abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54601355
Darwin award!

Wel lullig voor die gozer though.
pi_54601466
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Logician het volgende:
Een goede vriend van mij had toen hij 20 was ook een (ex-)vriendinnetje dat met zelfmoord aan het dreigen
was, hij had ook zoiets van je doet maar... aandachttrekkerij etc...

Helaas voor hem is hij van een heel koude kermis thuisgekomen toen een dag later de politie voor zijn deur stond met een afscheidsbrief waar zijn naam en adres in stonden. Hij mocht mee naar het bureau en volkomen in shock gaan uitleggen dat hij niet schuldig was aan de reden van haar zelfmoord. Hij is er een behoorlijke tijd erg van in de war geweest voor hij zijn leven weer normaal kon oppakken.

Het is zo vanzelfsprekend om te zeggen dat iemand dit alleen zegt om aandacht te trekken en het toch niet doet.
Tot iemand echt voor een trein springt...

ja, en dus?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 14 november 2007 @ 14:50:40 #104
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_54601498
quote:
Een goede vriend van mij had toen hij 20 was ook een (ex-)vriendinnetje dat met zelfmoord aan het dreigen

Helaas voor hem is hij van een heel koude kermis thuisgekomen toen een dag later de politie voor zijn deur stond met een afscheidsbrief waar zijn naam en adres in stonden. Hij mocht mee naar het bureau en volkomen in shock gaan uitleggen dat hij niet schuldig was aan de reden van haar zelfmoord. Hij is er een behoorlijke tijd erg van in de war geweest voor hij zijn leven weer normaal kon oppakken.

Het is zo vanzelfsprekend om te zeggen dat iemand dit alleen zegt om aandacht te trekken en het toch niet doet.
Dus hij moest aan de politie gaan uitleggen dat hij niet verantwoordelijk was voor haar
daden? Als iemand zelfmoord pleegt omdat je het hebt uitgemaakt, is dat dan jouw
verantwoordelijkheid?

Natuurlijk is t enorm klote en zal het voor de rest van je leven aan je geweten
knagen... Maar wat moet je dan doen? Ja kom maar hier schatje, t is weer goed, als
je maar niet meer dreigt zelfmoord te gaan plegen zal ik voor de rest van je leven
bij je blijven?

Ik vind dat TS eerlijk gezegd genoeg gedaan heeft... Ook weten haar ouders van haar
dreigementen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_54601536
quote:

Eerst zien dan geloven,
Dat soort instabiele mensen zijn toch al niet te redden,. en tsja kut dat ze jou als reden gebruiken. shit happens.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Is dat alsnog de keus van die persoon geweest om voor de trein te springen. Hard of niet... het is gewoon de waarheid, ook al ziet die persoon het niet zo. Daar doen emoties dan weinig aan af...
pi_54601558
Klopt, je kan je ook niet laten chanteren, maar het is dus niet altijd BS.

En de politie wou idd alles weten, geen idee waarom maar hij heeft er een flinke lel van mee gekregen destijds...
pi_54601602
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Logician het volgende:
Klopt, je kan je ook niet laten chanteren, maar het is dus niet altijd BS.

En de politie wou idd alles weten, geen idee waarom maar hij heeft er een flinke lel van mee gekregen destijds...
Tsja.. om daar nou serieus rekening mee te houden vindt ik ook weer niet iets dat je automatisch doet,

Maar ze kunnen je moeilijk gaan vervolgen omdat je een verkering uitgemaakt hebt toch?
pi_54601839
Ze hebben hem ook niet vervolgt, maar ze hebben hem bijv. niet de kans gegeven om eerst even van de shock bij te komen... Direct ".... is dood" en "komt u maar even mee" en toen is hij ook direct verhoort...

En ik vind ook niet dat je daar altijd rekening mee dient te houden, maar ik denk dat je ook niet met 100% zekerheid moet gaan staan roepen onzin ze springt toch niet, uit eigen ervaring weet ik dus dat het soms ook wel gebeurd... ...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2007 15:05:02 ]
pi_54602027
op zich snap ik dat ze wat vragen hebben,.. maar wel nep dat ze die niet gewoon bij hem thuis stellen.
het is indd niet niks als je ex zich voor een trein gooid omdat je een punt achter je relatie zet.
ook al maak je het uit, er zit toch gevoel bij.
Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Logician het volgende:
Ze hebben hem ook niet vervolgt, maar ze hebben hem bijv. niet de kans gegeven om eerst even van de shock bij te komen... Direct ".... is dood" en "komt u maar even mee" en toen is hij ook direct verhoort...

En ik vind ook niet dat je daar altijd rekening mee dient te houden, maar ik denk dat je ook niet met 100% zekerheid moet gaan staan roepen onzin ze springt toch niet, uit eigen ervaring weet ik dus dat het soms ook wel gebeurd... ...
Al springt ze wel. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar daden. Dat ze die verantwoordelijkheid op je vriend heeft proberen af te schuiven, alleen maar omdat hij niet naar haar pijpen wilde dansen, is imho de walgelijkste vorm van chantage die er is.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54602932
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

Al springt ze wel. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar daden. Dat ze die verantwoordelijkheid op je vriend heeft proberen af te schuiven, alleen maar omdat hij niet naar haar pijpen wilde dansen, is imho de walgelijkste vorm van chantage die er is.
chanteren als je dood bent is wat moeilijk
Op woensdag 14 november 2007 15:45 schreef het.ismij het volgende:

[..]

chanteren als je dood bent is wat moeilijk
Nee, chanteren door jezelf te doden als iemand je niet terugneemt. Emotionele chantage dus.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54603029
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee, chanteren door jezelf te doden als iemand je niet terugneemt. Emotionele chantage dus.
het dreigen met dus ja
Als je daarin trapt heb je ook geen ruggegraad.
Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

het dreigen met dus ja
Als je daarin trapt heb je ook geen ruggegraad.
Als je van een flat afspringt ook niet meer
pi_54603110
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:49 schreef Seneca het volgende:

[..]

Als je van een flat afspringt ook niet meer
jawel hoor, misschien ietswat beschadigd, maa rnog wel aanwezig.
Maar ff serieus, welke idioot trapt daar nou in?
Kijk dat je emotioneel wordt en domme dingen doet oke, maar dat slaat dus echt nergens op, en ik zou zelf al snel hebben van "dan spring je toch lekker, "
  woensdag 14 november 2007 @ 15:58:27 #118
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_54603325
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef het.ismij het volgende:
jawel hoor, misschien ietswat beschadigd, maa rnog wel aanwezig.
Maar ff serieus, welke idioot trapt daar nou in?
Kijk dat je emotioneel wordt en domme dingen doet oke, maar dat slaat dus echt nergens op, en ik zou zelf al snel hebben van "dan spring je toch lekker, "
Nouja, t gaat erom in welke context t gezegd wordt... Als ze echt hopeloos is en t niet
meer ziet zitten zou ik haar wel ondersteunen, maar de relatie weer oppakken zou ik
niet doen...

Overigens zou ik proberen andere mensen die dichtbij haar staan (ouders en hechte vrienden)
er bij te betrekken om haar te steunen...

Maar als t eruit komt in de vorm van: "ls je me niet terug neemt dan pleeg ik zelfmoord"
heeft ze een slechte aan mij...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_54603412
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:58 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nouja, t gaat erom in welke context t gezegd wordt... Als ze echt hopeloos is en t niet
meer ziet zitten zou ik haar wel ondersteunen, maar de relatie weer oppakken zou ik
niet doen...

Overigens zou ik proberen andere mensen die dichtbij haar staan (ouders en hechte vrienden)
er bij te betrekken om haar te steunen...

Maar als t eruit komt in de vorm van: "ls je me niet terug neemt dan pleeg ik zelfmoord"
heeft ze een slechte aan mij...
precies, dat dus.

Als een wijf mij ooit zou dreigen met zelfmoord zou ik haar aan dr haren een flat opslepen en ervan afschoppen, met een zelfmoordbriefje in dr reet.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:53:56 #121
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_54631921
het is niet jouw schuld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')