Nee, daaronder liepen allemaal mensenquote:Op donderdag 15 november 2007 06:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Fijn lijnenspel! Loopt de foto niet nog iets verder door naar beneden waardoor je ogen toch nog iets "pakkends" te zien krijgen ipv 'n "half" einde van de gang?
Ja, ik heb er dus ook 1 met meer ruimte... en tientallen mensen dusquote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat er niet meer ruimte aan de onderkant is, plaatje met veel potentie
Een andere optie is om er juist meer af te halen. Probeer eens een verticale lijn door het midden van het poortje en dan rechts afsnijden. Dan wordt ie wat abstracter, geen idee of dat (voor jou) werkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, daaronder liepen allemaal mensen [ afbeelding ]
[..]
Ja, ik heb er dus ook 1 met meer ruimte... en tientallen mensen dus
Nou ja, ik kijk nog even verder maar..
Ook een zeker erg nette plaatquote:Op donderdag 15 november 2007 09:32 schreef fr.oosje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien, aangezien ik waarschijnlijk geen tijd meer heb om het gene te maken wat ik in mijn hoofd heb
Ok, ik ga het zo even proberenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Een andere optie is om er juist meer af te halen. Probeer eens een verticale lijn door het midden van het poortje en dan rechts afsnijden. Dan wordt ie wat abstracter, geen idee of dat (voor jou) werkt.
klopt, foutjequote:
Ik heb 'm hangen. Het zijn de handen van mijn vader...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:32 schreef releaze het volgende:
ik vind de derde het mooist van je serie. Harmonie in het plaatje waarin je toch een aantal verschillende patronen laat zien. Het is rustgevend maar toch ook een beetje spannend. Ik zou hem zo ophangen
Dat is vast uit die serie waarmee je toen gewonnen hebt?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef The_Frog het volgende:
En vooruit, de laatsten uit mijn mogelijke inzendingen.
Vuilverbrandingsoven
[ afbeelding ]
Kloostergang in de avond
[ afbeelding ]
Doppinda's
[ afbeelding ]
Ymke, wat heb jij toch een goed geheugen Maar je doet ook al lang meequote:Op zondag 18 november 2007 10:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is vast uit die serie waarmee je toen gewonnen hebt?
idd een mooie plaat.quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Kamermans het volgende:
hier nog een archiefje van mij, lekker abstract:
[ afbeelding ]
Zo lag het onderwaterquote:Op zondag 18 november 2007 19:37 schreef The_Frog het volgende:
[..]
idd een mooie plaat.
Heb jij die zee-egel zo gerangschikt. Of lag het zo langs de kust?
Ik herkende de doppinda'squote:Op zondag 18 november 2007 19:35 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Ymke, wat heb jij toch een goed geheugen Maar je doet ook al lang mee![]()
Echter... de eerste twee zijn nieuwe foto's en de derde is idd uit de serie waarmee ik toen gewonnen heb.
Dus ik weet nog niet of ik die zal inleveren of bv de schoorsteen. Eerst eens zien wat de concurrentie doet.![]()
![]()
Dat er geen reflecties te zien zijn van het wateroppervlak is omdat de foto onderwater is genomenquote:Op maandag 19 november 2007 01:14 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Dan vind ik 'm nog mooier. Geen reflecties![]()
Ik wou het niet zeggen :-) Maar zw/w genoeg voor mij hoor. Aleen het doorzichtige van de benen had van mij veel minder gemoeten. En ik zou graag meer mens willen zien. Net boven middel afkappen?quote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's een kleurenfoto...
Aardige suggestie, maar niet erg passend bij de compositie die ik voor ogen heb.quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen :-) Maar zw/w genoeg voor mij hoor. Aleen het doorzichtige van de benen had van mij veel minder gemoeten. En ik zou graag meer mens willen zien. Net boven middel afkappen?
Ik heb het idee dat ie niet helemaal scherp is?quote:Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef Ynske het volgende:
Bij het bewerken van de Glownight kwam ik deze tegen...
[ afbeelding ]
ik vind #3 erg geslaagd door het frame binnen het frame en de dieptequote:Op maandag 19 november 2007 17:28 schreef The_Frog het volgende:
Toch nog een paar plaatjes geschoten bij een verlaten fabriekje. Helaas kon ik er niet goed bij komen
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
OMGOMGOMGOMG! 5 punten voor liefheid. En de eerstequote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind #3 erg geslaagd door het frame binnen het frame en de diepte
ik heb nog twee foto's van afgelopen weekend (nouja 1 maar eentje met vignet en eentje zonder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oe...die zijn gaaf zegquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind #3 erg geslaagd door het frame binnen het frame en de diepte
ik heb nog twee foto's van afgelopen weekend (nouja 1 maar eentje met vignet en eentje zonder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vignet als in van je filter of illegale photoshop actie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vignet als in van je filter of illegale photoshop actie?
tweede is imo leuker overigens. liev zo'n katje
Dat heet vignetering/ vignetting..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef Noli. het volgende:
Puckzzz die eerste vind ik het liefst mooist..
Alhoewel ik op een of andere manier de hoekjes toch wat donker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |