Witte Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kerst is toch juist een tijd om lekker bij te komen hahaha
Dus er moet juist alcohol in, en lekker koekjes, en ships ..![]()
die kan je toch gooien ? alleen is het dan geen wurgen meer natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das lastig, we hebben hier 2 draadloze headsets![]()
(die hebben we pas sinds deze week, had ik het toch vorige week moeten doen!)
Sneeuw in het kerstpakketquote:
nou als dat zou kunnen, teken ik er voor. wel echte sneeuw natuurlijk, en niet in zon busquote:
Dat behoort tot een van de vormen wraak jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha spugenis dat je vorm van wraak wegens dat heien ?
ik heb eindelijk s wat minder te doen, was een gekkenhuis. en we kwamen erachter dat we last vna muizen hebbben hier. er zat er vannochtend eentje in de soepautomaat
Geprobeerd, maar dat wurden ging niet hahahquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan je toch gooien ? alleen is het dan geen wurgen meer natuurlijk
Mja, dat wel..quote:Op woensdag 7 november 2007 07:02 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge. zo we zijn er weer. weer een dag eerder bij het weekend.
... en niks te doenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:13 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen,
weer een nieuwe dag... [afbeelding]
echt he .. sommige mensen hebben echt een communicatie probleem ofzo ..quote:Op woensdag 7 november 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit droxz, anders wordt het een lange dag.
Tja voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk. Hiero overleggen ze ook vrij weinig met elkaar..vooral met stagiaires.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
echt he .. sommige mensen hebben echt een communicatie probleem ofzo ..
zo moeilijk is overleggen toch niet? ...![]()
Nee joh..iedereen is druk bezigquote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik schrik zeker weer iedereen af hier? .. Joehoe? .... iemand? .... *echo*
Ja, dat is wel druk bezig zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Seventees het volgende:
Als je facturen in de map doen druk bezig zijn noemt, dan ben ik inderdaad druk bezig
beter in de map doen dan betalen hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Seventees het volgende:
Als je facturen in de map doen druk bezig zijn noemt, dan ben ik inderdaad druk bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |