Nee, daaronder liepen allemaal mensenquote:Op donderdag 15 november 2007 06:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Fijn lijnenspel! Loopt de foto niet nog iets verder door naar beneden waardoor je ogen toch nog iets "pakkends" te zien krijgen ipv 'n "half" einde van de gang?
Ja, ik heb er dus ook 1 met meer ruimte... en tientallen mensen dusquote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat er niet meer ruimte aan de onderkant is, plaatje met veel potentie
Een andere optie is om er juist meer af te halen. Probeer eens een verticale lijn door het midden van het poortje en dan rechts afsnijden. Dan wordt ie wat abstracter, geen idee of dat (voor jou) werkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, daaronder liepen allemaal mensen [ afbeelding ]
[..]
Ja, ik heb er dus ook 1 met meer ruimte... en tientallen mensen dus
Nou ja, ik kijk nog even verder maar..
Ook een zeker erg nette plaatquote:Op donderdag 15 november 2007 09:32 schreef fr.oosje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien, aangezien ik waarschijnlijk geen tijd meer heb om het gene te maken wat ik in mijn hoofd heb
Ok, ik ga het zo even proberenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Een andere optie is om er juist meer af te halen. Probeer eens een verticale lijn door het midden van het poortje en dan rechts afsnijden. Dan wordt ie wat abstracter, geen idee of dat (voor jou) werkt.
klopt, foutjequote:
Ik heb 'm hangen. Het zijn de handen van mijn vader...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:32 schreef releaze het volgende:
ik vind de derde het mooist van je serie. Harmonie in het plaatje waarin je toch een aantal verschillende patronen laat zien. Het is rustgevend maar toch ook een beetje spannend. Ik zou hem zo ophangen
Dat is vast uit die serie waarmee je toen gewonnen hebt?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef The_Frog het volgende:
En vooruit, de laatsten uit mijn mogelijke inzendingen.
Vuilverbrandingsoven
[ afbeelding ]
Kloostergang in de avond
[ afbeelding ]
Doppinda's
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |