abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54422696
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/IbrahimAfellay.htm

Het valt nog wel mee, maar we moeten er sowieso niet teveel voor gaan betalen, want het blijft een redelijk risico. Heeft iemand een idee wat die twee Mocro's van PSV moeten kosten?
Als Ajax één van die twee wil vastleggen zullen ze een aardige bom duiten moeten betalen, vermoed ik. PSV zal sowieso spekkoper willen zijn.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  woensdag 7 november 2007 @ 09:18:02 #272
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54422715
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
PSV nam Kenneth Perez over, nu wij één van die twee Mocro's. Lijkt me een eerlijke deal!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54422793
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:16 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Als Ajax één van die twee wil vastleggen zullen ze een aardige bom duiten moeten betalen, vermoed ik. PSV zal sowieso spekkoper willen zijn.
Je zou denken van wel ja, maar voor Aissati is er in het buitenland volgens mij geen interesse en die jongen heeft maar een contract voor 2009 en zit nu wekelijks op de bank bij psv. Affelay zal wel een stukkie duurder zijn. De vraag is alleen of psv zijn spelers laat gaan naar een concurent.

Een van deze 2 psv spelers kopen en begin volgend seizoen ook Defour erbij.
pi_54422802
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:03 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er dan precies mis is met die Braziliaan, en of ze nog naar andere spelers hebben gekeken daar.
Van wat ik heb gelezen is die Caio helemaal geen type om de opvolger voor Sneijder te zijn. Het is niet meer dan een rechtshalf.
  woensdag 7 november 2007 @ 09:25:18 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54422825
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als ze bij Ajax meer kunnen verdienen, meer gewaardeerd worden, meer respect krijgen en mee kunnen spelen om de landstitel, waarom zou je dan bij PSV willen blijven?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54422848
Afellay
pi_54422886
vvv uit in duitsland Stadion is dan nog minder gevuld dan een gemiddelde 1/4e finale beker bij Ajax.
  woensdag 7 november 2007 @ 09:32:03 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54422945
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:28 schreef Apfel. het volgende:
vvv uit in duitsland Stadion is dan nog minder gevuld dan een gemiddelde 1/4e finale beker bij Ajax.
Nee, man. Alle fans van Ajax die in Limburg wonen krijgen eindelijk de kans om ze dichtbij aan het werk te zien, denk dus dat er best weleens wat kaarten verkocht kunnen worden!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54422976
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man. Alle fans van Ajax die in Limburg wonen krijgen eindelijk de kans om ze dichtbij aan het werk te zien, denk dus dat er best weleens wat kaarten verkocht kunnen worden!
gastoeters mee, en hup gaan met die banaan... ..

Hoever rijden van amsterdam is dat stadion eigenlijk
pi_54422997
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:41 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vanwege de grootte?
Ja. Weet niet precies wat het beleid van de KNVB hierin is, maar echt fan zijn ze volgens mij niet van grote staanvakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door zjroentje op 07-11-2007 09:42:03 ]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54423013
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:33 schreef Apfel. het volgende:

Vanaf Venlo is het een dikke 20 min. Als het Gladbach wordt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 7 november 2007 @ 09:40:08 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54423069
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:33 schreef Apfel. het volgende:

[..]

gastoeters mee, en hup gaan met die banaan... ..

Afstand 260,4 km.
Reisduur 02:37
  woensdag 7 november 2007 @ 09:51:02 #283
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_54423252
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Afstand 260,4 km.
Reisduur 02:37
Dat is te doen....

Ik heb een lease auto....nu nog een kaartje....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 7 november 2007 @ 09:55:00 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54423314
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Dat is te doen....

Ik heb een lease auto....nu nog een kaartje....
Zoals gezegd, in de neutrale VVV-vakken zullen genoeg kaarten beschikbaar zijn. Uitvak denk ik dat niet mogelijk is, als je niet in bezit bent van een uitkaart. Zelf wil ik wel gaan, maar als het een combi wordt, dan maar niet in het uitvak.
pi_54423813
Bah waarom is het nog geen zondag.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54423836
Omdat het eerst zaterdag moet worden voor I love techno dan zondag Ajax, gaat een goed weekend worden
  woensdag 7 november 2007 @ 10:31:00 #287
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_54423923
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals gezegd, in de neutrale VVV-vakken zullen genoeg kaarten beschikbaar zijn. Uitvak denk ik dat niet mogelijk is, als je niet in bezit bent van een uitkaart. Zelf wil ik wel gaan, maar als het een combi wordt, dan maar niet in het uitvak.
Maar ik heb een uitkaart ook....alleen niet zo'n zin in een combi...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_54423987
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als ze bij Ajax meer kunnen verdienen, meer gewaardeerd worden, meer respect krijgen en mee kunnen spelen om de landstitel, waarom zou je dan bij PSV willen blijven?
Ajax koude club jeweettoch
pi_54424005
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Koster warme vent, jeweetz.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54424017
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het zijn mocro's die boeit dat niet, jeweet toch
pi_54424406
quote:
Feyenoord en Ajax doen oproep aan supporters
07-11-07

In een gezamenlijke oproep op hun eigen websites hebben Ajax en feyenoord vandaag de eigen aanhang verzocht zondag in de onderlinge confrontatie zich te onthouden van kwetsende en beledigende spreekkoren. "Er zijn grenzen aan wat wij toelaatbaar achten", meldden beide directies in een verklaring. "Gezonde rivaliteit is mooi en hoort bij deze klassieker. Supporters kunnen hun club op allerlei manieren positief steunen en hun stem laten gelden. Maar verwijzingen naar bijvoorbeeld de jodenvervolging of het bombardement op Rotterdam kunnen en willen we niet tolereren."

AjaxF-side.NL
De besturen van Ajax en Feyenoord willen de supporters er nadrukkelijk op wijzen dat wanneer zij zich, ondanks dit verzoek, schuldig maken aan kwetsende spreekkoren, de beslissing kan worden genomen om de voetbaltopper de komende vijf jaar zonder bezoekende fans te laten plaatsvinden.

Camera's
Feyenoord zet bij de Klassieker extra camera’s in en daarnaast zetten beide clubs extra stewards in. Feyenoord en Ajax willen daarmee aanstichters van spreekkoren die niet door de beugel kunnen traceren. ,,Zo’n spreekkoor begint ergens. We gaan er vanuit nu de middelen te hebben om de aanstichters eruit te pikken en achteraf aan te pakken. We schuwen dan ook niet om hier gebruik van te maken."
pi_54424694
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kunt lachen vriend.. maar als ze ergens een goed excuus vinden kunnen we het schudden voor de komende 5 jaar en dan is de "klassieker" niets anders dan een gewone competitiewedstrijd..
  woensdag 7 november 2007 @ 11:14:47 #293
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54424781
Zou Perez ze al hebben uitgescholden?
Jawel, je keek.
pi_54424899
Ik vind Salcido ook wel een goeie voor Ajax.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54425122
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik zedg ff op de grond liggen beginnen met zingen en als iedereen zingt weer opstaan. Soort van verstoppertje.. HEHE.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54425273
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Kunt lachen vriend.. maar als ze ergens een goed excuus vinden kunnen we het schudden voor de komende 5 jaar en dan is de "klassieker" niets anders dan een gewone competitiewedstrijd..
Ja dat snap ik, lach ook niet daarom. Vind 't gewoon lachwekkend dat het 5 jaar geen feyenoord-uit kan worden door iets verkeerds te zingen . Ze zoeken tegenwoordig alles om de supporters dwars te zitten. Iedereen (zelfs kneus Kesler) weet dat feyenoord - Ajax beladen is, binnen en buiten het veld, al jarenlang. Dat zal je ook altijd zo houden dus ze moeten niet zo tof gaan lopen doen door nu weer zo'n vrederegel in te stellen.
  woensdag 7 november 2007 @ 11:41:28 #297
52871 Blight
Supersized.
pi_54425398
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54425439
Boeiend. Mensen die trieste dingen zingen over kankerjoden en gas of Rotterdam en bommen mogen van mij best 5 jaar het stadion niet meer in. Moedig gewoon je eigen club aan (door zang) of zing ludieke liedjes over de tegenstander (zoals ze in Engeland geweldig kunnen doen), maar niet dat trieste gescheld en gekanker op elkaar enzo.
pi_54425487
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54425577
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef Fides het volgende:
Boeiend. Mensen die trieste dingen zingen over kankerjoden en gas of Rotterdam en bommen mogen van mij best 5 jaar het stadion niet meer in. Moedig gewoon je eigen club aan (door zang) of zing ludieke liedjes over de tegenstander (zoals ze in Engeland geweldig kunnen doen), maar niet dat trieste gescheld en gekanker op elkaar enzo.
Mee eens, gewoon normaal doen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')