quote:
hihihihihihiquote:* Sugar naar eigen auto tuurt...
Als liefhebber van het agrarische leven en dit soort activiteiten en het gevoel dat het oproept ben ik tegen deze foto's in zwart-wit.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef fr.oosje het volgende:
nog een paar voorbeelden
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
leuk kindeke , alleen niet mooi tegen de badkamer muurquote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef LadyS het volgende:
leek meldt zich
[ afbeelding ]
Ik ben al met deze foto eens in het beginnerstopic geweest, en nu kom ik hier polsen
Hebben wij ook.Een groene. Gelukkig nog geen kinderzitjesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:41 schreef Sugar het volgende:
Maar wel een station, helpt dat? En twee kinderzitjes achterin?
Die tweedequote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond er nog drie uit het prehistorisch archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het hier ook erg mee eens.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf dat archiefwerk niks vinden , die fotos die hier getoond worden heb ik al vaker langs zien komen , kom op meneer de hoog , nieuw werk !!!
Ik loop gewoon al te lang mee hier![]()
Van mij waren het ook voorbeeldjes die jij overigens wel gezien hebt, maar de rest volgens mij nog niet hier :-)quote:Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf dat archiefwerk niks vinden , die fotos die hier getoond worden heb ik al vaker langs zien komen , kom op meneer de hoog , nieuw werk !!!
Ik loop gewoon al te lang mee hier![]()
nee dat valt ook niet te controleren , maar als ik steeds werk voorbij zie komen dat ik al veel eerder gezien heb en toen ook al bewonderd heb en commentaar op gegeven heb , vind ik het minder leuk alsik een jaar later diezelfde foto's weer voorbij zie komen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:18 schreef k_man het volgende:
Ah, leuk - de discussie over archiefwerk.
Valt toch niet te controleren.
Jij mag gewoon niet meedoen , jij maakt te mooie fotos , weg jij !!!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:20 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Van mij waren het ook voorbeeldjes die jij overigens wel gezien hebt, maar de rest volgens mij nog niet hier :-)
Maar wees niet bang heb al een ideetje of wat voor deze wedstrijd, nu alleen nog tijd vinden om het te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |