ik vind #3 erg geslaagd door het frame binnen het frame en de dieptequote:Op maandag 19 november 2007 17:28 schreef The_Frog het volgende:
Toch nog een paar plaatjes geschoten bij een verlaten fabriekje. Helaas kon ik er niet goed bij komen
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
OMGOMGOMGOMG! 5 punten voor liefheid. En de eerstequote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind #3 erg geslaagd door het frame binnen het frame en de diepte
ik heb nog twee foto's van afgelopen weekend (nouja 1 maar eentje met vignet en eentje zonder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oe...die zijn gaaf zegquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb nog twee foto's van afgelopen weekend (nouja 1 maar eentje met vignet en eentje zonder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vignet als in van je filter of illegale photoshop actie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vignet als in van je filter of illegale photoshop actie?
tweede is imo leuker overigens. liev zo'n katje
Dat heet vignetering/ vignetting..quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef Noli. het volgende:
Puckzzz die eerste vind ik het liefst mooist..
Alhoewel ik op een of andere manier de hoekjes toch wat donker vind.
het isoleert je onderwerp soms zo lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat heet vignetering/ vignetting..
zie http://en.wikipedia.org/wiki/Vignetting
Vroeger per ongeluk, nu ook express gedaan.
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat heet vignetering/ vignetting..
zie http://en.wikipedia.org/wiki/Vignetting
Vroeger per ongeluk, nu ook express gedaan.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef Noli. het volgende:
BTW, nog bedankt voor je super uitleg over de channelmixer laatst!
*onder het bureau duikt om hem vooral niet in te koppen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]waarom is mijn poesje niet zo schattig
Aaah, kittens zijn fantastisch. Leuke foto's van Poediek. Scherpte op de juiste plaats. De oogkes. Mooi. Met vignettering geeft toch wat extra accent op de kop.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga gerust verder met een volgende poging.quote:
Mee eens, ik was aan het prutsen met 1 flitser en een zelfbouwsnoot.... je moet ergens beginnen he..quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga gerust verder met een volgende poging.
Serieus: ik vind 'm niet zo geslaagd. Vooral omdat he tonderwerp me niet aanspreekt. Ik zie een flesje, wat rook... en ik snap het idee erachter niet.
ja daarom stuur ik hem ook niet inquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef An24 het volgende:
Heeft de tweede niet al eens meegedaan met een wedstrijd?![]()
Ah, dan had je 'm ook uit het rijtje moeten laten eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja daarom stuur ik hem ook niet in
maar vind hem toch de mooiste zwartwit foto die ik ooit gemaakt heb
Ik zou zeggen nummer 2, maar ik heb het idee dat die een beetje scheve horizon heeft. Dat zou je nog even kunnen corrigeren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik twijfel nog een beetje
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
nummer 3 spreekt me het meeste aanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dan had je 'm ook uit het rijtje moeten laten eigenlijk.
Wat is je mening over mijn rijtje?
Ik zou voor de schapen gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou zeggen nummer 2, maar ik heb het idee dat die een beetje scheve horizon heeft. Dat zou je nog even kunnen corrigeren.
Welke zou je van mijn 5 foto's kiezen?
Hmm, da's waar. De lopende band loopt kennelijk scheef. Da's nogal een dominant ding in de foto, wat ervoor zorgt dat de hele foto sheef lijkt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik zou voor de schapen gaan.
Nog even over die horizon als ik naar de lijn op de achtergrond kijk lijkt het toch recht.
Of heb ik gewoon een scheve kop??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |