in de spits bij een blessure van KJ? Suarez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |