Da's goed te doenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:02 schreef k_man het volgende:
Air Berlin vliegt vanaf Schiphol naar Bilbao, vanaf ¤ 138.
quote:
hihihihihihiquote:* Sugar naar eigen auto tuurt...
Als liefhebber van het agrarische leven en dit soort activiteiten en het gevoel dat het oproept ben ik tegen deze foto's in zwart-wit.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef fr.oosje het volgende:
nog een paar voorbeelden
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
leuk kindeke , alleen niet mooi tegen de badkamer muurquote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef LadyS het volgende:
leek meldt zich
[ afbeelding ]
Ik ben al met deze foto eens in het beginnerstopic geweest, en nu kom ik hier polsen
Hebben wij ook.Een groene. Gelukkig nog geen kinderzitjesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:41 schreef Sugar het volgende:
Maar wel een station, helpt dat? En twee kinderzitjes achterin?
Die tweedequote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond er nog drie uit het prehistorisch archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het hier ook erg mee eens.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf dat archiefwerk niks vinden , die fotos die hier getoond worden heb ik al vaker langs zien komen , kom op meneer de hoog , nieuw werk !!!
Ik loop gewoon al te lang mee hier![]()
Van mij waren het ook voorbeeldjes die jij overigens wel gezien hebt, maar de rest volgens mij nog niet hier :-)quote:Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf dat archiefwerk niks vinden , die fotos die hier getoond worden heb ik al vaker langs zien komen , kom op meneer de hoog , nieuw werk !!!
Ik loop gewoon al te lang mee hier![]()
nee dat valt ook niet te controleren , maar als ik steeds werk voorbij zie komen dat ik al veel eerder gezien heb en toen ook al bewonderd heb en commentaar op gegeven heb , vind ik het minder leuk alsik een jaar later diezelfde foto's weer voorbij zie komen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:18 schreef k_man het volgende:
Ah, leuk - de discussie over archiefwerk.
Valt toch niet te controleren.
Jij mag gewoon niet meedoen , jij maakt te mooie fotos , weg jij !!!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Van mij waren het ook voorbeeldjes die jij overigens wel gezien hebt, maar de rest volgens mij nog niet hier :-)
Maar wees niet bang heb al een ideetje of wat voor deze wedstrijd, nu alleen nog tijd vinden om het te maken
Tuurlijk, nieuw is leuker. Maar 'nieuw' voor Fok mag wat mij betreft best archiefwerk van de inzender zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:20 schreef Ymke het volgende:
nee dat valt ook niet te controleren , maar als ik steeds werk voorbij zie komen dat ik al veel eerder gezien heb en toen ook al bewonderd heb en commentaar op gegeven heb , vind ik het minder leuk alsik een jaar later diezelfde foto's weer voorbij zie komen.
Doe dan nieuw archief werk
Als het weer meezit a.s. zondag.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
Nou dat valt ook wel meequote:Op donderdag 8 november 2007 10:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jij mag gewoon niet meedoen , jij maakt te mooie fotos , weg jij !!!
Ik ben vandaag zowaar mijn bed eens uit , kijken of ik vandaag wat kan schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |