abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54474605
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:59 schreef jpjedi het volgende:
Tja wat ik in India doe vraag ik mezelf ook af
Jij bent ook vrij vandaag?
* Ritchie werkt voor een Indiaas bedrijf.. Ons kantoor in India is dicht vandaag..
Hier huppelen ook regelmatig van die gasten rond..
- NAC Breda -
pi_54474623
hahahah die hond is tof!
- NAC Breda -
pi_54474645
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:53 schreef JDude het volgende:
En uitgerekend vandaag fiets ik weer eens over de la Reijweg. Alle sensatie gemist.
Ben je langs me gefietst?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54474657
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:07 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Jij bent ook vrij vandaag?
* Ritchie werkt voor een Indiaas bedrijf.. Ons kantoor in India is dicht vandaag..
Hier huppelen ook regelmatig van die gasten rond..
Infosys of Wipro?

Ja hier alles 3 dagen dicht.. Diwali! man al drie dagen vuurwerk en dan gewoon serieus 24 uur per dag. We doen hier geen oog dicht maar indrukwekkend is het wel. Gisteravond tot laat op het terras zitten kijken met een kingfisher pintje.

Foto`s komen op het weblog van mijn vrouw binnen een uurtje.
pi_54474668
quote:
-verhaal-
Joh. Tof.
pi_54474697
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Infosys of Wipro?

Ja hier alles 3 dagen dicht.. Diwali! man al drie dagen vuurwerk en dan gewoon serieus 24 uur per dag. We doen hier geen oog dicht maar indrukwekkend is het wel. Gisteravond tot laat op het terras zitten kijken met een kingfisher pintje.

Foto`s komen op het weblog van mijn vrouw binnen een uurtje.
Four Soft uit Hyderabad
Was gisterenmiddag en vandaag dicht..

Ben benieuwd naar de pics!
- NAC Breda -
pi_54474763
quote:
Tja wat ik in India doe vraag ik mezelf ook af

Nee geintje.. Ik ben voor mijn Engelse werkgever naar India gezonden voor 3 jaar om een fabriek te reorganiseren en een nieuwe op te zetten. Ooit begonnen in het verkoop kantoor in Prinsenbeek, daarna 5 jaar vanuit Brussel en dan nu India met een tijdje een Europese rol achter de rug. Mijn werkgever is de firma OLAER en wij produceren technische componenten voor de hydraulische aandrijftechniek, dus niet sin de IT)

Mooi land en leuke mensen maar een ontzettende teringzooi, dan vat ik het goed samen denk ik. Apen in je tuin elke morgen is ook weer eens wat anders dan die duffe kat van de buren.

Er is hier geen uitgaanscultuur en 80% is vegetarisch dus ik mis met name een goede lap biefstuk en een heerlijk Juupke op het terras van Marktzicht in Prinsenbeek.

Voor de brandweer werkte ik als 'vrijwilliger' in de functie van bevelvoerder wat eigenlijk wil zeggen een parttime baan voor vier avonden in de week (sport, oefening, opleiding, etc) plus ongeveer 2 inzetten per week bij nacht en ontij. Maar een heerlijk ander beroep dan mijn dagelijks werk en het zit gewoon in je bloed. Mijn opa, vader en ooms hebben het ook allemaal gedaan en het deed me ernstig zeer hier mee te stoppen. Keuzes moet je maken in je leven.

Maar leuke tijd hier en het is weer eens wat anders.

(weblog van mijn vrouw)

ooow, je kunt zulke racistische opmerkingen maken over apen in je tuin en Brussel .. .. Ik hou ze voor me, want ben ook tegen zulke uitlatingen .. India man, ik dacht dat ik al een wereldburger was met mijn Parijs, Brussel en Madrid. In één klap weggevaagd !!!!
pi_54474780
Er zitten meer FOK!kers in India.
pi_54474976
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

ooow, je kunt zulke racistische opmerkingen maken over apen in je tuin en Brussel .. .. Ik hou ze voor me, want ben ook tegen zulke uitlatingen .. India man, ik dacht dat ik al een wereldburger was met mijn Parijs, Brussel en Madrid. In één klap weggevaagd !!!!
Maar het is wel goed voor je airmiles! Wat doe je als ik vragen mag?

FOK!kers in India? Ik ken Knak (Jeroen) en die heeft hier in Bangalore gewoond maar is nu verhuisd naar Dhaka (Bangladesh) met zijn ouders mee die diplomaat zijn. Verder ken ik er geen eigenlijk.
pi_54475000
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:29 schreef jpjedi het volgende:

FOK!kers in India? Ik ken Knak (Jeroen) en die heeft hier in Bangalore gewoond maar is nu verhuisd naar Dhaka (Bangladesh) met zijn ouders mee die diplomaat zijn. Verder ken ik er geen eigenlijk.
Oh wacht, indah zit in Indonesië. Laat maar .
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:34:44 #286
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54475054
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:

Ben je langs me gefietst?
Ja . Het regende .
pi_54475107
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Ja . Het regende .
Arm schaap! Ben je nu gesmolten?
pi_54475134
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:29 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Momenteel werk ik bij Deloitte in het prachtige Breda als Salaris adviseur. In de tijd dat ik in Brussel, Parijs en Madrid was, heb ik een gedeelte op school gezeten (in mijn tijd in Parijs), Daarnaast werkte ik voor Langues Vivantes. Een ondernemenng die taalstages aanbiedt, dus Spaans leren in Spanje/Zuid Amerika, Engels in Engeland/VS/Australië enz .. Daarvoor dus ook in Brussel gezeten en Madrid.

Momenteel ben ik naast mijn werkzaamheden voor Deloitte zelf ook bezig een ondernemning op te richten in het aanbieden van taalstages. Daar ligt toch echt mijn passie wel, niet in het saaie accountancy en belastingadviseurs business ..
pi_54475179
"Saaie accountancy enzo". Nog een reden waarom ik niet meer bij een financiële dienstverlener werk.
pi_54475192
Goedemorgen

Gisteravond 2 uur zonder electriciteit en verwarming gezeten
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_54475209
Ik las zoiets ja. Balen joh. Koud gehad?
pi_54475223
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Momenteel werk ik bij Deloitte in het prachtige Breda als Salaris adviseur. In de tijd dat ik in Brussel, Parijs en Madrid was, heb ik een gedeelte op school gezeten (in mijn tijd in Parijs), Daarnaast werkte ik voor Langues Vivantes. Een ondernemenng die taalstages aanbiedt, dus Spaans leren in Spanje/Zuid Amerika, Engels in Engeland/VS/Australië enz .. Daarvoor dus ook in Brussel gezeten en Madrid.

Momenteel ben ik naast mijn werkzaamheden voor Deloitte zelf ook bezig een ondernemning op te richten in het aanbieden van taalstages. Daar ligt toch echt mijn passie wel, niet in het saaie accountancy en belastingadviseurs business ..
Tof, iets totaal anders en talen zijn echt niet mijn ding. Klinkt wel interessant en talen zijn goud waard in het internationale wereldje!

Kan je Sandra van M bij jou op de afdeling?
pi_54475258
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:43 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tof, iets totaal anders en talen zijn echt niet mijn ding. Klinkt wel interessant en talen zijn goud waard in het internationale wereldje!

Kan je Sandra van M bij jou op de afdeling?
heb je PM'tje gestuurd
pi_54475287
Diwali foto`s staan op het weblog trouwens hoor ik net. (wel ff scrollen)

@Dutchie: PM terug.
pi_54475343
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Heb je dat stuk gelezen op BN de Stem over de Heilig Hartkerk in de Baronielaan .
Als ze die krakers er nou eens uit zouden gooien....ben je van al het gezeik af.
Die kerk kost bakken met geld en het ziet er harstikke lelijk uit allemaal. Restaureren en iets leuks mee doen!
pi_54475358
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:49 schreef veldmuis het volgende:
Als ze die krakers er nou eens uit zouden gooien....ben je van al het gezeik af.
Die kerk kost bakken met geld en het ziet er harstikke lelijk uit allemaal. Restaureren en iets leuks mee doen!
Ja, maar zie dat spulletje er maar eens uit te zetten.
pi_54475532
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja, maar zie dat spulletje er maar eens uit te zetten.
True...
Ik ben trouwens wel echt van mening dat het ding moet blijven staan, het hoort gewoon in Breda!
De Baronielaan zonder kerk zou wel heel vreemd zijn.
pi_54475586
Dat is waar.

Trouwens, lieve veldmuis. Wil jij weer eens een authentiek veldmuis topic openen? .
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:04:12 #299
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54475623
quote:
Deal bouw tunnel station

Vrijdag 9 november 2007 - BREDA - De bouw van de nieuwe tunnel onder het stationsgebied in Breda begint in januari. Breda, de provincie, de betrokken ministeries, Prorail en de NS-bedrijven hebben eerder deze week de realisatieovereenkomst voor de bouw van de tunnel getekend.

Volgens wethouder André Adank onderhandelen de betrokken partijen op dit moment over nog zo'n overeenkomst voor de bouw van het nieuwe station ofwel OV-terminal Breda, met ruim 20.000 vierkante meter kantoren en woningen. Met die overeenkomst is een totale investering gemoeid van 130 miljoen euro.

De gemeente, de projectontwikkelaars, ministeries en de Rijksgebouwendienst onderhandelen over onder meer de verhuizing van de arrondissementsrechtbank en de Belastingdienst Breda naar het Stationskwartier. "Het gaat er nu om wie waar naartoe verhuist en onder welke voorwaarden. Is dat rond, dan kunnen we het volledige verhaal inclusief de financieel sluitende onderbouwing naar buiten brengen", aldus Adank gistermorgen. Hij verwacht dat de laatste handtekeningen voor de bouw van de OV-terminal uiterlijk in december zijn gezet.

De voorbereidingen voor de bouw van de reizigerstunnel beginnen nu al. Prorail en NS gaan de bouwlocatie saneren en de bouwketen worden geplaatst. Breda realiseert er op korte termijn een informatiecentrum waar Adank zelf éénmaal per maand gaat zitten. Op 24 november is er voor de omgeving een inloopdag.

bndestem.nl
Conclusie:
We hebben straks wel een tunnel maar nog geen nieuw station
en een hoop leegstaande zooi aan de Fellenoordstraat als dat allemaal verhuist.

Hendig .
pi_54475654
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Dat is waar.

Trouwens, lieve veldmuis. Wil jij weer eens een authentiek veldmuis topic openen? .
Ja, ik wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')